Společnost Mansory upravila Teslu Model S. Vyšší výkon nečekejte

Společnost Mansory je známá tím, že vezme například S63 AMG Coupé a dá mu 900 koní, že upraví šestikolovou třídu G na 840 koní a nebo jsme tu už měli od tohoto úpravce třeba také třídu S vyladěnou na tisíc koní. Nedávno ale přišla zpráva o tom, že i Mansory chce být ekologické. A tak tu máme upravenou Teslu Model S.

Tuning | Luxusní auta | Sedany | Premiéry | Mercedes-Benz

Mansory představuje Mercedes S 63 AMG vyladěný na tisíc koní

Jestli očekáváte, že lidé od Mansory vyhodili elektrický pohon a pod kapotu dali opět něco, co nabídne výkon mnoha stovek koní, pak budete zklamáni. O technice se nepíše v tiskové zprávě vůbec nic. Tentokrát se totiž veškeré úpravy omezily pouze na design.

Tesla Model S dostala nový přední nárazník s diodami denního svícení, prahové nástavce, upravený zadní nárazník a decentní spoiler. Vše přirozeně z karbonu. Navíc tu jsou také zelené proužky a obrovská kola. Ta mají velikost 22 palců.

Testy | Elektromobily | Luxusní auta | Tesla

Test Tesla Model S: Úplně jiná

V interiéru se pak nově objevují kovové pedály, sportovní volant a na prahových lištách osvětlené logo. A opět, stejně jako u vnější karoserie, došlo i zde na prvky s výraznou svítivě zelenou barvou. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků