Speedback GT: Luxusní retro krasavec zažije debut v Ženevě

Speciální model za téměř 16 milionů korun se stavěl dlouhých osm tisíc hodin. Veřejnosti se oficiálně představí na ženevském autosalonu již v březnu.

Za přestavbou Jaguaru XK na unikátní Speedback GT stojí David Brown Automotive. Že se jedná o skutečně výjimečný automobil prozrazuje už jeho cena. Společnost si vůz cení na 15,7 milionu korun! Premiérově se veřejnosti představí na březnovém autosalonu v Ženevě.

Transformace vozu trvala podle autorů 8 000 hodin a mezi nejnáročnější procesy patřilo finální lakování. To tvůrcům zabralo zhruba osm týdnů.

Fascinace | Jaguar

Toto je nejdražší Jaguar E-Type. Proč stál 185 milionů korun?

Oproti původnímu Jaguaru má tento speciál několik užitečných vychytávek. Například víko zavazadlového prostoru je po úpravách větší, umožňuje snadnější přístup a také nabídne více místa pro uložení věcí.

Pohonnou jednotkou je pětilitrový osmiválec s výkonem 510 koňských sil a točivým momentem 625 Nm. Zrychlení z klidu na stovku zvládne za 4,6 sekundy a maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h.

Retro | Fascinace | Porsche

Speciálního Porsche vzniklo jen pár desítek. Jedno teď může být vaše

Debut nového Speedbacku GT na ženevském autosalonu není jedinou novinkou britské společnosti. Dále oznámila, že se ze současného zázemí v Coventry bude stěhovat do "větší a prestižnější lokality". To vše kvůli zvýšení produkce tak, aby pokryla poptávku po nově představených modelech.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků