Smart ForTwo BoConcept startuje na 375 000 Kč

Producent Smartu se opět pokouší oživit zájem o svůj letitý, ovšem stále progresivním dojmem působící minivůz ForTwo.

Původní Smart se stále vyrábí ve své původní generaci pocházející z hloubi devadesátých let. Ovšem je třeba říci, že u podobně avantgardních automobilů běží čas poněkud jinak než u těch tuctových. Smart ForTwo prošel posledními modernizacemi v letech 2010 a 2011 a v posledních letech jsou stále častější také různé speciální edice, ze kterých připomeňme alespoň ForTwo Nightorange a ForTwo Brabus made by WeSC.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Na letošním autosalonu v Ženevě slavila premiéru studie Smart ForTwo BoConcept sázející hlavně na individualitu a komfort cestování. Nyní se model ForTwo BoConcept stává skutečností a v Německu vstupuje do prodejů s docela odvážnou cenou v přepočtu přesahující 375 000 Kč. S ženevským konceptem novinka sdílí většinu jeho specifických prvků včetně matově bílého metalického lakování karoserie, antracitově zbarveného rámu Tridion a žlutých krytů zpětných zrcátek.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Interiér vyniká dvoubarevně tónovaným čalouněním s kontrastním stehováním a rozšířenou výbavou zahrnující také klimatizaci, elektrické ovládání oken a u kupé rovněž prosklenou střechu. Vybírat lze mezi zážehovým tříválcem 1,0 l s atmosférickým plněním (52 kW), nebo přeplňováním (62 kW) a elektromotorem (55 kW).

Smart Fortwo 0.799
Rok výroby: 2000
Stav: 204 737 km
Cena: 30 000 Kč
Smart Forfour 1.493
Rok výroby: 2006
Stav: 143 380 km
Cena: 64 000 Kč
Mini Clubman 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 95 052 km
Cena: 220 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků