Software pro plně autonomní jízdu nabídne Tesla v horizontu tří týdnů

9 komentářů

Sarcasticus
29. listopadu • 11:11

Možná by si to zasloužilo i nějaký reklamní slogan, např.: SW pro plně autonomní jízdu doporučují 4 z 5 sebevrahů? ;-)

hihihi
30. listopadu • 18:29

To by mohl být účinný slogan hlavně pro ty řidiče, kteří náhle vjedou do protisměru, kde zrovna něco jede. Kdyby jim v tom sw pro autonomní řízení zabránil, asi by ubylo smrtelných nehod.

josephko
28. listopadu • 19:31

Čo na E.Muskovi nesmierne obdivujem, je rýchlosť, s akou zavádza novinky do praxe. Samozrejme sa dá polemizovať, či je to vhodné - aj napr. kvôli bezpečnosti.
Druhý extrém sú samozrejme veľké automobilky, kde sa na akúkoľvek novinku čaká roky a vždy si ju firmy nechajú kráľovsky zaplatiť. Stačí si len spomenúť, ako dlho trvalo, kým sa CD prehrávače "naučili" MP3-ky alebo kým sa v autách objavili USB konektory. Istý čas si BMW za USB konektor v aute pýtalo 300 eúr.
Ďalším "pekným" príkladom sú vstavané navigácie. Často stoja 10x toľko ako prenosné GPS-ka, pritom sú ale pomalšie a majú horšiu grafiku...

Pepan
6. prosince • 19:48

Samozřejmě oproti Elonu Muskovi a jeho Tesle,ti to dělají zdarma :-))

E15
29. listopadu • 10:48

Je nesmysl něco dovozovat z ceny příplatkové výbavy. Ta je totiž tak příšerně drahá, aby základní model mohl být tak extrémně levný. S náklady to nijak nesouvisí. Je to prostě tak, že na základních verzích automobilky v podstatě "prodělávají", ne středních je to tak akorát a ne těch vybavených mají pořádný vývar. Výrobní náklady Octavie za 900tis rozhodně nejsou dvojnásobné oproti Octavii za 450 tis.

trn
29. listopadu • 6:14

Na tohle by se dal napsat jedinej slušnej komentář, a sice "Kolik za to bereš?". Jelikož to ale stejně nemá význam, protože trollové obecně neříkají pravdu ze zásady, tak nenapíšu ani ten.

Hudla
28. listopadu • 19:23

To zase psal debil, kterej tomu nerozumí.
Tesla uvolné Autopilota za 3 týdny, ten bude umět to co, Autopilot na Teslách se starším HW + odbočovat z dálnci atp. ale rozhodně se nejedná o autonomické řízení na lvl 4/5. Ale to by autor musel přečíst vše a ne obšlehnout kus textu z překladače.
V současné době pracuje autonomní systém ve voze pouze tak, že sbírá data ze senzorů a vyhodnocuje jak se chová člověk a jak by se zachoval on (nezasahuje do řízení) a tyto data využívá Tesla k vývoji autonomního SW.
Plně autonomní update má být nejdřív na konci 2018...

Martin
28. listopadu • 14:53

Super, takze sa nic nezmenilo, a opat to idu testovat na ludoch...

PePe
28. listopadu • 15:17

Jasně, měli by to testovat na zvířatech :D, ale to by zase Greenpeace vyváděli a přivazovali by se řetězy k el. zásuvkám.

Doporučujeme

Články odjinud