Smart for-us: malý pick-up představen

Minulý měsíc uvolnila automobilka Smart náčrty nejnovějšího konceptu, který je aktuálně představován na autosalonu v Detroitu. Jde o otevřený pick-up využívající elektrický pohon. Jeho celková délka činí 3547 mm, šířka 1506 mm a výška 1701 mm. Mimochodem ložná plocha je dlouhá 900 mm.

V případě pohonu nejde o nic nového. Koncept používá stejné ústrojí, které známe z klasického elektrického Smartu. Konkrétně se jedná o elektromotor s parametry 54 kW a 130 Nm, přičemž maximálně můžete jet rychlostí 120 km/h. Ložná plocha pojme kromě jiného také například dvojici elektrických kol. Posádka tak může plánovat cesty i do míst, kam je vjezd automobilům zakázán.

Tato novinka se téměř určitě do výroby nedostane. Objevují se ovšem spekulace, že se díváme na předobraz nové generace Smartu s karoserií roadster.

Smart Fortwo 0.599
Rok výroby: 2002
Stav: 96 161 km
Cena: 39 000 Kč
Smart Fortwo 0.698
Rok výroby: 2005
Stav: 81 040 km
Cena: 45 000 Kč
Smart Fortwo 0.999
Rok výroby: 2010
Stav: 127 123 km
Cena: 80 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 30 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků