Škoda Yeti pomalu nabíhá do výroby

Takřka pět let starý koncept Škoda Yeti zřejmě na své atraktivitě nepozbyl a krize v automobilovém průmyslu se jej nedotkne. Spolu se Superbem v provedení kombi to bude nejvýznamnější novinka mladoboleslavské Škodovky pro letošní rok a rozšíří počet modelových řad na pět. Oproti očekávání se Yetiho v Ženevě ještě nedočkáme, ale sériové provedení bude oficiálně představeno na podzimním autosalonu ve Frankfurtu. Právě tam studie Yeti v roce 2004 slavila svoji premiéru, rok nato se na stejném místě představila ve své otevřené variantě a v roce 2005 se ještě stačila předvést svému domácímu publiku na autosalonu v Brně.

Představitelům automobilky Škoda Auto tím utekl před pěti lety slibovaný termín uvedení páté modelové řady o rok. Yeti by měl stanout na podlahové plošině současné Octavie, takže bude větší než Roomster a bude k dispozici i s pohonem všech kol. Vyrábět se bude v Kvasinách, kde již nyní kusově vznikají první exempláře, jež by měly být shodné s finální, sériovou verzí. Takže se již můžeme těšit, jestli z fabriky uniknou první snímky...

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků