Špionáž: Je tohle nové Porsche 911 GT3 RS?

Automobilka Porsche utržila pěknou ostudu s novým modelem 911 GT3, když byla auta nakažena italským charakterem a samovolně začala hořet. Všechny vozy musely do servisu, dostaly nové motory a rozhořčení majitelé neměli čím jezdit. Už je prý ale všechno v pořádku a podzimní pařížský autosalon by mohl být dějištěm představení ještě ostřejší verze - 911 GT3 RS.

Testy | Sportovní auta | Porsche

Test: Porsche 911 Carrera 4S – kladivo na dědu Mráze

Teď na svět unikly skici určené pro patentový úřad. Kompletní galerie je na stránkách CarMagazine.co.uk, které je mají jako první. Z obrázků vyplývá, že tohle nebude rodinné auto na rozbité okresky, ale čistě okruhový nástroj.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Prozatím můžeme jen spekulovat, co ukrývá Porsche 911 GT3 RS pod kapotou, ale vsadili bychom na posílenou verzi atmosférického plochého šestiválce 3,8 l. Základní 911 GT3 posílá na zadní kola výkon 475 koní, takže verze RS by mohla ještě něco přidat. Číslovka 500 by v tomto případě vypadala velmi sympaticky. 911 GT3 má výhradně dvouspojkovou převodovku, ale je možné, že model RS dostane na přání i klasický manuál.

Nové auto bude rozhodně také lehčí. Místo zadních sedaček najdete jen ochranný rám, výbava bude dost omezená a povšimněte si zvláštních výdechů na předních blatnících či masivního křídla. Úspora proti 911 GT3 by mohla činit zhruba 50 kg. Pokud bychom se drželi dřívějších zvyklostí, nová GT3 RS bude asi o pětinu dražší než GT3. Stát by tak mohla 4 650 000 korun.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků