Současné BMW 5 končí, zatím bez náhrady

Automobilka BMW oznámila, že letos v prosinci zatím bez náhrady ukončí výrobu své řady 5 v generaci E60. Objednávky sedanu i kombi byly nyní zastaveny a zájemce o nové BMW střední velikosti je nyní odkázán pouze na nové Gran Turismo.

Dealeři obdrželi strohou informaci, jež jim bez bližší specifikace umožnila přijímat pouze „zvláštní objednávky“ vztahující se k řadě E60 a doporučilo nabízet vozy 5 GT, které se mají v showroomech objevit ještě letos. A my se nyní těšíme nejen na zajímavé výprodejové akce na skladové vozy, ale především na novou generaci, jež se již skrývá za zatáčkou. Vývoj řady F10 však ještě několik měsíců potrvá. A bude k mání i nadále jako oblíbené kombi? O tom by se, ústy diplomata informovaného o „voze” 5 GT, dalo nejspíš s úspěchem pochybovat...

Na rozloučenou si můžete přečíst náš někdejší test BMW 530d E60 Touring.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Jednomu z posledních BMW se zbytky charakteru staré mnichovské školy nezbývá než dát sbohem...
BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek