Škoda zahájila v indické Pune výrobu limuzíny Rapid

11 komentářů

vladik
11. října • 17:45

já osobně jsem někde slyšel, že tohle to je úplně jiné auto ve srovnání s rapidem co se bude prodávat v evropě tohle to je vlastně polo sedan jak se prodává v rusku:-D

Nikita
10. října • 10:54

To vazne nikde nie su oficialne fotografie tohoto - od dnes seriovo - vyrabaneho modelu???

Tomeš
10. října • 11:38
legnaw
10. října • 10:47

stara maska...stare logo.... vse pri starem
bleeeah3-[

baboon
9. října • 21:00

No, pokud se tedy něco vyrobí, tak to URČITĚ nebude limuzína , ale sedan. On je v tom totiž podstatný rozdíl ... :-(. Sedan je i to nejdražší vozidlo, pokud nesplňuje parametry limuzíny, dané m.j. i normou názvosloví.

kolodej
10. října • 10:11

Jj, nechapu, proc musi posledni dobou rikat kazdemu sedanu limuzina, viz renault fluence...

Charlie
10. října • 11:47

A jaký je tedy přesný rozdíl mezi definicemi slov SEDAN a LIMUZÍNA? Přiznám se, že to nevím a do teď jsem si myslel, že je to stejné...

baboon
10. října • 22:28

Sedan je čtyřdvéřová tříprostorová karoserie s nejméně čtyřmi místy pro cestující.
Limuzína je karoserie se dvěma pevnými sedadly pro cestující, s dvojicí (či trojicí) sklopných nouzových sedaček (doprovod či stráž) a dělící stěnou mezi řidičem a osádkou (může být pevná, zasouvací, skleněná, atd.). Výjimky samozřejmě jsou, třeba bývalé papežské limusiny Mercedes Benz 600 Pullman měl vzadu místo dvojice sedadel papežský trůn .,..To znamená: pokud by někdo takto postavil třeba o metr prodlouženou Škodu 105 S, byla by to limuzina, ale Rolls-Royce phantom v seriové konfiguraci, t.j. 4 nebo 5 míst bez mezistěny - je pořád klasický sedan, i když stojí 15 mil. Cena, vzácnost či vládní účely s názvoslovím nemají co dělat.Ale ono se i Aero 30 před válkou ofic. nazývalo Limousine, třebaže se jednalo o coupé.
Asi to všechno vzniká "otrockým" překladem z němčiny, která nemá pro sedan výraz - nazývá to Limousine, zatímco ve Francii je to Berline, v Itálii Berlina, v Anglii a USA sedan, atd. Stejně tak neexistuje dvoudveřový sedan, je to vždy tudor.

jarda
9. října • 18:17

minimálně 1,5 vozů ročně:-D

Jaroslav  Matějka
9. října • 20:20 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dík za připomínku, doplněno.

Zdenek200
9. října • 20:16

:-D:-D asi tak

Doporučujeme

Články odjinud