je to velká škoda nechápu proč BMW ...... čekal jsem konkurenta Hnisanu GTR to znamená že bych chtěl aby vývoj rešila YAMAHA ... pořádný motor. Supra byla známa tím že měla v základu 330 kobylek pár úprav a výkon byl přes 600 hřebců motor 2JZ byla legenda a pořád je. Co ji dá BMW .... nic jedinečného, budeto jak GT86 prostě oničem........
1000 koni se dalo naladit už na motoru 2.2 turbo od audi z devadesátých let, jak tato úprava zahejbala ze životnosti to všichni dobře víme. Spojení s bmw je podle me právě kvůli motorům co bmw muže nabídnout, tam jim asi těžko muže poskytnout někdo jiný širší portfoliu.
Spojení s BMW kvůli motorům?? LOL :-OKdyž by chtěli spojenectví kvůli motorúm, tak polezou do zadku Hondě, ne BMW. BMW má dnes už jen zastaralé neustále repasované motory s dodatečně více a více vyhoněným výkonem a absolutně minimálním potenciálem do budoucna.
http://www.ukipme.com/engineoftheyear/archive.php... Musíš si uvědomit, ze se rozhodují mozkem a ne miluji asijaty, tak tam narvu hondu :D ale chápu te, když je miluješ není co resit, sám vzpomínám na mého Preluda ;)
Chlapi neblbněte a na nějaké ankety popularity se vykašlete, nebo si alespoň nejdřív přečtěte jejich nesmyslný pravidla.Od Hondy bych si sice auto momentálně nekoupil, ale to neznamená, že Honda není absolutní jednička ve spalovacích motorech. Vždyť oni umí postavit moroty pro všechno, od sekaček přes lodě až po stíhačky. V autech mají nejširší portoflio co si lze představit a celá F1 se jen třese na to, že příští rok zase budou dělat motory pro monoposty.Proti nim je vývoj motorů BMW směšný trpaslík.
Nemyslím si že by spolupráci s Hondou nepromysleli ještě když jsou ze stejného regionu. Možná by se to spatne prodávalo kdyby v tom byla Honda, těžko říct. Rozhodne bmw má co nabídnout a technicky má určíte vyspělejší motory než Honda samo v autech. Když se podivam na jejich nabídku tak nemají nic v tom středu, je bud samy Bigblok pro amiky nebo foukaný chudery.
3.5 SOHC V6 iVTEC je podle tebe co?Jaký podle tebe "nefoukaný" motor střední třídy proti němu postaví to BMW?
No ale to je jediny co mají, mimochodem v te anketě kterou jsi tak odsoudil tak tam se ten 3.5 od hodny umístila. Jinak je to ale plochy. U Bmw je motoru ala 3.5 mrak.
Na tu anketu se už vykašli, ta je fakt o ničem.Tak z toho mraku jeden konkrétní vytáhni... ;-)
3.2 z e46 m3 nebo ta 3.2 s turbem co narvali do M1 pak máš řadu tech 3 litrů s dvou turbama i ten přepracovaný agregát co mají ted v M4 je toho dost a žádný drahy vývoj není potřeba. Samozřejme souhlasim ze kdyby chtěli úplne nový agregát tak u Hondy by to bylo nejlepší, jedno značne, ale za takový vývoj utrácet nechtějí a když si vemu ze tvary auta udělala Toyota tak je jasne ze u Bmw chtějí motor.
Já myslel, že za "foukaný chuděry" označuješ produkci Hondy. A ejhle, ono je to přesně obráceně, že? Prostě BMW = staré motory s nalepenými dvěma i třema turby. Tu S54 z M3 E46 snad nemyslíš vážně, sice to byl na svou dobu fajn motor, ale dneska to je archeologie, ta se už šest let nedělá a linka je dávno předělaná.
Prosim te vždyť ten tvůj motor 3.5 v6 uvedli už v roce 2006 jen ho furt inovuji, nic vic, to stejný jsou schopni udělat u bmw, stejne jako v případe M1. A foukaný chudery, myslím nízko oběmovy motory od Hondy.
J35Y je nový motor uvedený v minulém roce a se svým pra pra prapředkem z roku 1996 má společné pouze to, že to je řada J, tedy šestiválec s úhlem 60°.Co myslíš M1 nevím, hádám že asi ne starou BMW M1. Takže asi 1M. Ta má 8 let starý N54, za kterým se skrývá dojení čtrnáct let starého M54 dvěma přidanými turby. Hezký příklad vývoje podle BMW. M54 byl fajn. Z něho odvodili N52, u které hromadně v záruce měnili hlavy (ovšem problém s ventilama stále zůstal), a N54, u kterého odchází jedna komponenta dodatečně přidaného přeplňování za druhou.
Vlastně 1996.
Hehe, nevím jestli je runner42 vyloženě asijat, ale vidím že se to chytlo :) Jinak doplním, že BMW/BMW-PSA Peugeot Citroën drží vůbec nejvíce ocenění z různých kategorii za všechny roky.http://en.wikipedia.org/wiki/International_Engine... ...
Ted už ano ale Supra MK IV byla legenda v dřivější době 1993-2002 (Wikipedia) nadčasový design, perfektní motor, jinak Audi mám rád, RS3 2,5 FSI TURBO B-] Ale kdyz mrknu na 2JZ tak na youtube vidim videa z brzd: 1000, 1250, 1800+ staci napsat 2JZ record HPB.Tak BMW něco za neco dáme jim diesly oni jim elektromobily, ale co bude mět za motor toto M5 nejspíš. Druhá věc na BMW neznáším to klamání zákazníka měření z brzdy asi 5 BMW v řadě a výkon na brzdě byl menší než udávají v papírech (M3,M5,330 D,.....) na stránkách Dieselpower dokonce slibovaných 330 poníku mělo o 20+- min. Chci tím řict ,že už to neni pár úprav a výkon je někde jinde, prostě a jednoduše nejdná se o předimenzovaný motor.Z japonskehého coupé se stala potvora s kterou má problém např. Lamborghini.To byla Supra
Jak je tam turbo tak to jde vždycky hodně poladit, s klasickou atmosférou to moc nejde. S tou stratou výkonu to u bmw není nic neobvyklého, ono se toho hodně strati při tom přenosu ale nepodvadi jen bmw dělají to i ostatní. Samo u klasické koncepce kde je poháněna přední náprava je strata minimální.
No to je něco pro runner42, milovaný asiat křížený s nenáviděným bmw :)
Ty jsi došel k tomu, že jsem fanda Toyoty? :D
hehe, nene, jen mě to tak napadlo s těma asijatama a bmw :)V asijatech se vůbec nevyznám o co je Toyota horší než třeba Nissan ?
:) v pohodě. Hele nevím, Toyota i Nissan jsou automobilky s komplexním portfoliem produktů, stejně jako Fiat nebo koncern VW. Já osobně nemám žádné oblíbence, aktuálně mám auta z EU, JAP i US, protože vždy posuzuju to konkrétní auto.Ani s BMW v zásadě nemám problém, prostě dělají shity, tudíž mi nemají co nabídnout, ale co, jejich věc. Přestanu se k nim vyjadřovat, až média uberou z jejich neobjektivního přeceňování. Naštěstí se to za poslední rok už hodně zlepšilo. Tak si už jen občas rejpnu do pubísků typu BMW forever.
"až média uberou z jejich neobjektivního přeceňování."Tuto větu vytesat do kamene a tím kamenem bušit do hlav novinářů. Opravdu čistá radost z jízdy. Jistě...Pubescenti nebo senilní pánové v pokročilém věku se brzy ozvou. Teď vážně... Nepřeceňovat BMW je pro mě klíčové slovní spojení. Je to dobrá automobilka, má promyšlenou strategii co a kde prodávat, má i výjimečné modely, ale to věčné posouvání na ikonu automobilového průmyslu mi tuto značku dost znechutilo...
BMW má u nás hodně fanoušků, řekl bych, že počtem příznivců je hned po škodovce, to hodně napomáhá tomu všeobecnému přeceňování. BMW má v tomto dobrou strategii, podpora fans je u nich velká, to jim hodně pomáhá ve vytváření toho mráčku kolem. Z obchodního hlediska to prostě mají promakané, ostatní automobilky to hold tak promakané nemají a to může ve spoustě lidí vzbuzovat, že BMW je něco víc, že to tak není, je v podstatě jedno, důležité je prodat, jako v každém obchodě.
Rozumím, já nemám zkušenosti s JAP a US, jezdil jsem jen EU, takže nemůžu moc srovnávat :( ale taky si rád občas rejpnu :)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.