Spark-Renault SRT_01E: elektrický monopost pro šampionát Formule E

7 komentářů

Ondrej
13. září • 16:16

Jaky to bude mit dojezd? :-)

Fit
14. září • 14:37

Přibližně 20-30 minut ostrého nasazení.

Vana666
13. září • 7:32

Keramické brzdy ? To si fakt můžou dovolit tolik mrhat energií ?
Já bych se zaměřil spíše na intenzivní rekuperaci.

Vana666
13. září • 7:31

Keramické brzdy ? To si fakt můžou dovolit tolik mrhat energií ?
Já bych se zaměřil spíše na intenzivní rekuperaci.

Fit
14. září • 15:07

Poháněná náprava je zadní, při brzdění tedy logicky dochází k jejímu odlehčování. Pokud by byl monopost vybaven i motory/generátory vpředu, mohl by být brzdný výkon při regenerativním brzdění dostatečný. Problém se potom přenese jinám - akumulátor nezvládne zpracovat dostatečně vysoký proud. Modeláři dobře vědí, že běžně se nabíjí s parametrem max okolo 3C (, což při použité kapacitě akumulátoru okolo 35kWh nebude dostačující - brzdný výkon 105kW je méně než výkon pohnu). Mechanické brzdy jsou nezbytné i pro případ výpadku pohonu.

Vana666
15. září • 7:11

Však to nemusí cpát do akumulátorů. Klidně tam můžou dát kondenzátor, ten si s velkým výkonem snadno poradí.A nějaké mechanické brzdy tam samozřejmě být musí taky, s tím souhlasím.

wbe
13. září • 8:02

mohou, budou behem zavodu stridat auta misto baterek..

Doporučujeme

Články odjinud