Škoda Yeti hlásí vyprodáno

50 komentářů

Ivan
12. listopadu • 13:07

A nemec si madlí ručičky- mám zisk -zisk blbí češi len kupuju moje predražené auticka a ja mozem uvazovat ----- kupim aj ferrari haha guten tag meine liebe du bist....;-)

zdeněk
13. listopadu • 17:42

Jen pro zajímavost, ty jsi blbec odkud??

nenno
12. listopadu • 17:19

nekoupíš ferrari si vybíra komu auto proda .. mužeš být miliardář a ferrari si nové nepořídíš .. možná tak ojete :D

♥Renault♥
11. listopadu • 19:10

B-]♥Renault♥B-]

Pavel Ryba
11. listopadu • 15:11

Holt ekonomická krize :-)) Já čekal na svojí iX35 cca čtyři měsíce... Každý ať si koupí co se mu líbí, ale nesnáším tyhle pořadníky jak za komančů (je pravda, že tenkrát si musel vzít cokoli co přišlo :-D )

Nenno
11. listopadu • 20:22

:-D srandou je že lidi v Británii si kupujou auto jednou za rok mi jednou za 10 let nedivte se že je nedostatek ... s naší ušmudlanou ekonomikou za kterou si mužeme sami nemame ani na zakladní model yeatiho vy šulíni píše tady jak byste si koupili tohle a tamto a přitom máte holí prdele

Toper
11. listopadu • 16:14

Vzít si rozhodně nemusel, protože tehdá byly pouze dvě možnosti, buď tohle, nebo nic. :-P ;-)

Skyline
11. listopadu • 13:24

...psat i o ostatnich znackach, ktere "vyprodali" svuj rocni plan na urovni plivance do rybnika? Jako treba, ze Dacia "vyprodala" Sandero v Lucembursku nebo dalsi zasadni zpravy? Je pro perspektivu (SUV v UK):
- 2001: 121k ks
- 2009: 132k ks, nejhorsi vysledek od roku 2001 (nejvice 2005 - 187k ks, jeste v roce 2007 to bylo 176k ks, pak prisla krize a snizeni prodeju)I za teto situace, top 5 v segmentu (2009):
1. CR-V 11840
2. LR Freelander 11167
3. Ford Kuga 10173
4. Tiguan 8229
5. Range Rover Sport 6902Kdyz uvazime, ze Yetiho lze mit od 13900 GPB, zatimco napr. CR-V od 21005 GBP, Kugu od 20495, Tiguan od 20515, Freelandera od 21695 a RR je za 47k a vic, pak prodeje na urovni 4500 ks nejsou zadny zazrak. Proto doufam, ze se o podobnych zasadnich "bombach" dozvime i o jinych automobilkach. :-D

mikes
12. listopadu • 20:36

S podobne vykonnym motorem jako ma Honda stoji Yeti od 19,500.

Toper
11. listopadu • 13:54

Yeti opravdu nekonkuruje ani jednomu z těch, co jsi uvedl v tom žebříčku. A to opravdu ničím.Je zajímavé vidět, jak moc jsi uvědomělý, když tu někdo srovná O2 a Accorda, ale hnedle co můžeš, tak tu do srovnání nacpeš co se ti hodí... darmo mluvit. ;-)

Skyline
11. listopadu • 15:07

Topere, tys na to prisel, ty sikulko?:-D Vycist z meho prispevku, ze je auto za 13.9k sotva konkurenci pro auta temer 2x tak draha dalo fusku, ale jsem rad, zes to objevil, dostanes priste bonbon;-)PS: cos zapomnel zminit, ze RR Sport nekonkuruje ani jednomu z tech dalsich 4, chapu, ze to byl chytak a zes na to neprisel, bylo to tezke;-) Abys nerekl, ze jsem zlej a nechci ti vysvetlit ten zbytek slozite uvahy, pak vez, ze ta tabulka shrnuje prodeje SUV bez ohledu na tridu, coz ten RR Sport dokumentoval jasne (teda, jak pro koho, ze;-) ) a ze z ni melo vyplynout, ze prodeje Yetiho nejsou nic-moc, na to, ze se jedna o low-end za par supu.;-)

Toper
11. listopadu • 16:04

To, že Yeti stojí pár šupů rozhodně nezaručí, že se ho na specifickém trhu, jakým je UK bude prodávat nejvíc.
To bys jako ekonom, který si sice spousty věci vykládá tak, aby se tohodilo především jemu, měl vědět. ;-)

Skyline
11. listopadu • 17:09

Topere Topere, kurzy cteni by to chtelo, sikulko;-) Ono tam nekde stoji, ze se ho ma prodavat vic? Pouze tam stoji, ze se ho neproda nijak moc, holy fakt. Bonbon nebude, uplne jsi to pokazil;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toper
11. listopadu • 17:23

Ale Vladimírku, doufal jsem, že pochopíš na co jsi sám reagoval.
Opět vidím jen fanatické hýkání na superprodejem Hondy v UK. :-D

Skyline
11. listopadu • 19:14

Topere Topere, to jsou zase hlody k veci:-D

Toper
11. listopadu • 19:30

Nešiml jsem si, že bys psal k věci. :-D

Skyline
11. listopadu • 19:32

Vsak uz jsem psal, zes nepsal, nedavas pozor, Topere:-D

Toper
11. listopadu • 19:37

Copak, zasekl ses nám? :-D

Shimi
11. listopadu • 21:00

to Toper: Kdyby jenom on, oba jste se kousli. Jak tady, tak vedle u Bárty.

Haya
11. listopadu • 18:35

Honda co má každý Tonda..., že:-D v každém případě ma Skyline recht v tom, že tento, beztak převzatý článek, je super PR a lidi jsou jako ovce B-]

Rode
11. listopadu • 14:26

co cekat od honda fanatika ;)

Belf
11. listopadu • 13:14

1) Hnusné-sorry,tohle není design....
2) Nejede a nebrzdí /měl jsem půjčený na víkend nějaký diesel a to snad nemyslí vážně co to dělá ve 4 lidech!!! /
3) Haldex bych nacpal těm,co to vymysleli do ... / mokrá tráva a lehký kopec-neřešitelné!!! /
Škoda,že nikdo ze známých nemá DUSTERA na vyzkoušení ....
5) S cenou si snad dělají srandu!!! To je v kabině sprostá dodávka včetně aerodynamického hluku!!!! Nu,když to někdo kupuje-proč ne....

chytrak
13. listopadu • 11:39

belfe ty tak kecas az to je to smesny. brzdí to auto dobře stejneě jako většina automobilové pprodukce v teto cen kategorii. i základní 1,2 jede skvele pocitovwe rozhodne líp než by člověk od 105 k čekal 1,8 4x4jede jako prase. hluk je v kabine tak velkej, že i při 180 nemusíš zvyšovat hlas. fakt průser mimochodem ten duster má hluk uvnitř násobně vyššíjizda s tim autem je naprosto skvela, to auto je ve vyssich rychlostech stabilnejsi než kde jaky hatchback nižší střední třídy. o komfortu nemluve. To u SUV jaksi ocekavas lepsi nez u hatche.cena - popravdě neni moc aut s cenou okolo půl mega a slusnou vybavou, se kterejma by se tak skvele jezdilo a soucasne to nebyla obycejna tuctovka. Takze yeti u me za 1!

kari.laz
11. listopadu • 16:16

Koukám, že ti způsobil slušný mindrák.

pepe
11. listopadu • 13:43

Kazdy at soudi podle sebe, at si sam auto vyzkousi a podle toho se rozhodne, ocividne podle prodeju se jedna o kvalitni auto za dobrou cenu... Neni k tomu co vic rict, to ze nekdo prodava jina auta, ktera tolik nejdou nebo si koupil nejak ... a vyleva si ted zlost na jinych vozech, to je jeho vec.

Miky
11. listopadu • 13:26

prohlásil hrdý majitel a řidič Š120

Skyline
11. listopadu • 13:32

Ty mas S120? A jak jsi s ni spokojen?

ObiWanKenobi
11. listopadu • 10:31

automobilky vyrabaju skoro vsetky auta teraz priamo na objednavku, ziadne naplnanie skladov. Takto sa rozhodli bojovat s krizou, proste maximalna efektivita. No a v neposlednom rade, kapacita MB fabriky nie je prave najvacsia, vsakze...

Praktik
11. listopadu • 12:00

Yeti se nevyrábí v Mladé Boleslavi ale v Kvasinách Slovenský bratře...tak radši nepouštěj rozumy :-)

CJo
11. listopadu • 11:28

A kto na to doplaca? Zakaznik...

Toper
11. listopadu • 10:50

Mýlíš se.
Automobilky tuším všechny u nás jedou na 100% a kdyby mohli, tak ty sklady klidně naplní, ale bohužel. V tuto chvíli je po autech taková poptávka, že prakticky vše co vyrobí, jde ihned k zákazníkovi. Automobilovému průmyslu se teď opravdu daří a lámou se rekordy.

Jouza
11. listopadu • 17:11

Na 100% jedou jen Kvasiny, MB ma tusim jeste rezervy ...

Rode
11. listopadu • 13:02

Toper: no to plati pro par automobilek, protoze kdyz koukam na ACEA, tak poklesy hlasi temer vsichni vyrobci a prodejci co prodavaji a delaji v EU. Klesa i produkce v JP a vybranych US. Par roste, vetsina klesa. Bavim se o Q2-Q3

Toper
11. listopadu • 13:50

Vzhledem k tomu, že mám k dodavatelům opravdu hodně blízko, vím, že nestačí dodávat. Jede se na 100%. Aspoň co se škody a korejců týče. ;-)

Rode
11. listopadu • 17:14

hm, takze si to shrneme tri fabriky v ramci CR vyrabi naplno, tudiz z toho dedukujes ten zbytek jo? no tak znovu - tvoje postrehy mohou platit lokalne proc ne, nicmene globalne prodeje klesaji, na acea se muzes kouknout, jak "nestihaji" vyrabet v eu apod. propady jsou brutalni. ano par roste, ale tvuj prehled je dost omezeny a nestavej na nich to, jak si stoji cely trh.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toper
11. listopadu • 17:20

Já se ale vyjadřoval primárně k tématu článku, nikoli ke globálním prodejům. ;-)

Rode
11. listopadu • 19:18

:) jasne, ale to je burt

Toper
11. listopadu • 19:25

Je. :-)

Gumofka
11. listopadu • 9:44

Objednal jsem Yetiho 26.8. 2010. Standardní výbava, žádné extra doplňky, o kterých dealeři rádi říkají, že prodlužují dodací dobu. Předpokládaný datum dodání je 28.1.2011. Takže 5 měsíců neplatí jen pro Británii..

Spekulace
11. listopadu • 9:40

Možná jen nevyrábí takové množství Yeti s řízením na pravé straně, jako s řízením vlevo ...

xy
11. listopadu • 8:29

jdu si lehnout do fronty před Mototechnu:-D

CJo
11. listopadu • 8:26

"tento model se stává velmi populárním, zvláště v očekávání další drsné zimy"... V Britanii ? :-D

Audipetr
11. listopadu • 8:43

kdys tam byl naposledy? loni bylo v britanii hodne frisno...

CJo
11. listopadu • 11:26

No prave loni - v Londyne bolo jeden pondelok -3 a 1cm snehu = celonarodna kalamita :-D

zdeněk
11. listopadu • 16:36

No a to je právě ten problém - nemají techniku, neznají posyp, netuší, co jsou to zimní pneumatiky. A mimo Londýn bylo počasí mnohem horší, ani pamětníci si na takové nevzpomínali. Některé dny byla doprava zcela paralyzována.

Skyline
11. listopadu • 19:34

To neni mozne, globalni oteplovani a IPCC nelzou.

Kokosacek
11. listopadu • 8:20

Tady to bude dneska vřít :-D Jinak, kamos ho ma, svezl me, a neni to spatne vozitko. Ma social edition 1.8 TSI 4x4 a musim rict, ze to taha pro bezne jezdeni az dost.

Rode
11. listopadu • 8:16

budme radi, ze skoda prodava

Haya
11. listopadu • 8:36

jsme radi, že škoda prodává, jen mi připadá Yetik krapet drahý...B-] ale, když ho lidi chcou;-)

Rode
11. listopadu • 9:16

drahy-levny. jak se to vezme. z meho bych rekl, ze patri spise do kategorie malych SUV s cenovkou nad prumerem.

Doporučujeme

Články odjinud