Společnost GGR vyladila Ford Focus ST na 300 koní

Ford Focus ST je velmi zábavné auto, které rozhodně nemá nedostatek výkonu. Kdyby se ale náhodou našel někdo, komu by standardních 184 kW (250 k) nestačilo, ten může zavítat do společnosti Graham Goode Racing, která nabízí kit „ST300“. Jak název napovídá, výsledkem bude padesát koní navíc.

Testy | Sportovní auta | Ford | Ford Focus

Test Ford Focus ST: S předokolkou bokem  

Tuning zahrnuje upravené sání i vylepšený výfuk a nový software řídicí jednotky. Na místo původních 184 kW (250 k) a 360 Nm dostane Focus ST po instalaci všeho potřebného výkon 221 kW (300 k) a vrchol točivého momentu 494 Nm.

Zajímavosti | Video | Sportovní auta | Ford | Ford Focus

Video: Nový Focus RS přijíždí smykem, odhalení proběhne v únoru

Balíček vylepšení lze pořídit pro všechny Fordy Focus ST vyrobené od roku 2012. Cenu si u GGR stanovili na dva tisíce euro, přičemž v této sumě je zahrnuta i odborná montáž. A komu nestačí ani Focus s výkonem 300 koní, ten si může počkat na nové RS. To se představí již příští týden. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků