Složte si vlastní Bugatti Veyron Grand Sport v konfigurátoru

Bugatti prodává částečně otevřenou verzi svého jediného modelu jménem Veyron Grand Sport již téměř tři čtvrtě roku, ale není o něj takový zájem, v jaký automobilka doufala. Jak jsme vás informovali nedávno při příležitosti představení Veyronu Bleu Centenaire, z omezené série 150 kusů tohoto superstroje registruje automobilka dle vlastních prohlášení pár desítek závazných objednávek a to není mnoho.

Možná i proto se u Bugatti rozhodli nechat návštěvníky svých webových stránek složit si právě tento model dle vlastního gusta v konfigurátoru, což u takto exklusivních značek nebývá obvyklé. Není to ale konfigurátor tak úplně typický a pokud doufáte, že si budete moci přidat do výbavy tónovaná skla v ceně 5 700 Kč, musím vás předem zklamat - detaily nelze konfigurovat vůbec a cenu se taktéž nedozvíte. V konfigurátoru si tak můžete zvolit ze široké palety barev exteriéru i interiéru, vše si prohlédnout z nejrůznějších úhlů s nandanou i sundanou střechou a jakmile budete spokojeni, výsledek si stáhnout ve formátu PDF.

Pokud vás láká představa mít svůj malý Veyron Grand Sport na disku vlastního počítače, můžete si jej složit zde.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Bugatti Veyron Grand Sport
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 6 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků