Spojení DS s Downovým syndromem

Citroën ČR se stal generálním partnerem Společnosti rodičů a přátel dětí s Downovým syndromem. Cílem této organizace je usnadnit rodinám s dětmi s Downovým syndromem přístup k informacím a zkušenostem ostatních.

Spolupráce začala 24. března 2012 u příležitosti setkání rodin v rámci 7. Světového dne Downova syndromu. Další společnou akcí je prodejní výstava děl Jiřího Šedého, umělce s tímto postižením a držitele ceny Olgy Havlové, která proběhne v rámci slavnostního uvedení vozu DS5 ve středu 18. dubna 2012.

DS21 je nejen legendárním modelem Citroën, ale také označením chromozomální vady – trizomie 21. chromozómu, nazývané jako Downův Syndrom. Toto spojení se stalo klíčovým pro partnertství Citroën Česká republika, s.r.o., a Společnosti rodičů a přátel dětí s Downovým syndromem, o.s., celorepublikové organizace zastupující Evropskou asociaci Downova syndromu.

 „I Fantomas měl DS!“ – s nadsázkou vybraný název akce, která se konala 24. března 2012, v sobě skryl spojení automobilové značky se sociálním projektem. Pro obě organizace je DS klíčovým pojmem. DS jako označení nové úspěšné modelové řady značky Citroën, kterou reprezentují modely DS3, DS4 a nově i DS5. DS jako zkratka Downova syndromu – nejběžnější chromozomální vady, kterou si v České republice vyslechne jako diagnózu ročně bohužel až na 150 rodičů.

Na první pohled zcela odlišný výklad zkratky DS se spojil koncem března ve společný projekt, během kterého automobilová značka potěšila nejen malé výherce výtvarné soutěže hodnotnými dary, ale i jejich rodiče testovací jízdou v zářivě červeném Citroënu DS3 a zvýhodněnou nabídkou na nákup nového vozu.

Další společnou akcí bude prodejní výstava obrazů z dílny Jiřího Šedého, umělce s Downovým syndromem, která proběhne v rámci uvedení nového modelu DS5 ve středu 18. dubna 2012.

Partnerství probíhá v souladu s dlouhodobým cílem značky podporovat ekologické a sociální projekty. Stávající projekt doplňuje dlouhodobou zvýhodněnou nabídku na vozy Citroën s přestavbou pro tělesně postižené. 

Zdroj: Citroën

 

Citroën C1 0.998
Rok výroby: 2008
Stav: 47 444 km
Cena: 60 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 135 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 163 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 15 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků