Speciální edice Image pro Citroën C1

Český importér vozů značky Citroën připravil pro své zákazníky uvláštní sérii Image určenou pro model Citroën C1. Jedná se o limitovaný počet pětidveřových modelů C1 s motorem 1,0 VVT-i, které jsou ve výbavě SX a zároveň jsou vybaveny klimatizací a metalickým lakem zdarma. Samotná výbava SX již zahrnuje např. airbag řidiče a spolujezdce, ABS a EBD, rádio s CD, centrální zamykání s dálkovým ovládáním a elektricky ovládaná přední okna, elektrický posilovač řízení či výškově nastavitelný volant.

Cena verze Image je 214 900 Kč, při pořízení na Citroën bonus leasing lze získat další slevu ve výši 35 tis. Kč. Zároveň do konce března ještě mohou zákazníci profitovat i z nabídky „nové za staré“ ve výši 10 tis. Kč. Výsledná cena se při využití všech nabízených bonusů dostává až k 169 900 Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Citroen C1 po faceliftu z roku 2008
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 140 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 170 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků