Spark-Renault SRT_01 E: do Frankfurtu míří také elektrická formule

10 komentářů

rousini
18. října • 20:18

Tyhle "závody" jsou akční asi jako policejní akce ve filmu Demolition man, dokud nereinkarnují Stallona. Bavit to sledovat může jen nihilistu nebo Bernieho akcionáře...
Takovej socialismus na okruhu. Kde jsou časy, kdy jedna stáj vyrukovala s něčím, co se ukázalo jako konkurenční výhoda. Dnes snad musí mít i stejný spoďáry...

Fantomas
3. srpna • 12:47

Paramatry těch "formulí" nijak oslnivé, navíc ještě omezené a pro všechny týmy stejné. To bude jistě velice dramatický a divácky přitažlivý závod :-))
A bude to vlastně závodění, nebo jen kroužení?

Gouda
3. srpna • 13:54

Podívej se znova na to, co jsi napsal. A uvědom si, že právě série s jednotnou a "omezenou" technikou jsou dnes nejzajímavější závodění.

Fantomas
3. srpna • 16:09

"Dnes nejzajímavější závodění?"
Právě to je na tom to nejsmutnější, když z celého závodění zbylo už jen tohle.

Gouda
3. srpna • 23:43

Tak s tím ale bohužel nejde nic dělat, pokud se nechcete vrátit k desítkám mrtvých pilotů.

Fantomas
4. srpna • 9:25

Asi to bude znít trochu drsně, ale každá lidská činnost sebou přináší určité riziko. Závodění obzvlášť. A přiznejme si, že právě to riziko, adrenalin, napětí jsou věci, které nás tak přitahují a lákají. Auta to moc nejsou a lidi už vůbec ne. Závodění bez rizika je jako kafe bez kofeinu, pivo bez alkoholu, cigarety bez nikotinu. Já ničemu z toho neholduju, ani závodění, ale takhle to prostě je.
Piloti umírají stále a dokud se bude závodit, tak stále budou. Když se udělá maximum pro eliminování rizika, tak už to prostě nebudou závody, ale jen sterilní kroužení.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Gouda
4. srpna • 11:26

Tak sleduj motorky, ty by snad mohly splnit tvoje kvóty pro mrtvé a zmrzačené.

Rover623
3. srpna • 15:27

Jistě, třeba závody "cesťáků" ty jsou po sjednocení tak dramatické, že u toho usínají i samotní jezdci.

venouch
3. srpna • 13:10

Já se těším na dobíjecí pitstopy :D :D

Fanda
3. srpna • 18:42

Nabíjecí pitstopy by ani nemusely být moc dlouhé. Zajímavější by byla podmínka startovat s plně nabitou baterií (jako Formule 1 s plnou nádrží) a po dojetí do cíle zase nabít baterky naplno. Kdo by dojel první, ten by začal dobíjet také jako první. Ale ten, kdo by měl první nabito, by byl vítěz, což by vedlo ke zlepšování dobíjecích systémů. Jak dlouho by takový závod asi trval, pokud by se jezdilo na zhruba 300km jakou u F1? ;-)

Doporučujeme

Články odjinud