Speciální Alfa Romeo MiTo RIAR jde do prodeje, ale jen pro vyvolené

Ještě začátkem letošního roku avizovala italská automobilka Alfa Romeo vývoj speciální edice malého modelu MiTo, jenž si svou popularitu postupně získává zejména na domácím trhu. Nová edice však míří někam úplně jinde a automobilka si s ní připomíná 46. výročí založení neziskové organizace RIAR (Registro Italiano Alfa Romeo), která se může pochlubit početnými úspěchy na poli motosportu a restaurování klasických modelů převážně z dílny Alfa Romeo.

MiTo nesoucí označení této organizace tak bude pro svou sériovou výrobu čítající 46 kusů vskutku raritou a jeho hodnotu zvyšuje i fakt, že tyto kousky budou přednostně nabízené těm nejvěrnějším členům a to za cenu 20 000 eur (zhruba 560 000 Kč). Tuto specialitku pohání neupravený přeplňovaný agregát objemu 1,4l chlubící se výkonem 114 kW/155 koní. Výjimečnost je ovšem vidět na povrchu, a to díky speciálnímu černému laku, dekoračním prvkům, 17-ti palcovým ráfkům a především plaketě nesoucí výrobní číslo. Uvnitř pak potěší kožený interiér a karbonové ozdobné prvky dotvářející dojem sportovnosti a dravosti, jenž tento vůz v sobě nepochybně ukrývá.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo MiTo RIAR
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků