Škoda Auto letos sponzorovala světový šampionát v ledním hokeji již 25. rok a bude dále.
Představitelé mladoboleslavské automobilky během právě skončeného mistrovství světa v Německu a ve Francii podepsali s představiteli Mezinárodního hokejové federace novou sponzorskou smlouvu.
To znamená, že logo s okřídleným šípem a aktuální modely Škoda budeme vídat v arénách, ve kterých hrají účastníci mistrovství světa, další čtyři roky.
Škoda již světový hokej sponzoruje 25 let - od roku 1992. Tento fakt byl letos také zapsán do Guinessovy knihy rekordů, jakožto historicky nejdelší sponzoring sportovního mistrovství světa.
„Naše angažmá v tomto fascinujícím sportovním odvětví hraje od počátku devadesátých let minulého století klíčovou roli v naší sponzoringové strategii. Značnou měrou přispělo k výraznému posílení image a známosti značky Škoda na mezinárodním trhu,“ říká předseda představenstva společnosti Bernhard Maier.
Škoda tvrdí, že se jí tento počin vyplácí. V Evropě se totiž 85 procent všech vozů značky Škoda prodává v zemích, do nichž se IIHF Mistrovství světa v ledním hokeji přenáší, v celosvětovém měřítku pak činí tato hodnota 58 procent.