Smart ForTwo Brabus v provedení „made by WeSC“

Také stánek Smartu se na nadcházejícím autosalonu ve Frankfurtu blýskne novinkou. Pro její vytvoření spojil Smart síly se švédskou oděvní značkou WeSC. Výchozím strojem se stal kompaktní dvoumístný Smart ForTwo v prestižním provedení Brabus. Na tomto prototypu (se sériovou výrobou se nepočítá) si všimneme na první pohled matového, zlatavého lakování a leskle černých litých ráfku se šesti zdvojenými paprsky. Za zmínku stojí také malý kožený volant s tlustým věncem a páčkami pro sekvenční řazení převodovky nebo klimatizace. Po technické stránce zůstalo vše při starém, o pohon se tedy stará zážehový přeplňovaný tříválec s výkonem 102 koní (75 kW). Samozřejmostí jsou nápisy WeSC všude kam se podíváte, zajímavým prvkem jsou také specifická sluchátka.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
 


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Smart Fortwo 0.799
Rok výroby: 2000
Stav: 204 737 km
Cena: 30 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků