Škoda Yeti přistižena bez maskování (spy photos)

100 komentářů

blok
3. března • 0:24

studii jsem nevidel, ale auto se vcelku povedlo

Ivan
2. března • 17:33

Videl som návrh asi pred dvomi rokmi(vydarený). Len ako to už chodi v škodovke, realizácia je sklamaním.

return
2. března • 16:18

Náhodou ,ač nejsem a nikdy nebyl majitelem škodovky,je velmi podařená,zajímavý tvar masky(rozhodně nejlepší,co jsem viděl)a v dnešní době,kdy všichni kopírují všechny,lze vidět
podobnost mezi více vozy.Zdá se mi skvělé, že je rozchod kol poněkud širší.Trochu připomíná subaru forester.Nebo zdání klame ?Škoda by to velmi potřebovala!(hrozně úzký a vysoký profil)

Pepa
2. března • 5:41

Souhlasím s tím, že nový model je ošklivější než studie!Při prohlížení fotek se mi ale zdá, že přední část auta jaksi nepasuje na zbytek. Jsou na ní jiné odrazy a je i v tom sněhu neskutečně čistá.Je to ale pouze moje doměnka.

Roman
2. března • 11:26

vzhled Roomster nevadi - aspon ze to bude schopne a odolne auto :-/

Mr.Overthere
1. března • 23:26

Hnus velebnosti, hnus ! :-(

McAris
2. března • 15:00

Plně souhlasím. Poslední móda Škody je bohužel zvrhlost vkusu, vždy tvrdím, že design je otázkou vkusu, někomu se líbí, někomu ne. Ale Nová Fábie, Roomster a pak tohle ošklivé káčátko? Proč, ptám se proč?

kolemjdoucí
1. března • 22:03

těmi kulatými je děs a hrůza :-D

JanekK
1. března • 21:28

Jedna prosba redaktorům.
Světlomety jsou umístěny v přední části motorového vozidla - určeny k osvětlení jízdní dráhy ( popř. u užitkových vozidel na střeše anebo vzadu, určené k osvětlení okolí při práci). Pomůcka: metají světlo.
Vzadu nejsou světlomety - vzadu, pokud mluvíme o tom, co svítí červeně a sdružuje koncové+brzdové světlo+ukazatel směru, jsou svítilny, popř. zadní sdružené svítilny.AUTOREVUE stále zaměňuje. ( nejste sami, zaměňuje i a překladatel textů pro firmu RENAULT někdy i TV PRIMA ).

jansko
1. března • 19:06

tak ak takto ma vyzerat ten YETI tak to teda hovorime o krize aj u skodovky, ved je to len zvonku o dost ine auto ako koncept, kopec linii ktore v koncepte pekne hrali v harmonii tak tu su uplne rozhadzane, ale chapem, usporne opatrenia.
Tak isto klucky a ine detaily su na usporu a na ukor prveho dizajnu.
Toto je jednoducho iba dalsie auto od skodovky.
Snad tej skodovke daju nakoniec nejake ine meno, navrhujem Yoyo

martin3223
1. března • 18:35

Asi jsem jedinej, ale me se to auto celkem libi.... Pamatuju si kdyz prisla fabia1 jak vsichni nadavali a kouknete kolik jich po ceskych silnicich jezdi - zrejme tak hnusna neni ze ?

nebudou
1. března • 17:17

Je taky možný, že zadní světla budou protažena až ke střeše, že jsou jen dobře zamaskována a vypadají jako D sloupek, protože se mi zdají useknutý. Ale i tak to celkovou nepodobu s původním Yetim moc nevylepší :(

Alfons
1. března • 16:54

Tak když už měníte článek po vydání tak to alespoň napište a nemusíte pak mazat příspěvky:) Jinak stále tam je dost nepřesností.

ufi
1. března • 16:27

máte nějaký reálný podklady, že by lidi spíš kupovali původní koncept než tohle? ono hodně lidí vzdychá nad koncepty, ale pak si jde koupit něco "normálního" aby na ně nekoukalo okolí divně.

CyberVic
1. března • 15:58

...me se to libi... skoda jen, ze pravdepodobne to pro me koncerni zazdi nemoznosti kombinovat 4x4 s automatickou prevodovkou, takze se bude zase potreba pohlizet bu dpo Tiguanu (maly kufr) nebo po Q5 (kufr jakz takz , cena astronomicka)

CyberVic
1. března • 16:00

...1.8TSI 118kW 4x4 DSG7q , to by byla moje volba...

Karlos
2. března • 19:48

Tak začněte šetřit, DSG a 4x4 bude

petice
1. března • 15:37

Chtělo by to udělat petici pro Škodovku, ať vyrobí opravdového Yetiho, a tuhle věc okamžitě přejmenují! :-)Doufám, že se tohle nebude prodávat, aby Škodovka věděla, že se nemá "jebat" se zákazníkama. Nechápu tohle, oni to vyrobili kvůili tomu, že se koncept líbil, ale vyrobili uplně něco jinýho, tohle prostě nechápu. Na co potom dělat nějaký koncepty? Čím se liší tohle auto od toho, který by vzniklo jako normální SUV bez jakýkoliv studie? Hodlám tvrdit, že jedinou věci, a to, že mlhovky by nebyly tam kde jsou teď, ale byly by na klasickým místě. ŠKODOVKO FUJ!!!!

pavel
1. března • 15:14

Toto auto nevypadá špatně, to asi ne, ale zkrátka to není původní Yeti a ani se mu neblíží (snad jen ty přední mlhovky), je to jiný auto. Vidím to podobně jako autor článku. U mě totální zklamání

Tinker
1. března • 14:48

Já se ty Škody Henlein snad nedočkám :-D

ZocelenyDrapalik
1. března • 13:42

Opravdu schopnost zhyzdit uzasne koncepty je ve Skode posledni dobou nebyvale rozvinuta. Troufnu si tvrdit ze koncepty Skoda byly posledni dobou to nejlepsi co koncernovy vyvoj vyprodukoval. A pri tom Yeti koncept nebyl zadna dizajnova extravagance, jejiz vyroba by byla neumerne draha. Napr. Kia prevedla svuj Soul temer bez ztraty kyticky. Cim to asi je? Sedi snad nekde ve Skode nejaky Hyzdic, ktery ma za ukol vsechny koncepty maximalne zmrsit?

pavel
1. března • 15:20

Naprostej souhlas. Já vím, že koncepty se často liší od sériovky, jenže tenhle koncept vypadal, narozdíl od jiných extravagantních, naprosto reálně a uskutečnitelně, takže jsem nějak doufal, že taky tak vyjde. No, nevyšlo, hodil by se tomu uplně jinej název než yeti.

chorche
1. března • 11:30

Naprosto souhlasím s redaktorem, z velice zdařilého konceptu se opět vyklubala nudná a až příliš všední záležitost..

grumbler1224
1. března • 11:16

Největší zklamání tedy je, že to nebude čtyřkolka :-/:-(3-[!
Tak na co potom vzhled SUV? Myslím, že je to dost nedotažené, myslím koncepčně, co vlastně chtěl autor stvořit. Paralela s Roomstrem sedí-tedy bohužel...

Karlos
1. března • 11:18

Neumíš číst, viz 2 příspěvky výše? Bude to i 4x4.

Tom
1. března • 12:16

Jenže když se u jakékoliv solidní automobilky řekne SUV, tak se bez keců dělá 4x4. U soudruhů ze Škdovky SUV znamená předohrab a za příplatek (u silnějších motorů teda i bez něj) předohrab s Haldexem aka 4x4.

pavel
1. března • 15:26

Proč sakra kritizovat něco co na tom autě ve skutečnosti je? Máš zaplatit 500 tisíc za 4x4 nebo zaplatit 400tisíc za 2x4 a příp. si připlatit 100tis. za 4x4? Nebo si snad myslíš, že u jiných aut je cena 4x4 stejná jako tady 2x4? Nechápu vás lidi.

Jyrka von Volkshaus
1. března • 12:22

VW Tiguan je taky mozne kupovat s pouze s pohonem prednich kol, a mam pocit ze podobne je to i u Hyundaie SF a mnoho dalsich SUV. V tom bych problem nehledal, dulezite je, ze bude hned od zacatku nabizena verze 4x4 s Haldexem 4. generace = full time B-]

dejfik
1. března • 11:16

už mám LOgana MCV a ten je teda hezčí... ;-)

Posraldescu
1. března • 15:13

Pche, to ja mam Dacii 1300 a ta je nejhezci!

Majk
1. března • 19:46

Všichni jste blázni, jen já jsem letadlo. :-D

Karlos
1. března • 11:02

Podvozek (platforma) je z Golfu a bude jak předokolka tak 4x4 (takže jako Tiguan).Jestli bude předokolka nebo 4x4 záleží na motorizaci u slabších bude jen předokolka nebo volitelně 4x4 u silnějších jen 4x4. Ještě prozradím, že budou 2 TSI benzíny a 3 CR diesely, nechte se překvapit.

Jouzon
1. března • 20:10

Jeste bys mel dodat a opravit zdejsi zpravu ze s Tiguanem tohle auto nema podvozkove moc spolecnyho. Tiguan je na tom o dost lip...
Fakt by me zajimalo kde na tyhle veci (podvozek z Tiguana) chodej.....

Pantani
1. března • 10:49

Je to UAZ - z boku určitě.
Když se člověk podívá na hezkou původní studii auta pro volný čas, tak musí zaplakat. Tohle je prostě obyčejná tuctovka, nic co by člověka chytilo za srdce, není to jiný než všechno ostatní. Z původního nezbylo vůbec nic.
Škodovku tohle stoprocentně stáhne ke dnu. Bohužel.

Skyline
1. března • 11:06

Ona ma nejaka skodovka nekoho chytat za srdce? Zatim se mi zda, ze jen spoustu Cechu chyta kvalitne za penezenku.

Jyrka von Volkshaus
1. března • 11:51

Ostatni automobilky snad rozdavaji auta zdarma? ;-)
Navic vubec nechapu jak muze smradlava plechova krabice zvana automobil nekoho chytat za srdce B-]

Pantani
1. března • 11:14

Mně zatím taky. Ale původní koncept se mi moc líbil a myslím, že i ostatním tady žehrajícím. Jen si říkám, co je za tím - obava z něčeho novýho, že by se to neprodávalo? - nebo obava německých soudruhů z kvalitní konkurence?

Pan Kája
1. března • 11:45

Ale to je vcelku přirozené, že bude sériový model tak vzdálen od původního konceptu. Ten byl přeci jen velmi vzdálen realitě a portfoliu škodovky. Uznávám, je to škoda.
Yettiho bych neviděl tak tragicky a ještě bych počkal na kompletní představení. Že tu nadává tolik lidí, to mě překvapuje, neb v případě článků o škodovkách jde o vcelku konstatní jev, což mě osobně vcelku překvapuje...možná není nejlepší ze všech, ale kdybych měl soudit z diskuzí, tak by pomalu šlo by o jedny z nejméně konkurenceschopných aut v Evropě. Opak bych pochopil a bral za nadměrný patriotismus, ale...
To byla spíš reakce na kompletní diskuzi. Přeji příjemný zbytek dne.:-)

Skyline
1. března • 11:21

Tak v tom se neshodnem, ja to videl pred nejakym tim rokem jako koncept na autosalonu v Brne a prislo mi to jako des bez napadu, takze v tomto smeru stiznosti na malou podobu s konceptem nechapu.

Keni
1. března • 10:36

Ja nemam moc rad kulata moderni auta. Jedinaesteticka vyjimka je snad ta posledeni Octavia, ktera se jim povedla. Auto ma byt pokud mozno prakticke. Samo sebou, ze je neco jineho pojizdna nakupni taska, priblizovadlo do prace a auto na aktivni dovolenou. Ja preferuji to treti a na to bphuzel zatim zadna Skodovka nema. Fabia je spise prerostlejt Smart a Octavie je z duvodu estetickeho zaobleni zadku s malim kufrem. Pokud z toho udelaji kombika, muze to byt poradne auto. Teda predpokladam, ze to je na poradnem podvozku.
Jinak predevcirem vecer jsem zacal premislet o novejsim aute. Ale cesta po okrskach z Prahy na Prahu-vychod mne zase presvedcila, ze to asi nema cenu. Jesenice-Ricany sama dira. Mozna by mela zacit skodovka delat neco na podvozku tanku.

Rindi
1. března • 10:26

Škoda, že se designerům nepodařilo co nejvíce se držet původních konceptů. Tohle je otřesná neforemná krabice, to už snad vypadá líp dacia logan MPV. To samé platí i pro roomster - v původní podobě by to byla bomba, v současné jen obyčejné tuctové auto.

Tomas Radej (fridge)
1. března • 10:43

Je to pravda, i když lidé, co neseděli v Roomsteru. Když v tom člověk rok jezdí, je mu jasné, že jinak by to ani být nemohlo. Jen ten design je takový... málo nadčasový. Podle mě bude Yeti vypadat o 100% líp, pokud se mu dají odpovídající kola, tj. tak o 2 palce větší a znatelně širší, protože takhle utopená v blatnících jsou prostě politováníhodná.

Majk
1. března • 19:43

A že by se tomu daly plechový patnáctky a pneu nikoli silniční ale nějaký špalky? To by se položilo na břicho při prvním přejezdu ostřejšího horizontu. :-D

venda
1. března • 9:41

To teda nic moc. To zas bude ve Světě motorů onanie nad touhle zrůdou a senilní stařík Kottek tam vycákne nad motorem TDI.

jaryn
1. března • 17:59

:-D

dzelot
1. března • 9:37

Vypadá to jako krabice od margarinu na kolech se dvěma nepovedenými světly. Tak tento zdrap určitě Škodovce pomůže-ale do hrobu.

Jyrka von Volkshaus
1. března • 9:13

Jste si opravdu jisti, ze Yeti bude na stejnem podvozku jako Roomster a ze se bude vyrabet jen jako predokolka?
Mam pocit, ze autor clanku vari z vody.

pavel
1. března • 15:16

Tohle ale v článku napsané nebylo, přečti si to ještě ejdnou.

Jyrka von Volkshaus
1. března • 17:44

Bylo to tam. Autor clanku je evidentne lama a musel to opravit.

Fuk
1. března • 8:34

Proč ho chudáka zase nakopali do zadku?????? je to stejný hnus jako Roomstar

kozy
1. března • 7:53

lada niva je o hodně hezčí a to myslím vážně:-/

Majk
1. března • 16:28

Souhlasím s tebou. Hlavně toho, když tak koukám na světlou výšku, v terénu dokáže víc. A to nemluvím o nájezdových úhlech, opravitelnosti, ceně náhradních dílů...Holt, kdo chce "ofrouta" a ne off-roada, škoda mu ráda pomůže do pekel. :-D

mincooo
1. března • 7:42

... akeho zaostaleho dizajnera zamestnava Skoda ... preboha cim dalej, tym hroznejsie skatule bez vkusu ...

Fun
1. března • 9:38

Mě se taky moc nelíbí. Ale jsem fakt nadšenej, když nám do toho začne kecat nejpokrokovější národ dráteníků, jejiž jedinej zásah do automobilového průmyslu bylo sprznění už tak nepoužitelných dvanácet trosek, a produkce legendárních papírových favoritů. Až si vy čoboláci vyrobíte vlastní auto, tak někoho kritizujte. Fakt je úžasně, jak těm blbej čechunům furt lezete na fóra a plácáte tu svoje nesmysly, chtěli jste bejt svobodný, tak nelezte ani na nenáviděnej českej internet, my k vám taky nelezem.

mincooo
1. března • 9:48

teba aby neporazilo chalan .... :-)):-)):-)) ... btw my Slovaci mame vlastne auto a ani jedna ceska Skodovica sa nan nechyta ... a az sa cudujem, ze tak vyspely a uvedomely Cech ako ty o tom nevie ... tssss :-D:-D ...

Jyrka von Volkshaus
1. března • 9:58

Ze by traktor Lakatos?

Ujo
1. března • 10:15

slovicka ako K1 Attack Roadster/Racing si pocul ???

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
1. března • 11:04

Co je na tom vlastniho? Podvozek a motor Ford a Honda. Akorat tech par laminatu co jde videt je SK vytvor ;)

klasik
1. března • 11:37

No tie laminaty aspon pekne vyzeraju. Yeti toho nema zrovna vela vlastneho, co by sa dalo zavidiet :-D

Jyrka von Volkshaus
1. března • 11:56

Hromade zdratovanych laminatu rikate auto? Uz tu borovicku nechlastejte! :-P

Ujo
1. března • 12:50

aspon vidis ze par Slovakov vie tie laminaty porobit lepsie ako cela firma Cechov ... proste to co vychadza zo Skody v poslednej dobe je GRC - to popriet nemozes a to v tejto debate ide ... teda sorry vam inteligentnym, vyspelym a pivo prechlastanym Cechom ide skor o FLAME ...

Majk
1. března • 16:25

No, abych řekl pravdu, Škodu taky nějak nemusím, ale K1 Attack není Slovenské auto. Je to asi podobná předělávka jako byla ta uváděná Škoda 1203 alias TAZ 1500.P.S. Škoda není jediná "česká" (ona je v podstatě skopčácká, že?) automobilka. Ještě máme přece "českou" (resp. americkou) Tatru a nebo "českou" (resp. italskou) Karosu. :-D

Radek Ondrášík
1. března • 13:45

No rikam si, ze je lepsi mit automobilku, co dela GRC auta, vydealva, dava praci, prinasi dane, nez byt jenom montaznim statem, bez vlastnich vyrobku.Ale ono je zvykem, ze ti, kteri nemaji nic, dost casto krici vuci tem co maji neco...

klasik
2. března • 21:38

No nemecka Skoda vydelava, dava pracu, prinasa dane urcite menej ako Kia, Peugeot+Citroen a VW tu na Slovensku.

ADD
1. března • 20:08

uprimne som sokovany, ze ako autor reagujete na tieto buchania do prs kdo ma vacsieho

Jyrka von Volkshaus
1. března • 13:25

Nevim co je GRC, zrejme se jedna o nejake cobolske narodni jidlo.
Ja s designem Schawagenu a i ostatnich znacek nemam problem, mozna je zpusobeno tim, ze se radeji divam po zenskych nez po autech B-]

espy
1. března • 8:11

zaostalého ?? Šéf designer je Jozef Kaban, ketrý byl od samého začátku u návrhu Bugatti Veyron :D:D

mincooo
1. března • 9:50

urcite ho nenavrhoval sam ... lebo Veyron ma od tychto prasacin, ktore zacali Fabiou 2, velmi daleko ...

kryton
1. března • 9:49

No to těžko u toho byl od začátku návrhu, když byl ke škodovce převelen, až v průběhu roku 08 a to už byl Yetti, dávno nakreslený, víme.

czhunter
1. března • 16:11

Ty musíš být ale řádný blb, když nechápeš ani souvětí s dvěma větami.

Honza
1. března • 7:36

Jejda, vy jste s těmi aktualitami jako blesk. Konkurenčními médii tahle zpráva proběhla už ve středu :-D

Radek Ondrášík
1. března • 9:28

Ostatní média ty fotky ukradly a zde se čekalo, že budou k prodeji. To je ten zásadní rozdíl.

piErcE
1. března • 12:13

stejne si myslim, ze jste zaspali, a jenom jste si potrebovali najit vymluvu ...a jeste (ohledne dalsich informaci ... napr. o pohonu) jste docela mimo ....

ZocelenyDrapalik
1. března • 13:26

Hele az nekdy budes neco delat a tvoje konkurence bude rychlejsi, protoze se bude pohybovat za hranici zakona, nebo tuto hranici bude nejak obchazet, a jeste tvoji zakaznici budou tento nefer vycurany postup velebit, tak jsem zvedav, jak na to budes reagovat. Ja naopak v tomto pripade redakci podporuji.

piErcE
1. března • 17:58

ono o ty obrazky zase tak moc nejde... spis o obsah clanku... meli ctyri dny na to, aby si asponpripravili vecny obsah, a nemenili ho az pote, co lidi diskutujici pod clankem ty informace uvedou na pravou miru

andre007
1. března • 12:19

Tak se priste neptej kdyz mas svuj nazor. Tady ti nikdo neco vysvetluje a ty si stejne stojis za svym, tak proc se ptas kdyz to vis.

PepaK
1. března • 9:36

Nějaký důkaz, že je ukradly a nikoliv koupily?

Radek Ondrášík
1. března • 9:46

Jednoduchý, stačí se podívat, kdo ta práva vlastní a komu ta společnost fotky prodává. Oni je neukradli v pravém slova významu, jenom si je půjčili a dali odkaz na zdroj. Není to sice legální, ale tak trochu se to toleruje.

Honza
1. března • 10:38

Myslím, že tím, že někdo dá pár fotek pro ilustraci a uvede viditelně zdroj, není žádná krádež. Možná to není úplně košér, ale pro server je to skvělá reklama a lepší propagace, než pokud je někdo koupí a původní zdroj už neuvádí. Konekonců takhle se to děje běžně.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
1. března • 10:51

Ne, když se to koupí, tak se zdroj uvádí, je to ve smluvních podmínkách. Když ale někdo snímek vezme a jenom odkaže, pak je to porušení zákona. K čemu je tomu serveru nějaká reklama, když přijde o to důležité - návštěvnost. Ta totiž pak přináší inzertní příjmy ;)

Honza
1. března • 11:03

Já říkám původní zdroj, ne zdroj obecně. To znamená v tomto případě autowereld.com a ne Automedia, odkud jste je koupili. Já myslím, že je to přesně naopak. K čemu je tomu serveru, že jste fotky koupili až teď a neuvádíte zdroj? Ve středu všechny servery psali jasně "Zdroj: autowereld.com" a to byla panečku reklama. Několik hodin ten server neběžel z důvodu přetížení.Samozřejmě pokud někdo publikuje VŠECHNY fotky, asi to není nic dobrého - na původní server nikdo neklikne. Ale uvede-li se jedna pro ilustraci spolu s odkazem, nevidím v tom zásadní problém.

Radek Ondrášík
1. března • 11:57

My uvádíme zdroj majitele autorských práv. Nikoho jiného uvádět nelze. To, že se fotky původně objevily jinde a ostatní tam odkazovali nic neznamaná. Prostě máte vždy dvě možnosti. Buď materiál vzít a porušit zákony a dat tam odkaz, nebo je koupit. Můžete si vybrat. Ono to, že se jaksi toleruje to, že se fotka vezme a dá se odkaz je jedna věc a druhá věc je ta, zda je to v pořádku. Takový Bild apod. když objeví své fotky jinde i s odkazem, tak hned posílá faktury.Takže primárně je to o tom, jaký má kdo postoj vůči právům ostatních. Někdo na to kašle, někdo ne. Ale skládat obdiv těm, kteří ne, mi připadá trochu divné.

PepaK
1. března • 10:13

Tak to nahlaš na policii. Podle zákona máš oznamovací povinnost.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
1. března • 10:23

No by clovek nedelal nic jineho

PepaK
1. března • 7:40

A hlavně ty jiná média nepsala blbosti typu, že to nebude mít 4x4 a bude to na stejné platformě jako Roomster...

Fantomas
1. března • 6:55

Moc se mi líbí, jak snadno se zanáší zadní SPZ. Asi bezva aerodynamika. To bude pokut...

vg
1. března • 3:18

asi lepší, jistě dražší, zřejmě menší a made in CZ

sx
1. března • 1:12

zpocatku na miniaturach to mi pripadalo jako roomster. jinak jak uz bylo zmineno vyse v puvodnich proektech to vypadalo trosku lip nez tehlech. zkratka ot uvdeni roomstera - made in china za neslusne penize.

Jirka
1. března • 1:06

Je to dlouhé, nízké.. Pane bože, to se spletli ne? Ale doufám, že dostanou na prdel a začnou vyrábět pořádná auta. Od nové fabie(úzká, vysoká) to jde zkopce...

blam
1. března • 0:55

proste gazik

eXtrem
1. března • 0:58

No mohli by sa uz zobudit a konecne vytvorit nieco podobne ako felicia. Mensie a lacnejsie auto nemaju ziadne v ponuke. Ta Fabia2 je des a hroza a tento yety tiez.

vejce23
1. března • 0:53

no uz sem si rikal ze se konecne soudruzi ve skode spletli a udelali pekne auto ale zase nic...:-|

Maya
1. března • 0:52

Yeti koncept bylo roztomilé autíčko, tohle je naprostá tuctovka :-( Vážně to vypadá jak redesignovaný Roomster, Yeti přitom byla taková neotřelá fun kárka... Nechápu, jaký to auto bude mít smysl v nabídce škodovky, vždyť už není ničím zvláštní...

SBDer
1. března • 14:23

S tímhle nemohu než souhlasit... :-(

Jouzon
1. března • 20:14

Zajimavy co se z tehle fotek da vsechno vycist .... Za chvili je Zeneva... pak neco rikejte.

erik
1. března • 0:48

omg to je zruda, kdo si tohle muze koupit :-O

1. března • 9:46

Budou si to kupovat ti, kteří na to mají. Ty to patrně nejsi.

Skyline
1. března • 11:01

Jaka je souvislost? Ze to ma hnusny predek je nejakym meritkem toho, kdo na to ma?

xz
1. března • 13:15

maly by teraz uz spravit FACELIFT :) sak to je nechutne ten predok

Jyrka von Volkshaus
1. března • 11:59

Hnusny predek se zakryje novinama, dulezity je podvozek a airbagy B-]

Doporučujeme

Články odjinud