Škody Octavia RS a Octavia Scout po faceliftu dostaly nové ceny

45 komentářů

kryton
21. května • 22:55

Za ty peníze radši 3 roky staré 330i ;-)

Jyrka von Volkshaus
22. května • 21:42

Co to je 330i? To je nejaky korejec?

Majitel
21. května • 18:10

Proč se Octavia delá i v Combi vždyť je to jedno a to samé a ještě ten rozdíl v ceně?:-O

ACE
21. května • 9:36

S takovou cenou fakt můžou sázet jen na kupce se značně zůženým obzorem, co nejsou schopni uvažovat o jiné značce.

dastax
21. května • 9:56

No tak mi řekni konkurenty scouta v týhle cenový relaci? Viděl bych to na Audi Quattro, volvo XC70, Subaru Outback, ale který se mu alespoň přiblíží cenově????
(a nepleť sem prosím jiný typ aut, jde mi prostě o "zvýšenýho kombíka"), takže o nic jako Subaru Forester fakt nemám zájem......a RS si myslím taky není vůbec nejhorší. Záleží co člověk hledá. Když chce takovej prostor (kufr) a přitom výkon....Pakliže chce člověk něco sportovnějšího, samozřejmě může jít do novýho Focusu RS, ale připlatit si čtvrt mega je sakra rozdíl.

Radek Ondrášík
21. května • 10:46

Pokud chce někdo něco sportovnějšího, než je ORS, pak zde má za cenu cca 670tisic. Leon Cupru. Koncernový sourozenec výrazně rychlejší a lepší. Nebo tu máte ultimativní Mazdu3 MPS s předním samosvorem a výrazně rychlejší a lepší stopou. Akční Focus ST stojí také méně, než Octavia RS apod. A to se bavíme pořád o cenách pod 700 tisíc. No a v ledni si pod 700 tisíc kooupíte i Imprezu WRX ;)
A jnak Octavia konkurenci drtí opravdu tím kufrem, ne prostorem jako takovým pro posádku. Od toho je v nabídce Superb ;)Co se týká Scoutu, neřekl bych, že Scout nemá konkurenci. Řekl bych, že konkurenci nemá kombi 4x4. Samotný Scout paket je nic, co by stálo za pozornost. To si můžete kouipt i externí kit za 20tisíc a máte Scout za cenu kombi 4x4, tedy za cenu o 150tisc. nižší. Ve finále vyjde nejlépe koupit Octavii LaK 4x4 s full vybavou o které se Scoutu nezdá. K tomu dokoupit opti paket za cca 20tisíc a máte za cenu o 100tis. nižší Scout, s výrazně lepší výbavou ;)Prostě ta auta si kupce najdou. Nejsou nic extra, jsou dobrá a plní to co mají. Scout je jenom kopa předražených plastů na běžné Octavii 4x4 combi, která sama o sobě nemá v nižší střední konkurenci a Octavia RS je v současné době nejdražší sourozenec koncernu, vyjma Audi A3 2,0 TFSI v běžné verzi.

RRR
21. května • 19:05

Radku Hhezky jsi to napsal;-). Já patřím mezi ty lidi co říkají, že škodovka at ORS (až na ty korejský přední světla) nebo Scout jsou pěkný auta, určitě k uvážení ke koupi, ale jak přijde cena tak je to katastrofa.

Stefanik
21. května • 12:46

Pan Ondrasik: "Co se týká Scoutu, neřekl bych, že Scout nemá konkurenci. Řekl bych, že konkurenci nemá kombi 4x4. Samotný Scout paket je nic, co by stálo za pozornost. To si můžete kouipt i externí kit za 20tisíc a máte Scout za cenu kombi 4x4, tedy za cenu o 150tisc. nižší. Ve finále vyjde nejlépe koupit Octavii LaK 4x4 s full vybavou o které se Scoutu nezdá. K tomu dokoupit opti paket za cca 20tisíc a máte za cenu o 100tis. nižší Scout, s výrazně lepší výbavou ;)"Tak som si porovnal cenniky tu na Slovensku. Porovnaval som (podla vasej rady) Octaviu L&K so Scoutom (motory 1,8 TSI a 2,0 TDI). L&K je drahsia ako Scout. Ak by si tam niekto chcel dat este oplastovanie +zvysenie podvozku tak to vyjde o 100tis. VIAC. Nie, ako vy pisete o 150tis. NIZSIOU cenou.

Radek Ondrášík
21. května • 13:53

Octavia LaK combi 4x4 1,8 TSI - 740 900 Kč
+ opti paket
+ pružiny- celkem 770 900 Kč
Octavia 1,8 TSI Scout - 755 900 Kč
+ xenony - 22500
+ navigace Columbus - 53490
+ alcantara interier - 46500
+ vyhrivani sedadel - 5000- celkem 885 000 Kcprozatim rozdil 110 000 Kc a to jsem zdaleka nedorovnal vybavu Scouta na vsechno drobnosti, ktere ma LaK, to bude alsich cca 20 tisic.K ověření na CZ strankach.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
21. května • 13:53

Ale je možné, že u vás máte jinou matematiku ;-)

Stefanik
21. května • 17:08

http://www.skoda-auto.skNech sa paci pozriet cennik L&K 4x4 a Scout.

Stefanik
21. května • 11:45

A co svetla vyska? Ma Octavia 4x4 rovnaku svetlu vysku ako Scout?

Radek Ondrášík
21. května • 11:49

No to je velký problém tam hodit ty vyšší pružiny :)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Stefanik
21. května • 11:59

No a odpoved na moju otazku?

Radek Ondrášík
21. května • 12:04

Z odpovědi to vyplývá - nemá. Scout je o pár milimetrů výše. Jednoduše řečeno, funkční a stylingové předělání O2 na O2 Scout je otázkou 20tis. za plastíky a cca 7mi tisíc za pružiny.

Stefanik
21. května • 12:10

Na tie plasty sa vykaslat, ale ta svetla vyska je dolezita, ked sa bavime o takomto aute.

Radek Ondrášík
21. května • 12:49

:)) Scout si nikdo nekoupi proto, aby s tim jezdil do terenu. To auto je pro to naprosto nevhodne. Svetla vyska je proto naprosto nepodstatna vec. To auto nema zadnou mechanickou odolnost a to podvozku, podvozkovych dilu apod. Da se koupit mirna ochrana pod motor, ale to opravdu nestaci. Chybejici ram znemoznuje bezpecne uzivani vozu v terenu. Dalsi je system pohonu. Haldex, byt v posledni generaci je porad jenom pripojitelny system. Ten bude do terenu vzdy nevhodny, protoze neumi situacim predchazet. Ten system proste neudela to, ze eliminuje krizovou situaci. To auto se di krize dostane a az se tam dostane, zacne to pracovat. Haldex proste problemy resi a to uz byva pozde.V neposledni rade, ktera je stejne vetsinou nejdulezitejsi je ta skutecnost, ze to nikdo neobuje na pneumatiky, ktere by byly vhonde mimo silnice. Takze na prvni bahne skoncime.Takze ty 2 cm svetle vysky zaridime nakupem pruzin o 20 mm vyssich a mame klid. Ve finale se to auto zasekne na prvnim korenu a blate, ktere potka.

Zelí
21. května • 14:50

Správná věta č.1 po modifikaci zní :Nikdo si nekupuje SUV, aby s ním jezdil do terénu.Vytesat do novinářské žuly.

Radek Ondrášík
21. května • 15:01

Samozřejmě, pak je otazkou, proc nekteri porad resi svetlou vysku, brodivosti, uhly apod. kdyz s tim maximalne zkusi hlinenou cestu, protoze ve zbytku by se mohlo neco pokazit :)

dastax
21. května • 15:23

Tak protože když někdo jezdí na chalupu a má tam přístup přes polňačku, kde by obyčeným autem neprojel a teréňáka nepotřebuje, tak si koupí prostě 4x4 zvedlýho osobáka....A stačí to. Projede v zimě když zasněží a neprohrnou, projede když zaprší a je bláto a nechytnou nikde po tý rozbitý cestě. Prostě nomální auto by to neprojelo a ten opravdovej terén oni nepotřebují projíždět, protože nic takového jim v cestě nestojí :)
Já bydlet někde odlehleji na vesnici s horším přístupem, hned jdu taky do auta ala Scout (zvedlej kombík 4x4), však proč ne ;)

Radek Ondrášík
21. května • 15:26

:) Nevěřím, že má někdo takový příjezd, že normálním autem neprojede kvůli světlé výšce a Scoutem ano. To možná tak myslivec v nějaké hodně horské chatě, jinak bude kámen úrazu spíše v trakci. A ono Scout proč ne, ale je otázkou proč si připlácet 150tisíc za 3 plasty a sadu pružin.

dastax
21. května • 15:36

No tak jasně, myslel jsem hlavně kvůli tomu 4x4. Ovšem když já vidím u své OIRS jaký je rozdíl oproti normální OI (kolik to dělá to teď přesně nevím), tak jsem si říkal, že je to nic. Ale jakmile člověk zajede na polňačku, hned pozná rozdíl. Kde jsem s normální OI projel v pohodě, tam s RS slyším jen nehezké dření o spodek.....A přitom to dělá jen ten drobný rozdíl...
takže si myslím, že pár mm/cm navrch pro 4x4 je velmi užitečných, auto si třeba ve sněhu (oproti obyč) nesedne tak lehounce na břicho..........
Tím ale nesoudím rozdíl mezi Scoutem a obyč 4x4. Mně osobně se ty plasty navíc líbí a určitě to bude mít účel, lepší podřít to než lak. A jestli koupit obyč 4x4 nebo scouta, to teď neřeším......ale řešil bych to, kdybych takové auto kupoval, což ale zatím nějakou dobu určitě nebude

Stefanik
21. května • 12:58

No neviem - toto by sa potom dalo tvrdit aj o Tiguane. S nim som najazdil par stoviek km a jazdil som aj v terene, ci blate (zamerne, lebo prave som chcel skusit co to dokaze) a dostal sa z kazdej situacie.

Radek Ondrášík
21. května • 13:26

Uplne si dovedu predstavit ten teren, ktery zvladl Tiguan s beznymi pneumatikami ;) My testovali vozy nedavno v zime. XC60, O2 Scout a Vitaru. V podsate ty haldexove 4kolky skoncili driv, nez vubec neco ukazaly a to jsme vyjizdeli asi tak 20-30cm snehu do kopce se sotolinovym zakladem :) Vitara vyhrala i diky tomu, ze mela vhodne gumy. Ty silnicni zimaky zminene dvojky nezvladly nic.A ve finale verim tomu, ze bezny clovek o terenu nema poneti. To co vetsina povazuje za teren, je pro offroadisty piskoviste pro mimina. Pamatuji na svuj prvni vylet na offroady. Myslel jsem, co jsem to nevyjel, bahno, brod, vyjezd a pak to same projela Skoda 120 s poradnymi gumami a panem ridicem ;)

Zdenek
21. května • 11:34

Impreza WRX, v seriove vybave, neni sportovni auto. Je to auto s prijemnym motorem, neprijemnou spotrebou a provedenim je to tank. Tlumice jsou idealni na nase cesty, nejsou prilis tvrde a zaroven slusne drzi na silnici. Dalsi vec je moznost doplneni o samosvorny diferencial v predu a vzadu, jiny podvozek a kit od Prodrive na motor a mame opravdu sportovni auto. V mnoha ohledech lepsi nez verze STI, ovsem za cenu STI a ztraty zaruky .... .

Radek Ondrášík
21. května • 11:49

Aha, takže ORS je sporovní auto a WRX je rodinný komfortní hatchback :) no už to chápu, proč jsou srovávací testy ORS vs. Lambo :)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zdenek
21. května • 12:09

WRX je pouze "komfortní hatchback" , OIIRS je kombinace jizdnich vlastnosti F1 a WRC s uzitnymi vlastnostmi autobusu a kamionu :-) .

dastax
21. května • 11:29

Jaký je tedy pak ten konkurent octavie RS když nekoukáme tedy jen na tu "sportovnost", ale i na tu praktičnost? Je mi jasný, že se najdou auta sportovnější a levnější, ale pořád mi nikdo neřekl auto, který bude mít i stejně velkou užitou hodnotu.....
Já osobně mám OI RS a ačkoliv to nepovažuju za žádnýho sporťáka, sportovnější bych ani nechtěl. Dost mi právě vyhovuje kvůli tomu obrovskýmu kufru....kde si i přes hafo věcí v kufru můžu užít trochu toho výkonu...Co mohu porovnat k těm 4x4 - svezl jsem a řídil jsem jak OII 4x4 1.9TDi, tak Volvo XC70 D5 (to volvo jsem řídil mnohem víc).....a musím říct, že tam opravdu rozdíl je. To Volvo je samozřejmě měkčí, pohodovější, luxusnější ... a to ale vše za cenu téměř dvojnásobnou !!!....ale užitou hodnotu bych si dovolil říct mají velmi podobnou. V "terénu" si oba poradí celkem obdobně..i když to volvo bude mít asi malinko navrch. Ale jedna věc byla jasné + pro tu octávii, a to jak drží v zatáčkách a nenaklání se. Oproti tý XC70 je to neskutečnej rozdíl. Ta se rozhoupe a nakloní opravdu hodně, zatímco ta oktávka proti tomu téměř vůbec. Nadruhou stranu ale díky tomu je zase ta oktávka tvrdší.......

rout
21. května • 11:53

Sportovní jízda s kubíkem nákladu v kufru.:-D:-D:-D
Adekvátní konkurent prostě není, protože stavět "sportovní" vůz s kufrem na půlku domácnosti je blbost.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
dastax
21. května • 12:03

Kdo psal sportovní? Já jsem nenapsal nikdy, že OIRS je sportovní, přečti si to prosím znova, pak kecej.
Já jen říkal, že i s velkým kufrem a věcma v něm si člověk může užít trochu toho výkonu navíc než mají jiný auta se stejným kufrem/stejnou praktičností...

Radek Ondrášík
21. května • 11:51

Octavie nemá přímého konkurenta ve svém segmentu. Proč ho taky hledat. Prostě Octavia je nějaká a jiné auta jsou nějaké.A vše není poměru cena/praktičnost. Kupujete si pocit a ten se nedá přesně vyčíslit. Z rozumového hlediska udělá Octavia službu téměř jako to XC70 (byť Octavii chybí prostor po posádku, komfort apod.).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ondra S.
21. května • 16:58

A v době před pár měsíci, kdy šel odpočet DPH pouze na kombi, byla Octavia RS jasná volba.. Navíc v případě TDi jedno z mála koncernových aut, co mělo už common rail.. U prodejce se navíc dala stáhnout cena o 100.000,- a více dolů tak proč ne... v té době jsem pro výše uvedené opravdu moc konkurentů neviděl:-)

dastax
21. května • 12:02

Jojo, ale ten pocit je subjektivní. Někomu k srdci víc přirostly francouzský auta, tak rád jezdí v nich, někdo radši německý a někdo prostě japonský...
Každej je jinej (díky bohu za to) a má jiný názory. Já osobně jsem se třeba v OI cítil mnohem líp jak v 307čce a někdo zase říká úplný opak.......Přiznávám, já jsem patriot. Kdybych si měl vybrat 2 stejné nebo obdobné věci buď z Čech nebo odjinud, zvolím radši Český výrobek. Stejně tak potom jestli Evropský nebo Asijský/Americký/...
Prostě nejde vnucovat názory. Každému se líbí něco jiného a to si taky koupí. Nevidím důvod k tomu, že když je tu nějaký článek, hned se slezou určití uživatelé a hned začnou nadávat kdo si to vůbec může koupit, že do toho by zaboha nevlezli atd atd...

Radek Ondrášík
21. května • 12:06

:) český výrobek, evropský výrobek a přitom na všem logo "made in china"jinak já proti škodě nic nemám, mi je naprosto volná. Nedělá auta pro mne a nikdy dělat nebude. Funkčně dobré auta, ale v době globalizace je jakýkoli patriotismus jenom pseudopózou ;) tedy to je můj pohled :)Ale jinak at si lidi koupi co chcou. Pro nasi ekonomiku jenom dobre, kdyz se Skody budou prodavat.

RRR
21. května • 19:15

Radku a můžu se zeptat na tvé vlastní auto? Neprovokuji a nerýpu, jenom by mě to zajímalo proč právě to? jestli to není tajný. Díky za odpověd

ACE
21. května • 10:49

Ne vždy se s Vámi stotožňuji v názoru, ale dnes 100%.

ACE
21. května • 10:43

Scout mě popravdě moc nenapadl, dát pár plastů na auto a tvrdit že jde o něco jiného, je slušnej úspěch prodejců, no ale když to užiješ :-D:-D:-D:-DA proti tomu RS, co třeba taková Mazda 3 MZR, pod 700t. výkon a výbava a jízdní vlastnosti o hodně ale opravdu hoóódně dál, i ten nafťák je vo kus dál,ale když ty chceš ten kufr, tak to jooo.;-),
A co takové Legaci, proti tomu Scoutu, je sice o třídu vejš, ale za podobnej peníz a horši asi nebude, že.
A to neprocházím ceníky značku po značce.

heh
21. května • 10:42

jestli chceš něco s rozvorem 2578mm :)) tak skutečně na subaru outback zapoměň :)) to i ta honda jazz má skoro stejnej rozvor jak RS od škodovky :))

KL
21. května • 10:07

nech ho bejt: vis, jak nema ani na tohle, tak prudi ;))))

zdenek
21. května • 10:33

Pro takového "znalce" by to bylo předražené, i kdyby to stálo polovinu! A takových blbů zde exhibuje pořád větší množství, než malé...

ACE
21. května • 10:47

Proč hned urážky, že jsem Ti pohanil Tvůj sen, nebo proto že jsi nebyl schopen podívats co nabízí někdo jinej a teď Tě to štve. Není lepší než hned urážet argumentovat? Jestli si to zdůvodníš, že je to pro Tebe to nej a budeš si na tom trvat (třeba jako všichni škodovkáři na tom famozním kufru), je to Tvoje věc a není důvod abych Tě za to urážel i když třeba nebudu souhlasit.
Ale urážka je jednodušší než argumentace, viď.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
rohYpnol
21. května • 10:59

Hu a že pan ACE tu naflákal tolik argumentů, že jsem si jich ani nevšiml. Nuže nějaký konkurent Scoutu ve stejné cenové kategorii??? Nějaký konkurent RS ve stejné cenové kategorii a stejně praktický??? Už tu vidím tu Lagunu GT... Jenže Laguna (a celý Rendl) se puncu nespolehlivosti min. tuto generaci ještě nezbaví. Proto je také tak pod cenou - zatím má pozici logo - nomen omen.

ACE
21. května • 18:36

Cena, parametry, výbava nejsou argumenty, co potom ano?:-D

zdenek
21. května • 10:54

Přijmi omluvu, četl jsem ...na tupce... místo ...na kupce..., tak jsem reagoval ve stejném duchu. A na okraj, můj sen to opravdu není, přesto nemám potřebu hanit.

zdenek
21. května • 11:06

Nevím proč, ale nezobrazila se mi věta: Ale že právě ty jsi dotčený urážením, zřejmě nevíš, co píšeš!

Doporučujeme

Články odjinud