Škoda Yeti v edici pro Olympiádu v Soči

Na moskevském autosalonu na stánku automobilky Škoda oslaví svoji premiéru omezená edice modelu Škoda Yeti.

Letní Olympijské hry v Londýně ještě pořádně neuzavřely své brány a my bychom se již měli v úvahách posunout vpřed směrem k zimní Olympiádě v ruském Soči. Značka Škoda totiž na moskevském autosalonu představí speciální sérii svého lehkého SUV Škoda Yeti s označením Yeti, jež se má vyznačovat bílým lakováním, specifickými litými ráfky a zvláštními emblémy na předních blatnících.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Škoda Yeti Sochi

Interiér se obešel prakticky beze změn, takže si v něm všimneme snad jen nových prahových lišt, dvoubarevného čalounění sedadel s kontrastním modrým stehováním a všitými symboly nadcházející zimní Olympiády. O pohon se dle dostupných informací postará zážehový čtyřválec 1,8 TSI s výkonem 152 koní (112 kW), na který navazuje dvouspojková automatická převodovka přenášející točivý moment na kola obou náprav.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Úprav mnoho nečekejte

Série Škoda Yeti Sochi je určena výhradně ruským zákazníkům, kteří si vozy této řady budou moci objednávat v průběhu příštího roku.

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků