Škoda začne napřesrok v Číně vyrábět novou kompaktní limuzínu

Škoda bude od roku 2013 na čínském trhu vyrábět novou kompaktní limuzínu. Vůz, který by měl být o něco větší než Fabia, je pátým lokálně vyráběným modelem. Nový model nižší střední třídy určený pro mezinárodní trhy chce automobilka představit příští rok a vyrábět by se rovněž měl v hlavním závodě v Mladé Boleslavi.

Klepněte pro větší obrázek

 Čína je pro Škodu největším odbytištěm. V prvním pololetí firma v Číně prodala rekordních 112 tisíc aut vyráběných v závodě Shanghai Volkswagen. Nyní v Číně Škoda vyrábí modely Fabia, Octavia, Superb a loni podepsala licenční smlouvu o výrobě vozu Yeti, který bude pro asijský trh o šest cm delší.

„Pro globální růst značky Škoda hraje Čína ústřední roli. Do roku 2018 chceme naše celosvětové prodeje minimálně zdvojnásobit na 1,5 milionu vozů ročně. Rozhodující měrou k tomu přispěje rostoucí čínský trh. V této zemi jsme si pro budoucí léta vybudovali vynikající výchozí pozici a naše aktivity budeme nadále posilovat,“ uvedl předseda představenstva společnosti Winfried Vahland.

Škoda na čínském trhu působí od roku 2007. Prvním vyráběným modelem byla ještě téhož roku Škoda Octavia. Za čtyři roky se v Číně prodalo přes půl milionu automobilů.

Zdroj: www.E15

 

 

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků