Skvost od Singeru s čtyřlitrovým šestiválcem se ukáže v Goodwoodu

Pokud byste to náhodou nevěděli, pak Singer je americká společnost, která se zaměřuje výhradně na renovaci vozů Porsche. Jdou na to ale trochu jinak, do klasické karoserie totiž namontují moderní techniku - od motoru, přes podvozek, brzdy, až po bi-xenonové světlomety nebo kvalitní autorádio.

Testy | Sportovní auta | Fascinace | Kupé | Porsche

Test Porsche 911 4 GTS: Nezapomenutelná rozlučka  

Tento konkrétní kousek dostal přezdívku Newcastle, jde o generaci 964 z roku 1990 s pravostranným řízením. Vyznačuje se bílým lakem Singer Racing White se světle modrými polepy. Interiér kombinuje kůži v odstínu Deep Royal Blue s dekory v piánové černi, oranžově podbarveným otáčkoměrem a tříramenným volantem Momo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlasika s nejmodernější technikou, to jsou úchvatné vozy Singer

K pohonu slouží atmosférický šestiválec o objemu čtyř litrů od britské společnosti Cosworth, který produkuje 290 kW (395 koní) a 427 Nm. Zrychlení z 0 na 60 mil/h (96 km/h) proběhne za 3,3 sekundy, z 0 na 100 mil/h (161 km/h) potřebuje Singer přesně 8,2 sekundy.

Auto se ukáže na Festivalu rychlosti v Goodwoodu, kde ho při tradiční jízdě prožene sám Chris Harris.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 6 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků