Škoda začne napřesrok v Číně vyrábět novou kompaktní limuzínu

Škoda bude od roku 2013 na čínském trhu vyrábět novou kompaktní limuzínu. Vůz, který by měl být o něco větší než Fabia, je pátým lokálně vyráběným modelem. Nový model nižší střední třídy určený pro mezinárodní trhy chce automobilka představit příští rok a vyrábět by se rovněž měl v hlavním závodě v Mladé Boleslavi.

Klepněte pro větší obrázek

 Čína je pro Škodu největším odbytištěm. V prvním pololetí firma v Číně prodala rekordních 112 tisíc aut vyráběných v závodě Shanghai Volkswagen. Nyní v Číně Škoda vyrábí modely Fabia, Octavia, Superb a loni podepsala licenční smlouvu o výrobě vozu Yeti, který bude pro asijský trh o šest cm delší.

„Pro globální růst značky Škoda hraje Čína ústřední roli. Do roku 2018 chceme naše celosvětové prodeje minimálně zdvojnásobit na 1,5 milionu vozů ročně. Rozhodující měrou k tomu přispěje rostoucí čínský trh. V této zemi jsme si pro budoucí léta vybudovali vynikající výchozí pozici a naše aktivity budeme nadále posilovat,“ uvedl předseda představenstva společnosti Winfried Vahland.

Škoda na čínském trhu působí od roku 2007. Prvním vyráběným modelem byla ještě téhož roku Škoda Octavia. Za čtyři roky se v Číně prodalo přes půl milionu automobilů.

Zdroj: www.E15

 

 

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Škoda Octavia 1.6
Rok výroby: 2010
Stav: 155 460 km
Cena: 140 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek