Špionáž: Nástupce Bugatti Veyron chycen téměř bez maskování

Ačkoli se Volkswagen snaží v současné složité situaci šetřit, kde se dá, projekt nástupce supersportu Bugatti Veyron pokračuje. Koncept prý uvidíme na jaře v Ženevě. Dokonce už se prohánějí testovací prototypy, jeden takový vyfotil Erico Hessel a fotku zveřejnil na Instagramu: 

 

Prototyp je téměř bez maskování. Jistě, do „sériové“ výroby se toho může ještě hodně změnit, ale experimentální auto vypadá poměrně hotově, jen se skrývá pod matnou černou barvou. Vidět jsou proporce připomínající Veyron Super Sport a prvky odkazující například na Porsche 918 Spyder.

Zajímavosti | Sportovní auta | Fascinace | Frankfurt 2015 | Ostatní značky

Nástupce Bugatti Veyron míří nejprve na konzole jako Vision Gran Turismo

O technice se ví jen to, že má být k pohonu použit modernizovaný přeplňovaný šestnáctiválec 8,0 l z Veyronu. Má ale dostat čtyři elektricky ovládaná turba a rovněž hybridní pohon. Výsledný výkon bude činit minimálně 1500 koní a maximální rychlost opět překročí 400 km/h.

Pro nové Bugatti, které se možná bude jmenovat Chiron, jsou také vyvíjeny nové pneumatiky, které zvládnou maximální rychlost až 450 km/h. Současný Veyron musel být právě kvůli pneumatikám omezen na 415 km/h, i když zvládl 434 km/h.

 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 174 216 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2013
Stav: 144 252 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků