Smart ForTwo není pouze pro dva. Zvládne šestnáct osob

Guinessova kniha rekordů je plná různých zajímavých zápisů. My jsme naposledy psali například o driftu dlouhém 82,5 km, který aktuálně drží BMW M5, častými změnami v poslední době prochází také kategorie podélného parkování do co nejmenší mezery. Aktuálně přepsaný rekord ovšem není o jízdních dovednostech, ale spíše o gymnastice.

Zajímavosti | Video | BMW | BMW řada 5

BMW M5 drží nový rekord – drift dlouhý 82,5 kilometrů

Smart ForTwo je koncipován jako dvoumístný automobil a kvůli svým extrémně malým rozměrům se stal už několikrát terčem pokusů, kolik se do něj vtěsná osob. Nejprve to bylo 14, minulý rok ve Vídni byl rekord posunut o jednu osobu navíc. Před pár dny jedna taneční skupina z Nového Zélandu ale poslední zápis opravila, když se do interiéru Smartu nacpalo šestnáct dívek.

Zajímavosti | Video | Mini

Pozoruhodný svěťák v paralelním parkování: 13,1 centimetrů

Jak to dokázali, to najdete na přiloženém videu. Pokud nechcete sledovat zdlouhavé úvody, přeskočte rovnou na čas 2:30. Zdá se, že překonat tento rekord už bude hodně složité.

Smart Fortwo 0.799
Rok výroby: 2000
Stav: 204 737 km
Cena: 30 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků