Ono si nam ty nemecke testy pokazily povest, tak to udelame fikane :) dame toho novejsiho Tourana na druhe misto a toho co se o nem uz vi ze je to srot na posledni. Mazda 5 neni konkurence pro jakekoliv MPV, protoze je pouze 4 mistna a navic bude skutecne spolehliva takze opet kvalitni nemecky test s nemeckym vitezem. Osobne bych sel do S-Maxe, ikdyz ted uz bych si pockal na novou generaci. Neresim testy, jsou dobra a spatna auta, neni to o znacce.
Mazda 5 muze byt i 7 mistna. Resp prakticky 6 mistna.Jen zezadu to bohuzel vypada jak dodavka :(
Otazkou je zda si na ta posledni mista sednou dva dospeli, pocitam vzdy jen plnohodnotna mista pro postavu okolo 190 cm. Z "mensich" rodinnych aut to jde treba ve Fiatu Freemont.
Že bude nej japonec očekávané, že budou frantíci na chvostu též, ale přece jen proč je tam u P5008 turbobenzín 1,6THP - proslulý závadami a stažený z prodeje /navíc tvoří naprostou menšinu z prodeje - pod 10%/ a né spolehlivé HDI. Navíc všechna ostatní vozidla mimo zafiry mají diesel. Nekorektní! Palec dolů!
Ten P5008 neměl problém jen v motoru. Po 100 000 km byl celej na rozpadnutí (podvozek, interiér). Mě spíš vadí, proč se pořád píše o francouzské nespolehlivosti, když se to týká jen PSA. Renault dnes patří společně s japonci mezi nejspolehlivější značky a je v tom dost nevinně.
Hm felicia 1.6 (kratka), 3oo.ooo km: keby ku koncu neodisiel termostat, dostala by v kolonke 'pocet zavad' iba jednotku za koniec vyfuku pri nejakych 18o.ooo. Samozrejme ten termostat jej nezabranil prist do ciela (lavor sa v obci sa nasiel: vyliat vodu, vyhodit termostat, zapojit hadicu, naliat vodu, dovolenka sa v ziadnom pripade neodklada a ziadna astronomicka faktura za odtah a servis nehrozi). Teraz deriem koktu I - po oprave par nedorobkov z vyroby (hned po kupe obratom, zrejme na repase v montazi niekto zachrapal) nekompromisne a spolahlivo sluzi cele roky (samozrejme klasicky benzinak, manual a samozrejme nie TSi). To aj dokazuje ze pokial sa nejedna o konstrukcnu chybu (nove TSi od VW, starsie dvojlitre takisto od koncernu, 28i od BMW apod), staci pri vybere dodrzat doleuvedene a problem by nastat nemal:a/ atmo benzinak (cim konstrukcne starsi, tym lepsie)b/ dieselu sa vyhnut kilometrovym oblukomc/ klasicky manuald/ pravidelne menit prevadzkove naplnee/ mozog v hlave (nevytacat to za studena apod)f/ kvalitny zabeh (toto je velmi dolezite, lzi ako ''dnesne auta su zabehnute'' zozerie jedine ten, kto nema mozog, pripadne fyziku zakladnej skoly - ked Vam bude nejaky marketingovy vyplach tvrdit opak, spytajte sa ho trebars ci vie co je to tepelna roztaznost roznych materialov a ak nie, preco sa nevenuje radsej niecomu inemu ako autam - no a ak to vie, preco klame)g/ do vybavy len to, co treba na jazdu (robit si z auta pojazdnu obyvacku mi akosi nejde do hlavy)h/ bacha na ''eko'' k.rvitka (obzvlast zaludne a nebezpecne)
Jenze toto uz bude za chvili nabizet jen Dacia, par umirajicich frantiku a Hyundai/kia..
A toyota, suzuki, škoda (tříhrnky)...
Renault scenic jen 7?.Znám majitele s 1,6dci má najeto cca 120000,a mění jen spotřební věci,žádná závada,žádný problém se světly,vanou natož snímačem,spíš problém s tímto německým testem,ani u ostatních sceniců lll jsem neslyšel v servise o zavadách;-)
na reanulty je běžně spadeno v mnohých závadách je daleko horší VW tak to prostě je!! Renault není nejspolehlivější ale co poslední dobou vyvádí VW tak ta do nespolehlivosti přebije i tatu nano :D
Vlastnim Grand Scenic III 1,9 dCi, momementalne najazdenych cca 135 tis km. Povodny problem s dennym svietenim (praskanie ziaroviek) musim potvrdit. Po vymene patic ziaroviek servisom za iny typ (BA 15s za T20) uz bez problemu. Za celu dobu, co toto auto vlasnim (4ty rok) to bola jedina zavada s ktorou som mal problem. Za par mesiacov mi konci leasing a podla vsetkeho pojdem do tohoto modelu znovu.
Já už mám Grand Scénic 1. TCe pátý rok a zatím jen jedna žárovka. Jinak nic. Nikde nic nevrže, interiér jako nový.
Předpokládám,že mínusují pouze ti,kteří vlastní také scénica a mají i jinou negativní zkušenost než prasklá žárovka
To je jen ticha závist majitelů Touranu :-).
Kurva mexi, tobě musel nějaký "koncernista" přefiknout starou....Jinak tvoje postižení nechápu. :-D
Co nadělám, horsi bylo, ze se ji to líbilo :-\
Už jsem se děsil, že nás tentokrát nepobavíš svými moudry
Jsem rad, ze jsem tě pobavil :D
Renault Scénic je nejspolehlivějším MPV na trhu. I v tom Autobildu byl chválen. Po 100 000 km nebyly žádné známky po opotřebení, nikde nic nevrzalo, neskřípalo. Jen ta olejová vana před koncem testu. Podle Britů je Scénic nejspolehlivějším MPV a celkově je na čtvrtém místě. Dle německé DEKRY je Scénic také nejspolehlivějším MPV. Podle francouzských statistik se Scénic přetahuje o první místo s Mazdou 5. I v ČR byl Scénic na dlouhodobém testu SM a prošel bez problémů. Stejně jako v Autobildu byla chválena robustní konstrukce a perfektně zpracovaný interiér. To jsou důvody proč je Scánic nejprodávanějším MPV v Evropě.
Kolegovi na Scenicovi tenhle snímač měnili, Naštěstí to mel v záruce, jinak by ho omývali :-)
Ten paradoxní výsledek lze vykládat dvojím způsobem:Buť se kvalita Touranu mezi roky natolik zlepšila, nebo je test jediného kusu o ničem nevypovídající, protože vliv náhody je mnohonásobně větší, než vliv čehokoli jiného. Určitě se u jakékoli značky najde kus, který 100tkm zvládne bez chyby a jiný, kde se sešla smůla s nouzí a bude mít jeden problém za druhým.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.