Spor kolem německého mýta nekončí. Proti je třeba Rakousko

25 komentářů

jehoVista
7. prosince • 12:06

Proti je Rakousko, ktere nedavno provedlo naprosto stejny trik ve skolstvi. Kvuli vysokemu poctu nemeckych studentu zavedli vysoke skolne, ktere si lze odecitat z dani placenych v Rakousku. :-D
P.S. Tim nerikam, ze souhlasim s tim, ze by mela EU zakazovat statum zvyhodnovat vlastni obcany. Zdravy rozum si stejne hleda cestu a tak se porad vymysleji rovnaky na ohejbaky.

bluemotion
5. prosince • 9:42

Mě známka nezajímá, já jezdím přes malebné vesničky vyučovat ekologii....;-)

Atj
4. prosince • 21:56

Němci za německé peníze, vybrané z německých daní, postavili a udržují dálnice. Je jejich věc, jaké podmínky na nich nastaví. Mimochodem, z trochu jiného soudku - v některých městech mají MHD pro své obyvatele zdarma, návštěvníci a turisté platí

nonono
5. prosince • 9:18

proč ne, ale pak by to měli zavést i u nás a v okolních zemí - platby mýta jen pro cizince... ;-)
Mě nevadí, že by to zpoplatnili (navíc pokud by to bylo přiměřené, někdo tam jede jen na den), jen mi vadí (a evidentně nejsem sám), že němcům by to opět vraceli. Takže buď pro všechny, nebo nikoho...

Niemand
5. prosince • 13:07

Ako tu už zaznelo Nemci už za cesty platia. Ich vláda chcela zabrániť dvojitému spoplatneniu. Len nechápem prečo nezrušila súčasnú daň a nezaviedla diaľničné poplatky v rovnakej výške.

Peter
5. prosince • 10:17

Cudzinci ale v DE na rozdiel od domácich neplatia cestnú (silniční) daň - tú tam platia všetci a neni to málo...kdežto u nás ju platia len firmy. Takže mi to príde vcelku fér, aj keď sa mi nepáči že budem za to musieť platiť, hlavne ak to bude podľa objemu motora či emisií :(

USA
4. prosince • 15:48

a to jim nevadi dalnicni známka ve slovinsku za 15E ne pouhy tyden, kdy většina ridicu jede po dalnici jen 50km a při ceste zpet si většinou musí koupit znamku novou??
pokud vim, nemecka dalnicni známka na 10 dni mela stat 5-15E podle typu auta, tedy vyrazne min.

ja byt na miste nemecka, tak zavedu elektronicky myto i pro osobaky po vzoru nakladaku s tim, ze cena za kilometr se s ujetymi kilometry bude silne snižovat.
napr ten, kdo najede 500km za rok zaplati 50E, kdo najede 5tis km za rok zaplati 100E a kdo najede 50tis km za rok zaplati 150E.
tim by zahranicni automobilisti platili relativne hodne a nemci relativne malo. a urcite by se nasel způsob, jak to domacim kompenzovat

Zelí
4. prosince • 16:44

Já mám jinou radu. Ať si zavedou poplatek jáký chtějí. Nám, čechům, se to bude odečítat z nezaplacených válečných reparací, které dluží. Takže bychom neplatili nic.

Kyle
4. prosince • 19:20

To máte z Aeronetu, nebo Putniknews, pane Zelí ?

Antiautomat
5. prosince • 21:25

@Kyle - rozved prosim.

Zelí
5. prosince • 11:07

Placení reparací bylo po válce smluvně odloženo na dobu po sjednocení německa. To nastalo v devadesátých letech a k placení reparací jaksi nedošlo. Například británie splácela válečné půjčky ještě po roce 2000. Němci nezaplatili nic a nezaplatili nic v celém dvacátém století a nezaplatí nic ani v EU. Na euru neskutečně vydělávají a dojí všechny v eurozóně.

Mirek
5. prosince • 19:31

Platili odškodnění nuceně nasazeným lidem, ale v trapné výši vůči jiným státům.

tom
5. prosince • 9:31

Mozna by stacilo, precist si neco z historie a faktu

Shimi
4. prosince • 20:10

Kyle: Strašně stupidní dotaz, ale proti gustu ..... .

sokar
4. prosince • 18:19

Měl jsem za to, že už je to nějak srovnaný. No a pokud není tak po 3 světové to jistě srovnají.;-)

Shimi
4. prosince • 19:05

Srovnané? Nikoliv, zmařené životy se totiž nedají "srovnat". My bychom měli mít, za ty jejich zvěrstva, předplacené celé Německo do konce věků.

sokar
4. prosince • 20:00

Těsně po válce jim to češi zase vraceli. Tohle hrabání v minulosti stejně nikam nevede. Teď máme podobný sračky, jen se jinak jmenují a mají jinou formu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Antiautomat
5. prosince • 20:40

...a co tak sa im na to vysr.at a nejazdit tam vobec.

sokar
4. prosince • 15:36

Německé mýto = německá věc . Vyjímečně děláme něco dobře a sice mlčíme. Jaká drzost ostatních států se montovat do věci po které jim může být hovno. Srát je to může, ale záleží přece na dané zemi co si tam zavede.

nonono
4. prosince • 16:18

Ono by to bylo v pořádku, pokud by to Němcům vláda opět nevracela... Tedy vlk se nežere a nemcova peněženka stejně zůstane celá... Pokud by ve všech státech vlastním občanům poplatky vraceli, pak by to teprve bylo v pořádku...

komik
4. prosince • 19:09

Neco vracet zpet je sen kazdeho politika.. nechapu proc neudelali to, ze kdo zaplati za auto v De silnicni dan, ma zdarma pristup na dalnice..

Shmajchal
4. prosince • 15:49

Není pravda; dokud je Německo v eurozóně, tak je to samozřejmě věc i ostatních členů eurozóny...

sokar
4. prosince • 20:03

Shmajchal : právě kvůli tomu co píšeš : je to samozřejmě věc i ostatních členů eurozóny.Je celá EU úplně na hovno. Evropa se nikdy nedokáže domluvit a ani EU to nezmění. Mentalita nás a třeba frantíků či španělů a bulharů je těžký scifi.

Kyle
4. prosince • 19:19

Jasně. To by se evropským nemakačenkům líbilo. Dojit z Němců plody jejich píle a když přijde na lámání chleba a měli by se na něčem solidárně podílet, držkovat. Zlatí čmoudi !

Ludek_II
4. prosince • 21:29

Nemci se radi nechaji dojit ruznymi Mohamedy, tak proc bych ja mel mit nejake zle svedomí? Sie schaffen Das.

Doporučujeme

Články odjinud