Spofec se podíval na Rolls-Royce Wraith. Výsledek má 717 koní

Předělávat auta typu Rolls-Royce Wraith tak, aby byla výkonnější a sportovnější, se může zdát trochu zvláštní. Ale stále existují společnosti, které jsou opačného názoru. Třeba takový Spofec připravil pro zmíněný model kompletní sadu úprav. Vylepšen je vzhled, podvozek i výkon motoru.

Kabriolety | Luxusní auta | Byznys | Rolls-Royce

Rolls-Royce oficiálně potvrdil nové kabrio. Dorazí v roce 2016

Wraith dostal agresivnější nárazník, výdechy za přední kola, dozadu malý karbonový spoiler, tmavší zadní světla a opět přepracovaný nárazník. Design podtrhnou kola vyrobená speciálně pro tento model. Ta mají velikost 22 palců a obouvají pneumatiky o rozměru 265/35 vpředu a 295/30 vzadu.

Jisté péče se dočkal také vzduchový podvozek, který je v základním nastavení snížen o 40 mm. Toto platí pro rychlosti do 140 km/h, jakmile auto přesáhne tuto hranici, podvozek se zvedne zpět na výšku, jakou mají standardní verze. Důležitou novinkou jsou pak karbon-keramické brzdy. Vpředu mají kotouče velikost 405 mm, vzadu 395 mm. Díky nim se podařilo ušetřit už poměrně výrazných 38 kg.

Luxusní auta | Byznys | Rolls-Royce

Tomu se říká pořádná zakázka. Hotel Louis XIII si objednal 30 Phantomů

Rolls-Royce Wraith používá dvakrát přeplňovaný benzinový dvanáctiválec s výkonem 465 kW (632 k), stovku zvládne za 4,6 s a maximální rychlost je omezena na 250 km/h. Spofec vylepší základní parametry motoru na 527 kW (717 k), točivý moment naroste po úpravě na 986 Nm a sprint z nuly na stovku proběhne na 4,2 s. Omezovač zůstává nezměněn, takže i s touto verzí nepojedete více než 250 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků