Škodovky mají být brzy designově více avantgardní

27 komentářů

TKD
29. října • 1:20

...k té češtině. Avantgardní se stupňuje "avantgardnější" a "nejavantgardnější", pokud to slovo vůbec stupňovat jde, protože těžko rozlišovat, který avantgarda je progresivnější. Odvozené příslovce "designově" je taky dost zvláštní tvar. Správně by ten titulek měl znít: Škodovky mají mít brzy avantgardnější (či spíše odvážnější) design. Přeji zdar a sílu oprostit se od anglického tvarosloví a větné stavby.

KL
26. října • 12:22

delat takovy vtipky v tuhle dobu;( vuci Skodovce to neni zrovna korektni...

Dizajner
26. října • 12:01

VW jetta ten osklivec??? A krasny dizajn nove Octavie ma byt zmenen podle jetty??? To se uplne zblaznili??? To bude zase vsude hamba...

Zelí
26. října • 11:20

Počínaje roomsterem je škoda vyloženě extravagantní a není mi jasné jak by to chtěli ještě více vyhrotit. Už dnes se na ty výtvory nedá koukat. A já starý škoda zákazník jsem usoudil, že s nimi končím. Na schade wagen se nechci dívat každý den. Zprasili co se dalo. A poslední bonbonek v podobě supII combi je toho zářným dokladem. Paskvil supII stvořený v růmstrovském duchu chtěli trochu učesat a tak tam navařili zadek z OII. Super práce.

petr
26. října • 19:28

taky už si ji nekoupím,nelíbí se mi ten nový předek.doplatím a příští rok Honda Accord

chytrak
27. října • 11:32

no ty jsi asi typicky koservativni skodovacky zakaznik - misto skody hondu. Jeslti ty tak trochu nekeces. ;-) To spis budes dealer hondy co se mu neprodavaj auta. Kdybys netravil cas na diskuzich tak mozna neco prodal. Tak hybaj. :-D

petr
28. října • 21:07

prdlajs,měl jsem před tím pár Peugeotů ,405,306,406,to byla "konserva"teď mladá boleslav ,příšřě holt japonec (asi).A už jdu prodávat,ale ne auta,tož čest

CJ
26. října • 13:04

Hmm, niekto vobec nie je zaujaty... :-D

LuThOr
26. října • 11:58

Hezky řečeno...vždyť Škoda už trumlai Dacii :-D

toncek
26. října • 10:20

Ví někdo, kdy zhruba můžeme očekávat novou Octávii? Bude to příští rok nebo ještě později?

xxx
26. října • 15:50

2012-2013. Momentalne je ocatavia v nemecku a pracuje se na umirnenem designu. Cesky design ji kompletne zatrhli. Ma 7mi mesicni zpozdeni. Audi a VW si stezuji, ze skoda absolutne neodpovida svemu zamereni (levna, nemastna a neslana auta) a chteji proto skodovku vyhnat na vychodni trhy.

homer
27. října • 13:43

Vyhnat na východ je ta mirnější verze - spíš se usilovně pracuje na úplný likvidaci značky škoda a seat. Viz jejich produkty:-/

chytrak
27. října • 11:28

nebrec tady nesmysli youdo. Audi je uplne jedno co skoda udela, protoze se svym image nemuze byt audi nikdy skodou ohrozeno. A kdyby to bylo jak rikas, tak jsou skodovaci blbouni, protoze by meli uplne stejnym zpusovbem tlacit na VW a Audi at se necpou moc dolu - viz treba pripravovana A1. Tkaz jestli je nekde problem tak jedine ve skode. B-]

Honza
27. října • 10:18

Levna asi určitě ne, ale konzervativni ano.
Expandovat na vychod, Asie a i Afriky chtějí všechny automobilky, protože nasycenost trhu na zapadu je věc se kterou nejde hnout .Mimo ty zprávy o něčem co popisujete jako O v3.0 jste se dočetl kde? Jak víte, že to vubec je O3? Nebo vubec, že to je ŠO a ne pro někoho jineho. A myslím, že někdo ze Škodovky říkal v novinách, že připravujou něco mezi Fabkou a Octavkou.

xxx
27. října • 19:12

Ja pracuju ve skodovce, byla to octavia 3 (interne A7) a bude tvorena pod taktovkou vw. O nastupci octavie tour se nic nevi a hodne lidi to zneklidnuje. Vetsina se o nem dozvedela z medii (!) stejne jako vy. Ma se za to, ze jde o zruseny projekt sk251, coz bylo auto na platforme predchoziho gulfu, cenove pod octavii. Bylo zruseno kvuli financim, ale dnes je jina doba a jiny trh. Skodovka ani nema v zaloze jiny takto rozpracovany projekt. A jeste k situaci s nemci" enorme a zbytecne tlaci a brzdi skodovku! Nechali si dovezt superb combi do wolfsburku a postavili ho (v plne vybave) vedle stejne vybaveneho passata a vsichni se shodli ze ..."takhle teda ne". Superb jim prisel jako o kategorii lepsi auto. Rozpocet na facelift je proto "strategicky" mizivy...

mikes
27. října • 13:19

http://www.autozeitung.de/neuheiten/billigauto-von-skoda-mittelklasse-fuer-12-000-euro

Honza
27. října • 13:52

V anglictine by to nebylo?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mikes
27. října • 16:10

Ne :-D Pisou ze to ma byt jakasi levnejsi varianta auta na stejnem podvozku jako maji Golf V a O2 (PQ35), ale ma to mit hubenou vybavu a horsi materialy v interieru. Bude to sedan, ne liftback. Dle meho to bude takova vykuchana Jetta.

mini_me
26. října • 18:41

11/2012 začátek výroby

kryton
26. října • 6:50

No a já do teď žil v domnění že šéf designérem Škody je Jozef Kabaň. Můžou mi milý autoři říct co se změnilo??

mini_me
26. října • 18:40

Karl Neuhold je zopovědný za exteriér, Frank Schaeffer za interiér a J.Kabaň dává pozor aby oba kluci dělali vše jak mají a podle jeho představ. Hlavní slovo má ale J.Kabaň

Čičo
26. října • 10:13

Nemuselo sa zmeniť nič - treba ale rozlišovať medzi dizajnér a šéfdizajnér a to, kto z nich tie autá skutočne kreslí...

JiVi
26. října • 8:29

uz treba neni, v patek odejdes a v pondeli uz te nepusti do fabriky a na vratnici mas krabici s vecma ... tj hned :-D

CJ
26. října • 7:51

To iste by zaujimalo aj mna

P
26. října • 6:31

Hurvínek ???:-D:-D:-D

kryton
26. října • 6:50

No a já do teď žil v domnění že šéf designérem Škody je Jozef Kabaň. Můžou mi milý autoři říct co se změnilo??

Germi
26. října • 11:20

Karl Neuhold je vedoucí exterieru, Jozef Kabaň je vedoucí celého vývoje ( TD)

Doporučujeme

Články odjinud