Společnost G-Power připravila 455 koní pro třikrát přeplňovanou X6

Třikrát přeplňovaný dieselový šestiválec, který kromě jiných používá také X6 M50d, rozhodně není slabý, ale někomu by přece jen mohl připadat málo výkonný. Obzvlášť, když má Audi model SQ7 s naftovým šestiválcem o výkonu přes 400 koní. Řešení? Tuning. Třeba ten od společnosti G-Power.

SUV | Sportovní auta | Premiéry | Audi

Audi SQ7 je monstrum s motorem 4.0 TDI V8 a elektrickým turbem

Ta připravila věc, která se jmenuje Bi-Tronik 5 V1. Jde o přídavnou řídicí jednotku umístěnou mezi motor a originální řídicí jednotku. Pokud jedete klidně, motor funguje v sériovém režimu, pokud zrychlíte, tato nová jednotka začne upravovat výstupní signály a výsledkem by měly být parametry 335 kW (455 koní) a 870 Nm. Pro srovnání, sériové parametry třikrát přeplňovaného dieselu jsou 280 kW (381 koní) a 740 Nm.

Video | Technika | Sportovní auta | BMW

Na brzdě: BMW M550d

Zájemci mohou případně sáhnout ještě po úpravě tovární řídicí jednotky, díky které by měli získat lepší odezvu na plyn. Drobný detailem na závěr pak je třeba odstranění omezovače rychlosti. A kdyby to stále nestačilo, můžete si pořídit třeba tmavé disky o velikosti 23 palců.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků