Spofec se podíval na Rolls-Royce Wraith. Výsledek má 717 koní

Předělávat auta typu Rolls-Royce Wraith tak, aby byla výkonnější a sportovnější, se může zdát trochu zvláštní. Ale stále existují společnosti, které jsou opačného názoru. Třeba takový Spofec připravil pro zmíněný model kompletní sadu úprav. Vylepšen je vzhled, podvozek i výkon motoru.

Rolls-Royce | Luxusní auta | Byznys | Kabriolety

Rolls-Royce oficiálně potvrdil nové kabrio. Dorazí v roce 2016

Wraith dostal agresivnější nárazník, výdechy za přední kola, dozadu malý karbonový spoiler, tmavší zadní světla a opět přepracovaný nárazník. Design podtrhnou kola vyrobená speciálně pro tento model. Ta mají velikost 22 palců a obouvají pneumatiky o rozměru 265/35 vpředu a 295/30 vzadu.

Jisté péče se dočkal také vzduchový podvozek, který je v základním nastavení snížen o 40 mm. Toto platí pro rychlosti do 140 km/h, jakmile auto přesáhne tuto hranici, podvozek se zvedne zpět na výšku, jakou mají standardní verze. Důležitou novinkou jsou pak karbon-keramické brzdy. Vpředu mají kotouče velikost 405 mm, vzadu 395 mm. Díky nim se podařilo ušetřit už poměrně výrazných 38 kg.

Rolls-Royce | Luxusní auta | Byznys

Tomu se říká pořádná zakázka. Hotel Louis XIII si objednal 30 Phantomů

Rolls-Royce Wraith používá dvakrát přeplňovaný benzinový dvanáctiválec s výkonem 465 kW (632 k), stovku zvládne za 4,6 s a maximální rychlost je omezena na 250 km/h. Spofec vylepší základní parametry motoru na 527 kW (717 k), točivý moment naroste po úpravě na 986 Nm a sprint z nuly na stovku proběhne na 4,2 s. Omezovač zůstává nezměněn, takže i s touto verzí nepojedete více než 250 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků