Škodovácké legendy se o víkendu ukážou na Nürburgringu

Už ráno jste si mohli přečíst, že se na Nürburgringu představí skutečně speciální Porsche 911 Targa 4S. Nadcházející víkend v pohoří Eifel ale bude patřit především sportovním vozům z dob minulých. A několik pokladů ze své sbírky vytáhne i mladoboleslavská automobilka Škoda.

Retro | Sportovní auta | Škoda | Kupé | Fascinace | Sport

Škoda 130 RS (1975-1980): Okřídlený šíp pro okruhy i soutěže

Automobilka tím připomene svoji účast v motorsportu, která trvá již 115 let. Diváci tak budou moci zavzpomínat na slavnou Škodu 110 R, stejně jako 130 RS či 200 RS, které vám asi nemusíme blíže představovat.

Na Nürburgringu se blýskne i úchvatný roadster Škoda 1100 OHC, který pohání řadový čtyřválec se dvěma vačkovými hřídeli v hlavě válců, takže z objemu 1,1 litru produkuje výkon 91 koní. Na druhou polovinu padesátých let šlo o mimořádné parametry. K tomu si přidejte karoserii ze sklolaminátu, díky které je hmotnost vozu pouhých 550 kilogramů a máte před sebou auto, které se dokáže rozjet až na 200 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nejen tyto mladoboleslavské legendy se ukáží již tento víkend
na velké akci na Nürburgringu

Auta u závodního okruhu nebudou jen tak postávat, ale ukážou se i v dynamických jízdách. Při pátečním a nedělním programu se na Nürburgringu představí celkem 36 vozů Škoda, mezi kterými nebude chybět Octavia WRC, ani civilní historické vozy Škoda Rapid, 120 GLS, Felicia, Superb či Tudor.

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků