Speedback GT: Luxusní retro krasavec zažije debut v Ženevě

Speciální model za téměř 16 milionů korun se stavěl dlouhých osm tisíc hodin. Veřejnosti se oficiálně představí na ženevském autosalonu již v březnu.

Za přestavbou Jaguaru XK na unikátní Speedback GT stojí David Brown Automotive. Že se jedná o skutečně výjimečný automobil prozrazuje už jeho cena. Společnost si vůz cení na 15,7 milionu korun! Premiérově se veřejnosti představí na březnovém autosalonu v Ženevě.

Transformace vozu trvala podle autorů 8 000 hodin a mezi nejnáročnější procesy patřilo finální lakování. To tvůrcům zabralo zhruba osm týdnů.

Fascinace | Jaguar

Toto je nejdražší Jaguar E-Type. Proč stál 185 milionů korun?

Oproti původnímu Jaguaru má tento speciál několik užitečných vychytávek. Například víko zavazadlového prostoru je po úpravách větší, umožňuje snadnější přístup a také nabídne více místa pro uložení věcí.

Pohonnou jednotkou je pětilitrový osmiválec s výkonem 510 koňských sil a točivým momentem 625 Nm. Zrychlení z klidu na stovku zvládne za 4,6 sekundy a maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h.

Retro | Fascinace | Porsche

Speciálního Porsche vzniklo jen pár desítek. Jedno teď může být vaše

Debut nového Speedbacku GT na ženevském autosalonu není jedinou novinkou britské společnosti. Dále oznámila, že se ze současného zázemí v Coventry bude stěhovat do "větší a prestižnější lokality". To vše kvůli zvýšení produkce tak, aby pokryla poptávku po nově představených modelech.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků