Škodovky mají být brzy designově více avantgardní

Poněkud defektní český trh nechejme stranou, ale na jiných exportních trzích současné vozy Škoda bodují zejména svým prostorem, výbavou a cenou. Díky vesměs německému know-how jsou pužívané technologie objektivně řečeno vesměs prvotřídní, ale ruku na srdce, v otázce designu to není (a až na výjimky ani v historii nikdy nebyla) žádná sláva, ovšem to by se mělo brzdy změnit.

Pokud tedy stávající mladoboleslavský designér Karl Neuhold (stojí i za novým Superbem) nepřijde o svoji sesli. Podle jeho vyjádření budou totiž nové škodovky „více avantgardní, (díky čemuž) se v nich budete cítit kvalitněji ošaceni“, přičemž prostornost a příznivá cena by neměly být ohroženy. A první výsledky tohoto snažení bychom měli zaznamenat již na následující Octavii, která prý bude „větší a agresivnější verzí Volkswagenu Jetta“. No servus...

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků