Současné BMW 5 končí, zatím bez náhrady

Automobilka BMW oznámila, že letos v prosinci zatím bez náhrady ukončí výrobu své řady 5 v generaci E60. Objednávky sedanu i kombi byly nyní zastaveny a zájemce o nové BMW střední velikosti je nyní odkázán pouze na nové Gran Turismo.

Dealeři obdrželi strohou informaci, jež jim bez bližší specifikace umožnila přijímat pouze „zvláštní objednávky“ vztahující se k řadě E60 a doporučilo nabízet vozy 5 GT, které se mají v showroomech objevit ještě letos. A my se nyní těšíme nejen na zajímavé výprodejové akce na skladové vozy, ale především na novou generaci, jež se již skrývá za zatáčkou. Vývoj řady F10 však ještě několik měsíců potrvá. A bude k mání i nadále jako oblíbené kombi? O tom by se, ústy diplomata informovaného o „voze” 5 GT, dalo nejspíš s úspěchem pochybovat...

Na rozloučenou si můžete přečíst náš někdejší test BMW 530d E60 Touring.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Jednomu z posledních BMW se zbytky charakteru staré mnichovské školy nezbývá než dát sbohem...
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků