Smart ForTwo BoConcept startuje na 375 000 Kč

Producent Smartu se opět pokouší oživit zájem o svůj letitý, ovšem stále progresivním dojmem působící minivůz ForTwo.

Původní Smart se stále vyrábí ve své původní generaci pocházející z hloubi devadesátých let. Ovšem je třeba říci, že u podobně avantgardních automobilů běží čas poněkud jinak než u těch tuctových. Smart ForTwo prošel posledními modernizacemi v letech 2010 a 2011 a v posledních letech jsou stále častější také různé speciální edice, ze kterých připomeňme alespoň ForTwo Nightorange a ForTwo Brabus made by WeSC.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Na letošním autosalonu v Ženevě slavila premiéru studie Smart ForTwo BoConcept sázející hlavně na individualitu a komfort cestování. Nyní se model ForTwo BoConcept stává skutečností a v Německu vstupuje do prodejů s docela odvážnou cenou v přepočtu přesahující 375 000 Kč. S ženevským konceptem novinka sdílí většinu jeho specifických prvků včetně matově bílého metalického lakování karoserie, antracitově zbarveného rámu Tridion a žlutých krytů zpětných zrcátek.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Interiér vyniká dvoubarevně tónovaným čalouněním s kontrastním stehováním a rozšířenou výbavou zahrnující také klimatizaci, elektrické ovládání oken a u kupé rovněž prosklenou střechu. Vybírat lze mezi zážehovým tříválcem 1,0 l s atmosférickým plněním (52 kW), nebo přeplňováním (62 kW) a elektromotorem (55 kW).

Smart Fortwo 0.599
Rok výroby: 2002
Stav: 96 161 km
Cena: 20 000 Kč
Smart Fortwo 0.999
Rok výroby: 2010
Stav: 127 123 km
Cena: 75 000 Kč
Smart Fortwo 0.999
Rok výroby: 2010
Stav: 37 295 km
Cena: 94 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 62 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků