Software pro plně autonomní jízdu nabídne Tesla v horizontu tří týdnů

Díky novému hardware i software budou vozy Tesla umět měnit jízdní pruhy a zcela samočinně parkovat.

Americký výrobce elektromobilů již začíná dodávat na trh nejnovější vozy s hardwarem, který dokáže obsloužit plně autonomní jízdu. Až do teď jsme ale neměli žádné informace o tom, kdy bude k dispozici software, díky kterému může autopilot naplno fungovat. Nyní jsme o něco moudřejší.

Bezpečnost | Zajímavosti | Elektromobily | Tesla | Elon Musk

Bomba Elona Muska: Všechny nové Tesly budou umět samy jezdit

Elon Musk na sociální síti Twitter reagoval na dotaz jednoho z uživatelů. Ten se ptal, kdy bude software 8.1 k dispozici. Lídr Tesly mu odpověděl, že nejnovější aktualizace se majitelé vozů dočkají v následujících třech týdnech. Odladěné verze programu pak budou následovat v měsíčních cyklech. To je logický krok, Tesla chce o autonomní jízdě posbírat co nejvíce dat od svých zákazníků, a díky nim fungování systému postupně zlepšovat.

Zajímavosti | Elektromobily | Tesla

To budete koukat! Co vše dokáže aplikace Tesly s Modelem S?  

Nové elektromobily vybavené potřebným hardwarem a softwarem umí bez zásahu řidiče změnit jízdní pruh, zaparkovat i využívat tempomatu. Chybět nebude ani možnost přivolání vozu. Majitelé tak plně autonomní jízdu vyzkouší už na začátku příštího roku. Je však pravděpodobné, že kvůli omezením v zákonech ji nebude možné využívat naplno.

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků