Speciál Toyota GT86 CS R3 pro rallye je těsně před dokončením

Společnost TOYOTA Motorsport GmbH (TMG) s potěšením oznámila další pokroky ve vývoji speciálu pro automobilové soutěže (rallye) GT86 CS-R3 s pohonem zadních kol, jehož první prototyp již vstupuje do fáze konečné montáže před prvními testy.

Konstruktéři TMG usilovně pracují na vývoji konceptu CS-R3 již od října loňského roku, kdy začali s návrhem na nepopsaném listu papíru.

Pro základní vůz byla potvrzena homologace pro skupinu A; poté, co bude ověřena konečná specifikace na zkušební dráze, započne homologace dle pravidel FIA pro skupinu R3.

Konstruktéři z oddělení TMG pro návrh a vývoj motorů zkoumali původní dvoulitrový agregát typu boxer a v současnosti dokončují projekt jeho vylepšení s cílem zvýšit dosavadní maximum výkonu na úrovni 200 k.

TMG ve spolupráci se subdodavatelem rovněž pro GT86 CS-R3 připravila šestistupňovou převodovku se sekvenčním řazením. Upravená převodovka bude v příštích dnech zabudována do testovacího prototypu společně se samosvorným diferenciálem a upravenými brzdami.

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2010
Stav: 170 266 km
Cena: 175 000 Kč
Toyota RAV4 2.231
Rok výroby: 2006
Stav: 133 880 km
Cena: 140 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků