Sledujte živě: Premiéry koncernu VW od Škody po Lamborghini

Již za necelou hodinu začne slavnostní večer, na kterém skupina Volkswagen postupně odhalí všechny své premiéry pro nadcházející autosalon ve Frankfurtu. 

Podle toho, co zatím víme, nás čeká Škoda Yeti a Rapid Spaceback, Volkswagen e-Golf, Golf R, e-up! a Caddy Bluemotion, Seat Leon ST, Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse Legend Jean Bugatti Edition, Bentley Mulsanne Le Mans Edition a Continental GT V8 S, Lamborghini Cabrera a Gallardo Squadra Corse, Porsche 911 Turbo S, Panamera Diesel a 918 Spyder... uf, na jeden koncern je toho až dost.

Sledování přenosu přímo na AutoRevue vám tentokrát nabídnout nemůžeme. Najdete ho  na speciální webové stránce. Začátek přenosu byl oznámen na 19:30.

Během večera samozřejmě budeme zveřejňovat informace o jednotlivých novinkách tak, jak je bude VW postupně pouštět do světa.

Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 1999
Stav: 174 397 km
Cena: 40 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 15 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků