Škoda Yeti dvakrát (skoro) jinak: První jízdní dojmy a spousta fotek

32 komentářů

Andy
30. listopadu • 23:31

Skoda dela kvalitnejsi a vyrazne hezci vozy nez ta korejska chaska co vyrabi mikrovlnky na kolech. Nemohu si pomoct.

martin
1. prosince • 3:33

jedna sracka ako druha. iba v osklivosti skodofka vedie.

tulen
30. listopadu • 22:35

Chci si pustit reklamu na Škodu a ouvej video není k zhlédnutí zas reklama před tím.

komi
27. listopadu • 23:31

Kolik automobilek na svete nabizi auto za ca 15000€ bez radia,pc a jinych samozřejmostí? Asi by skodu neubylo, kdyby malicko zvedla cenu a do auta dala dnes standardní výbavu.

leon
28. listopadu • 12:38

cenu brzy zvednou, to se neboj, ale na standartní výbavu rozhodně zapomeň:-D

Fero
27. listopadu • 20:19

Škodovkou tam a busem dom!!! :-D Už prej místo škrabek na okna dávaj jízdní řády!:-)):-)):-))

Lukás
6. listopadu • 16:40

No tak už jenom kdyby si odpustili ty úchylný ledky do brzdovek který v noci v koloně při popojíždění moc fajnově oslňujou... kolik by asi stálo propojit to světelný čidlo z čelního skla s řídící jednotkou osvětlení ???

jogurt
6. listopadu • 21:20

Nestálo by nic. Přes Can-Bus to propojené je. Pouze otázka kódování ecu 09.

Lukáš
7. listopadu • 9:51

Připomíná mi to situaci s odporně hlasitejma reklamama. Uděláme to raději co nejsilnější aby si nikdo nemohl stěžovat že to je málo a budeme čekat až to bude tak odporný že si lidi začnou víc stěžovat a necháme to vygradovat až tak daleko že se to musí zanést do zákona a teprve potom se budeme bít v prsa, že jsme zase dokázali vyřešit další problém a proto jsou ty auta rok od roku jen a jen lepší....

Revan_21
27. listopadu • 11:12

Jestli to nekoho oslnuje v kolone je dost nepodstatný fakt... Duležité je být prostě viděn za každé okolnosti... Ve tmě, v mlze atd...
Víte přece že když řidite tak nemáte koukat do svetel protijedoucí aut... Oslní vás... Dělejte to stejně.

Lukas
27. listopadu • 12:08

Já už jsem na to tak alergickej, že automaticky když v noci dojedu kolonu tak si dám dolu sluneční clonku a škvírkou pozoruju jen spodky kol a nárazník předemnou jedoucího auta. Už jsem se ale mnohokrát přistihnul že jak nemám rozhled tak jsem to málem napálil do toho předemnou. Takže každá akce vyvolává reakci a můžete jen doufat že se svejma diodama nebudete popojíždět předemnou.... Jednou mi to určitě nevyjde

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
michal
20. dubna • 22:28

Zcela souhlas,
ještě bych si v této souvislosti ulevil na používání koncových mlhovek za deště. Zrcadlí se v dešti a řidič za ním vidí prd. Ano ví, že je něco před ním, ale díky oslnění zcela ztratí odhad vzdálenosti. Za použití mlhovek mimo mlhu bych bral řidičák - a ono se to ještě propaguje...Je veselé, jaký vývoj se věnoval v minulosti hlavním světlometům, aby neoslňovaly. A pak zde máme tento velmi nebezpečný trend. Unava očí je významným rizikovým faktorem.

homer
6. listopadu • 12:01

teď už bych se za něj nestyděl...

defender110
6. listopadu • 8:30

Jak jsem ze začátku těžce nesl ztrátu kulatých přidružených světlometů, tak jsem si i zvyk, že tam nejsou, a nevypadá zepředu vůbec špatně. Naopak. Zadek s "nabouraným " prolisem mi přes pysk neleze(ale to u žádného modelu Škoda). V barvě jungle green a se stříbrnými plasty ,ala SUV, vypadá moc dobře. V terénu to bude slabota, ale je to přece jen silniční SUV . Zkřižitelnost náprav je dost slabá , ale u samonosné karoserie a typu zavěšení je to jasné. Na polní cesty a trochu sněhu je to dobré. Startovací cenu mohli srazit ještě o 20. na těch cca 310 tis. a bylo by to mnohem příznivější. Ale rozhodně bych Yetiho spolu s Oktávkou a Superbem řadil k dost vydařeným škodováckým počinům. Na rozdíl od Fabie, Roomstera, Rapida a pseudo-auta Citigo. ;-)

George
6. listopadu • 14:21

Sto lidí,sto chutí.Roomstra jsem měl,a byl jsem maximálně spokojený.Ideální auto pro rodiny s dětmi,velice účelový zavazadelník.,,Pseudoauto" Citigo,je absolutní pecka,ve srovnání s konkurencí.Proti i10,c1,Aygu apod. je to půl auta navíc.Skvělý vnitřní prostor,motorizace,zavazadelník(klíd! na svou třídu),o kvalitě zpracování ani nemluvím.Super auto na ježdění okolo ,,komína",či do města.Nemít žena auto,bral bych ho okamžitě.Ted' mám Yetiho,a kromě kufru,(.... i když ! ,ona se ta rakev dvakrát,třikrát ročně dá snést),žádné připomínky.Pohodlí,spotřeba,vnitřní prostor,maximální spokojenost.A ten facelift?Mě osobně třeba potěšil,a líbí se mi obě varianty.

x12345678
6. listopadu • 15:34

Spousta lidí v naší zeměpisné šířce kategorii miniaut považuje za škodlivý plevel. Tak trochu to chápu, na rozdíl od území na západ od nás jsme si malých špatných aut užili dlouhá léta nadmíru a tak jsme přehoupli k opaku.

bacovskyp
5. listopadu • 21:04

Docela ujde Mám octavii II FL combi 3 roky Po Yetim bych sahnul hned kdyby měl větší kufr Možná až bude nový bude mí větší kufr a více místa vzadu Jen si budu muset chvilku počkat protože OC 3 se mi nelíbí.

Stefan
7. listopadu • 10:35

ja ako blbý slovák by som rád vedel čo vy češi v tom velkém kufr prevážate??
to viem že Ste nekludní a musíte čundrovať a chodit a chodit po svete ale i tak když nechodíte..
Dakujem za odpoved... zdravím Vás a vaše"milé" politiky ... už je to v politice taká istá uroven ako u nás na urovni IQ daždovky..
;-)

Jirka
20. června • 17:00

Nejste blbý Slovák. Máte 100% pravdu. Znám spoustu pitomců co vozí v obrovských kufrech, v autech které vypadají jako pagody nebo hromada hnoje jen nákup, ale to je to typické České machrování. Měl jsem Octavii najeto 12.000 km. byla výborná, ale dlouhé auto s kravským kufrem už nikdy. A překážky musíte objíždět jako s náklad´ákem. Tak jsem se ji zbavil. Nehledě na to že sedíte téměř na zemi. V Yetim je úplně jiné posezení.

X1
27. listopadu • 16:33

Pastiky, konzervy, suchy salam, biele ponozky, slapky, mrte igelitok:-D Tak spoznas pepika v Chorvatsku:-D

k22
27. listopadu • 9:35

Když uvidíš náhodou něco, co by se dalo zprivatizovat, tak to musíš někam uložit B-]

Hat
13. listopadu • 4:53

Mrtvy Slovaky, co se blbe ptaj...

Zelí
10. listopadu • 14:36

Na slovensko to asi ještě nedorazilo, ale vice méně všechny automobilky včetně prémiových výrobců zvětšilo zásadním způsobem kufr ve svých autech a prezentují to jako zásadní zlepšení a i národ trpaslíků na japonských ostrovech se do této soutěže zapojil a berou to jako věc zásadního významu pro jejich kulturu. Možná sis nevšiml, ale i jižní kimovci se sídlem na slovači se snaží v této soutěži zabodovat. My v česku jsme v mnohaletém předstihu před zbytkem světa a kufr jako měřítko využitelnosti auta jsme měli vždy. Jenom s mírným zadostiučiněním pozorujeme snahu všech výrobců vyjít našim požadavkům vstříc.

X1
27. listopadu • 16:34

Uz to nefetuj:-D

RSák :)
6. listopadu • 0:28

počkat,ale na Snowmana,novej Yeťák nebude rozměrově jiný než ten starý-existovat Yetti combi tak by prodejní čísla vypadaly ještě mnohem lépe...

x12345678
6. listopadu • 15:07

Kombi s dlouhým zadním převisem by jaksi nebylo ono. Ovšem prodloužená čínská verze by se v EU prodávala velmi dobře. Postižení konstruktérů a schvalovačů V.A.G. být vždy a za všech okolností pozadu za konkurencí v délce rozvoru a šířce auta už dvacet let nechápu.

Zelí
27. listopadu • 8:23

Naopak, není důvod auta zvětšovat. Proč. Pokud chce někdo větší auto, tak si holt koupí auto o řadu výš. To, že nějaký výrobce nemá žádnou tzv. řadu výš a proto to heblo, co zrovna vyrábí zvětší neznamená, že to mají ostatní následovat. Tvrzení, že se auto zásadně změnilo tím, že je uvnitř o tři centimetry širší a místo 147cm tam má 150cm, je blbost. To je jenom žvejkání prázné slámy. Užitek žádný.

Venouch
5. listopadu • 19:16

Já teda nevím, ale ten novej Yeti je normálně ošklivější

Lukin
30. listopadu • 22:33

Šéfdesignér společnosti ŠKODA Jozef Kabaň říkal, že bojoval za kulaté světla po vzoru prvního yetyho, ale VW jim to zatrhl. Škoda, mohl vypadat líp. :-/

Jirka
20. června • 17:05

S těmi kulatámi světly člověk poznal Yetiho, ted´ nepoznáte nic. A ty LED diody ! Jak u kolotoče nebo v herně.
Zkrátka ty kulaté světomety evokovaly takovou tu příslunost auta trochu do přírody. Stejnou masku u City-gou a Superbu tu může může prosadit jen blbec.

Marek Zrak
5. listopadu • 20:02

Facelift se mi docela zamlouvá, ale ten zadek (resp. prolis 5.dveří) mi připomíná Ssang Yong :-|

Antiautomat
6. listopadu • 13:59

Presne tak, tomu dizajnerovi, kto nakreslil tu zadnu castu, dat lopatou po paprciach a poslat niekde inde ale co najdalej od aut. Konecne to auto vyzera k svetu (spredu a zboku) a zozadu to takto doj.bat...na to uz ozaj treba asi silny stof.3-[3-[3-[

Doporučujeme

Články odjinud