Tržby a provozní výsledek Škody Auto v prvních devíti měsících roku 2010 v porovnání se stejným obdobímloňského roku podstatně vzrostly. Společnost také prodala více vozů než kdykoli předtím. Tržby vzrostly o 16,3 % na 160 miliard Kč. Provozní zisk se v porovnání se stejným obdobím minulého roku výrazně zlepšil o 64,4 % a dosáhl 8 miliard Kč. S 568 990 prodanými vozy dosáhla česká automobilka v období od ledna do září tohoto roku současně nový prodejní rekord, který znamená zvýšení prodejů o 12,8 % oproti minulému roku.
Důvodem pro podstatné zlepšení provozního výsledku hospodaření jsou dle automobilky krom zvýšení prodejů také zlepšený modelový mix a optimalizace nákladů. V prvních devíti měsících vzrostly zejména prodeje nových modelů Škoda Yeti a Škoda Superb, jenž jsou očividně ziskovější než Fabia, Roomaster s Octavia. Velice pozitivně se vyvíjely také likvidní prostředky podniku: čistá likvidita se v prvních devíti měsících zvýšila o 58 % na 45,2 miliard Kč.
Klíčový podíl na dobrých výsledcích Škody mají prodeje na mimoevropských trzích. V Číně prodala Škoda s 134 470 vozy téměř o 65 % více vozů než ve srovnatelném období minulého roku (81 652). V Indii bylo zákazníkům dodáno 14 224 vozů a tím o 36,6 % více (10 415).
Na českém trhu posílila Škoda o 9,2 %, když prodala 43 666 vozů, i na dalších trzích ve střední a východní Evropě byl růst prodejů nadprůměrný. V Rusku vzrostly prodeje o 35,2 %, a činily tak 34 273 vozů.
Prodeje rostly také v západní Evropě, sotva ale stačily vykompenzovat velký propad prodejů v Německu (resp. celého německého trhu). Přesto Škoda hlasí nad očekávání dobré výsledky z Velké Británie, Francie, Španělska, Rakouska, Belgie a Švýcarska.