Soutěž Design Challenge v L.A. má hned dva výherce

Pověstnou „plichtou“ skončila soutěž Los Angeles Design Challenge 2010, neboť jako nejlepší byly vyhodnoceny hned dvě studie. Porotu nejvíce zaujaly Cadillac Aera od General Motors a Smart 454 WWT, jeden ze tří konceptů připravených značkou Mercedes-Benz. Podrobně jsme se věnovali nejzajímavějšímu Biome, který ale neuspěl.

Připomeňme, že zadáním bylo připravit studii osobního vozu 2+2 budoucnosti, jehož pohotovostní hmotnost nepřekročí 454 kg. Ve vyjádření poroty k výsledkům letošního ročníku soutěže stojí: „Rozhodování v letošním ročníku soutěže bylo extrémně náročné, protože kvalita konceptů rok od roku roste. Cadillac i Smart jsou zkrátka úžasné a navíc znamenitě vyjadřují styl svých tvůrců, přístupu „art and science“ GM a hravosti Smartu.“

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Cadillac Aera
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Smart 454 WWT
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků