Vsetko ma svoje pre a proti. Avsak ako skoro uplne odstavit cely stat, by vedeli rozpravat britsky bankovnici, ze :-/ . Naposledy Oktober 2008! Staci ked par prachatych sku..cov zacne tlacit nejaku menu niekam inam ako je. Euro ma zmysel, preco by niekto zarabat na kurzoch ? Tak znizte platy, ked je problem, robi sa to aj na zapade. Aspon clovek vidi ako to je.
B-] nech zije ceska koruna
Ukludnite hormony "experti". Je to reklamny clanok jak hovado a je hambou autorevue.cz ze sa k niecomu takemu znizila.
Kdyz zacali Cesi pred rokem nakupovat auta v zahranici, dockali se do roka ceske automobilky znacnych problemu. Ony totiz nakupy v zahranici dosvedcuji jedine - nerovnovahu. Cosi neni v poradku. Preji slovakum, aby si to uzili drive nez skokove zdrazeni slovenske produkce (diky Euru) prinese skokovy pokles poptavky a problemy jejich firem. My uz jsme to zazili, ale nam ten problem kurz koruny uz vyresil sam. To bohuzel s Eurem nepujde.
no to je skorsie predzvest ceskych problemov koruna klesa tak je stale vyhodnejsie nakupovat v cechach ja v tom problem od slovenska nevidim, ceny su u nas vyssie tak o com potom
No prave - "stale vyhodnejsi je nakupovat v Cechah", slovenske zbozi je drazsi. Jednoduse slpvenske vyrobky budou drazsi a ceske stale levnejsi diky klesajici korune. Auta vyrabena v CR zlevni. Samozrejme tak rok budete z Eura profitovat, budete si kupovat lacinejsi zahranicni vyrobky. Za rok se masina zadrhne. Slovenske podniky pociti odliva zakazek, protoze jejich zbozi bude drazsi. Tak toho vyuzijte, dokud je cas. Napr. polovina ceskeho sklarskeho prumyslu na drahou korunu dojela. Ktera odvetvi na "drahe" Euro dojedou na Slovensku?
v kratkodobom horizonte mas pravdu, teraz Slovensko pre okolite staty prilis zdrazelo. Slovensko vsak hlavne vyvaza do krajin Eura, kde sa nic nemeni, co sa tyka meny. Z dlhodobeho hladiska v cechach, resp v celej V4 ktora nema euro caka dynamicky rastuca inflacia (teraz je tlacena deflacnymi tlakmi kvoli klesajucej spotrebe). Prve pojdu hore energie, pretoze ropu aj zemny plyn dovazate za eura alebo za dolare. Na ceny energii a dopravy sa viaze cele hospodarstvo. Vsetkym firmam, ktore maju uvery v zahranicnych menach rastu naklady z rastuceho dlhu.Tak isto sa nemozte spolahnut na "lacnu" skodovku, pretoze vsetkym dovazanym dielcom, ktore sa vyrabaju v zone eura pojdu ceny hore.Rastucou inflaciou bude aj tlak na zvysovanie miezd, takze z dlhodobeho hladiska sa situacia "drahe Slovensko" a "lacne Cesko" bude vyrovnavat.
No, to už je na jinou debatu. Já tvrdím ve zkratce toto:Pro státní ekonomiku je nejlepší, když je hodnota měny vysoko, a přitom stále klesá.
Vsetko vyriesi cas. V okolitych krajinach budu musiet vdaka kurzu k € auta zdraziet ked dopredaju skladove zasoby, zadarmo ich nikto vyrabat a predavat nebude. Mohlo by to jemne pomoct domacemu vyrobcovi. Na Slovensku zase musia auta zlacniet, pretoze az ceny v euro vela ludom ukazali ako su tu auta predrazene. Vela dovozcov to stale rata v nejakom divnom kurze, napr. Skoda tu ma oktavku o 100.000 Skk drahsiu ako v Cechach, pritom kurz je dnes pri prepocte na staru menu cca 1,03.
No uvidime. Ono se to nejak vyvazi, a ja jsem zvedav v jake poloze. Dnesni stav je nerovnovazny. Ja jsem presvedceny, ze v tak vyrazne exportne orientovanych ekonomikach jako jsou nase, kde se vice nez 3/4 "narodniho bohatstvi" tvori vyvozem, je spolehlivejsi cesta ke zbohatnuti mit "levnejsi menu" a spoustu objednavek na mistni levne zbozi, nez zhodnotit si uspory "drahou" menou a pak prichazet o objednavky ze zahranici diky drahemu zbozi. Uvidime. Kazdopadne prijetim Eura se Slovensko pro zahranici "zdrazilo".
Kdyz Vam ekonomiku tahne spotreba a lidi nakupuji v zahranici, tak je to jeste vetsi pruser :-)
Na Skode Superb sa da usetrit vyse 4.500 €.Kym v CR je ponuka za 20.400 € (1,4 TSI, vybava ambience), v SR je ponuka za 24.900 €.Nevyhoda - nie je mozny leasing. Avsak da sa zobrat spotrebny uver s 10%. A aj pri nom je uspora vyse 2.000 €.
kym sa CZK zmrda tak na 35,-.Ale potom uz je lepsie si kupit za tie prachy nove v Madarsku, ako nejaky dvakrat pretoceny pozvarany kram z AAA.
ale no AAA su celkom v pohode, pokial auto nekupujete ale chcete sa len zbavit srotu o ktory zjavne nejavi nikto zaujem :) i ked ceny tlacia nehorazne dole, je to stale lepsie ako drotom do oka :)
Proč takový článek nezařadí AR mezi placenou reklamu? O nic jiného tady nejde. AAA prostě potřebuje prodat, a tak loví, kde se dá. Po výčtu poboček tu schází k úplnosti už jen číslo té zákaznické linky. Těžko věřit autorství pana Duchoně, když téměř stejný článek publikoval i konkureční server (rovněž mezi redakčními články). AAA jsou prostě křiváci ve všech činnostech. A koupě auta u nich se nevyplatí NIKDY!!! Žádné kurzy měn na tom nemohou nic změnit.
Jsou to prodejci ojetin jako všichni ostatní, jenom jsou největší a jsou nejvíce vidět. Koupit se tam dají jak výborná auta za dobré peníze, tak vraky za špatné peníze. Jako všude. Pokud by měli redakcím platit všichni o který se napíše, pak žádná média nebudou, protože pokud napíše redakce článek o čemkoli, tak je to vždy svým způsobem reklama.
Článek konkurence z 12.2., autor JP, uveden zdroj AAA Auto:Slováci si začali vozit ojeté vozy z České republikyOjeté vozy začali v moravských a českých autocentrech AAA AUTO nakupovat slovenští zákazníci. Vede je k tomu výhodný kurz eura k oslabující české koruně, díky kterému je možné při nákupu v ČR ušetřit oproti slovenským cenám až 10 % z ceny vozu.Slováci si začali vozit ojeté vozy z České republikyOjeté vozy začali v moravských a českých autocentrech AAA AUTO nakupovat slovenští zákazníci. Vede je k tomu výhodný kurz eura k oslabující české koruně, díky kterému je možné při nákupu v ČR ušetřit oproti slovenským cenám až 10 % z ceny vozu.„Koupě vozu v ČR se více vyplatí spíše u dražších a novějších vozů, neboť fixní náklady na převoz a hlavně pak přihlášení vozu nejsou úplně zanedbatelné. Vzhledem k podstatnému oslabení kurzu české koruny ale počítáme s tím, že se zájem o tuto transakci bude zvyšovat,“ konstatoval Petr Suchánek z AAA Auto. Nejžádanější jsou podle něj všechny modely Škoda, dále pak Fordy Focus a Mondeo, Citroën C5 i Xsara Picasso a také Renault Scénic.Zájemci ze Slovenska si obvykle vyhledávají vhodný vůz přes internet a následně jej rezervují. Po prohlídce vozu jej zaplatí v eurech a rovnou odjíždí na Slovensko. Tam je nutné zařídit kontrolu originality a přepis vozu na jméno, včetně přidělení nových, tentokrát už slovenských SPZ. Žádné clo se neplatí. Podobnost čistě náhodná?
Nyní se všude psalo o novém Audi A4 allroad. Normálně všichni měli stejné obrázky, dokonce všichni uváděli stejné rozměry, stejné motory apod. To je náhoda, co;-)
ondrašík je bezpochyby největší tupé hovado motoristického žurnalismu.Takové hromady hoven a alibismu umí vyprudukovat pouze tento "novinář".
Jsi asi zakomplexovaný idiot... přečti si co píšeš.. Jde prostě o článek, něco Ti má sdělit, tak to buď čti nebo ne, vždyť Ti to nikdo necpe.. Možnost výběru je na Tobě..
to patřilo "Kličkovi"
Už je líp? :-P
A text jste si psali sami nebo Audi rovnou všem poslalo i článek nebo jste ho zkopírovali od konkurence? Kdo byl uveden jako autor? Redaktor AR, Audi nebo cizí redaktor?
Vždy je nějaký zdroj, ze kterého se opisuje. Takže základem jsou třeba tiskové zprávy automobilky, které si jednotlivi redaktoři upraví k obrazu svému. Vytáhnou z toho, co se jim hodí apod. Pak je jako autor uveden onen redaktor.
Tohle neobhajis, je to placena raklama, tak by to tak melo byt oznacene.
Já nic obhajovat nemusím. Prostě to placená reklama není. Pokud to vidíte jinak, je to váš problém.
Tak to je skoda, jinde za stejny clanek inkasovali a ar nic. Vase skoda, pardon skoda ar. Pokud AR dela i neplacenou reklamu, jak je videt, tak bych si neco objednal.Asi napisu redakci, se kterou nemate nastesti nic spolecneho, nabidku.
Jestli jsi majitelem nějaké ojetiny, pak se domluvíte. Hoši se ti v ní trochu povozí, nafotí ji a ty si můžeš u nich publikovat reklamu.
Já ani tak nekritizuji motoristické servery, ale hlavně praktiky AAA i v tomto směru. Je mi jasný rozdíl mezi obratem vaším a AAA. Kdyby jednali čistě, zaplatí si reklamu a zveřejní svou reklamu mezi ostatními.Měl-li by to být normální redakční příspěvek, musel by autor zjistit, jak se věci mají i u ostatních velkých prodejců u nás a v neposlední řadě u slovenských úřadů.Já bych si tedy u AAA nekoupil ani výborné auto za dobré peníze. AAA jsou i mezi těmi nejhoršími prodejci špína.
Praktiky AAA jsou stejné, jako praktiky jiných bazarů. Tím, že prodají třetinu z ojetin na našem trhu je logické, že v aboslutních číslech bude více problémů, více afer apod. Já už v AAA koupil 3 auta, nikdy žádný problém. Samo, člověk tam potká spoustu vozů, o které by si ani kolo neopřel a přesto je vychvalují, ale prostě když jsem kupoval v jiných bazarech, bylo to v nich úplně to samé. Prostě prodají totální rachotinu, naleštěnou za kruté peníze. Ale to je jedno, zda kupujete ojetinu na inzerát, v malém bazaru, nebo velkém.
Kdyby jste napsali namisto konkretniho jmena firmy treba "sit autobazaru" , tak si usetrite tohle zbytecne vysvetlovani, ktere vam stejne nikdo neveri. Vzhledem k tomu, ze jste takovovy bezny a jednoduchy postup nezvolili, nutite ctenare uvazovat o motivacich, proc se tak nestalo.
Já to nepsal, mne do toho netahejte. A pokud to dobře chápu, takže se má psát zhruba v tomto duchu:"Nejmenovaná automobika přijde na trh s novým nejmenovým vozem, který se postaví do třídy po bok jiných nejmenovaných vozů. Pod kapotou budou motory...., ve výbavě bude... a cena bude začínat na částce ....."Pak tam nebude jmenována žádná společnost a nelze to označit za reklamu. Jooo, to bude přínosné.Jinak zajímavé je, že když se napíše, že automobilka A přijde an trh s nějakým vozem, tak je to v pořádku, to reklama není. Když se ale napíše, že nějaká společnost z auto průmyslu něco, to taky nevadí, to není reklama, ale když se napíše, že AAA prodalo něco, to už reklama je?
Tomu se rika demagogie. Ja nerikam nic jak mate psat o jinych udalostech. Ja mluvim o tomto konkretnim pripadu. Pokud je jmeno firmy nezbytne, aby informace o produktu davala smysl - at tam je. Ale toto je informace o nejakem vseobecnem trendu, tykajiciho se celeho trhu a podstrcene jmeno konkretni firmy je z hlediska informacniho naprosto nedulezite, nadbytecne a manipulujici. Jak pise kolega nize - firmy propasovavaji do medii lehce manipulujici tiskove zpravy a novinari to bezmyslenkovite opisuji. Jeden jako druhy.
Zde je to ovšem od začátku naopak. Prvotní je snaha AAA Auto nalákat nové naivky a tak se jim snaží namluvit, že nějaký trend vůbec existuje. Pak pošlou redakcím konkrétní článek s nevinným nadpisem, ale obsahem už zcela reklamním. Zaplatí i za uvedení na místě, kde čtenář reklamu neočekává. Nic proti. To dělá třeba i Mountfield v novinách. Noviny to ale vždy více či méně výrazně označí jako reklamu a nepodepisují se pod to.
Diky tomu, ze jsou AAA tak velci a tak rozlezli, jsou jako jedni z mala schopni odhalit zmeny v chovani zakazniku. To bohuzel male bazary nikdy nedokazou. Pokud tedy doslo ke zmene chovani a ti SK lide zacinaji vice jezdit k nam, pak urcity trend nastal. To, ze to komunikuje AAA pod jmenem AAA je normalni. Proste tu je jediny problem a to jsou ty 3 pismenka. Kdyby tuto informaci vydal Franta Nova - Autobazar u Lipy, tak to prejdou lidi v klidu.
Není to placená reklama. AAA za to nezaplatilo ani korunu.
Máte snad něco společného s redakcí, že se to odvažujete tvrdit?Pokud by to měla být pravda, pak je pan Duchoň trochu slabší na duchu a okopíroval článek od konkurence, kde si snažili alespoň trošičku zachovat tvář.
Já to vím ;-)
Takze to bol barter...
Nechcete další podobně hodnotný článek?Nadpis: Kvůli krizi roste zájem zákazníků o malé vozyV době hospodářské krize stále více lidí volí nákup menšího vozu. Navíc ušetří díky menší spotřebě paliva a nižší sazbě povinného ručení.Zvýšený zájem o malý model Ležák zaznamenali i prodejci automobilky Krach. Zákazníci se u jejich prodejců zajímají právě o tento model. Prodejci hlásí nárůst zájmu až o 45%.„Zaznamenali jsme zvýšený zájem zákazníků o model Ležák. Právě nyní je v souvislosti s klesajícím kurzem koruny nejvhodnější doba ke koupi.“, poznamenal Tomáš Neruda z oficálního zastoupení firmy Krach v ČR.Prodejce automobilů Krach najdete v Horní Dolní, Zaváté Lhotě, Spodku pod Vrchem a Nesmyslově.
Tak ještě jednou. Nemám s redakcí nic společného, tak proč bych já měl chtít nějaký článek? Zašlete to někomu, kdo s tím má co dočinění.
Tak to pardon, spletl jsem si vás s jiným Radkem Ondrášíkem, který zde publikoval, a který měl náhodou stejnou adresu.
Ano, cistokrevna nahoda ;)
Za prachy cokoliv :-)
Tak je to správně, odvážejte eura k nám :)
Nuz, pokial je u vas rovnake auto lacnejsie (a to nie len ojazdene, ale aj nove), preco nie? Lenze bohuzial to vyzera tak, ze za chvilu uz nebudu eura, ktore by sme k vam mohli vyviezt...
to co si zadrel? :-D rozdiel v cenach sa bude len a len prehlbovat, takze ten zaujem bude len a len stupat
Jo, zaujem bude, len ci budu tie eura???
Nebol by som si isty ze rozdiel sa bude len a len prehlbovat....i ked aj ja by som sa tomu tesil, lebo planujem kupit auto na Cechach ked bude kurz 30CZK za 1EURo :-D
Takze uz ted ve ctvrtek? :-P
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.