Škoda zlevňuje, Fabia a Roomster stojí až o 30 tisíc méně

Ani mladoboleslavská Škoda se nevyhýbá cenové válce a pro zákazníky připravila možnost pořídit si Fabii nebo Roomster s cenovou prémií a doplňkovou výbavou zdarma.

V případě platby v hotovosti pořídíte Škodu Fabia dle zvolené motorizace až o 15 000 Kč levněji, u Roomsteru pak stejným způsobem ušetříte až 30 000 Kč. Dále máte možnost si za zvýhodněnou cenu 10 000 Kč pořídit balíček výbavy, při koupi na leasing od společnosti ŠkoFIN bude dokonce zdarma.

Obsah tohoto balíčku se bohužel liší dle zvolené verze, ale například u modelu Škoda Roomster Style 1,4 16V/63 kW s pětistupňovou manuální převodovkou získáte krom zmiňovaného cenového zvýhodnění 30 000 Kč balíček Plus s autoradiem Dance, koly z lehké slitiny, střesním oknem a signalizaci vzdálenosti při parkování. To přestavuje výhodu v hodnotě 40 000 Kč, celkové lze tedy u této verze Roomsteru dosáhnout slevy v hodnotě až 70 000 Kč.

Jiný příklad - Fabia Combi Classic 1,4 16V/63 kW s pětistupňovou manuální převodovkou je nyní nabízena se slevou 15 000 Kč a akční balíček Plus v tomto případě obsahuje klimatizaci a centrální zamykání též v hodnotě 40 000 Kč. Celková zákaznická výhoda pak v tomto případě činí 55 000 Kč.

Nabídku je možné využít do 30. dubna 2009 u všech participujících obchodníků Škoda. Přesné informace ohledně cenových zvýhodnění u konkrétních modelů jsou k dispozici u všech autorizovaných prodejců vozů Škoda.

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků