Sport Auto Award 2014: Který sportovní vůz je ten nejlepší?

Německý magazín sport auto vyhlásil výsledky své ankety hledající nejlepší sportovní vůz pro rok 2014. Konečné pořadí určují čtenáři, kteří vybírají z mnoha kategorií. Letos se hlasování zúčastnilo 15 551 lidí. Protože jde o německý časopis, asi nepřekvapí, že v drtivé většině případů najdete na předních příčkách něco z produkce Audi, BMW nebo Porsche.

Testy | SUV | Porsche

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Mezi malými automobily zvítězilo Audi S1, v kompaktních modelech vyhrálo BMW M135i, u sedanů si prvenství odneslo BMW 335i (do 50 000 euro), BMW M3 (do 100 000 euro) a celkem zvláštně Audi RS6 Avant (nad 100 000 euro).

Testy | Kombi | Fascinace | Audi | Audi A6

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi

 

Mnoha úspěchů se pak dočkala automobilka Porsche. Její modely braly prvenství v kategoriích kupé do 150 000 euro, nad 150 000 euro, kabriolet do 50 000 euro, do 150 000 euro, nad 150 000 euro, i mezi supersporty.

Jako nejlepší naftový automobil byla označena Alpina D3 Biturbo a v podstatě jediným úspěšným neněmeckým vozem je Jaguar F-Type S, který zvítězil mezi kabriolety do 100 000 euro.

V anketě byste našli mezi nominovanými vozy také modely Škoda. Fabia RS skončila mezi malými automobily třináctá ze třinácti, Octavia RS obsadila páté místo mezi sedany do 50 000 euro.

Škoda Fabia 1.598
Rok výroby: 2010
Stav: 160 301 km
Cena: 113 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2010
Stav: 132 544 km
Cena: 160 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 138 664 km
Cena: 95 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 45 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků