Škoda Yeti Champion: limitovaná edice pro náročné

Škoda Yeti získala pro letošek dva tituly Auto roku v České republice, a to si zaslouží oslavu. Tedy alespoň podle automobilky, která se rozhodla výhradně českým domácím zákazníkům nabídnout limitovanou edici tohoto vozu. Chlubit se bude neskromným označením Champion a od ostatních sériových provedení se bude lišit na první pohled. Tedy alespoň pokud budete sami chtít.

Yeti Champion vychází z výbavového stupně Ambition a vyznačovat se bude několika specifickými vzhledovými prvky. Výhradně Champion nabídne mj. optický paket v hliníkovém designu či nová sportovní sedadla v červeném nebo stříbrném provedení včetně bederní opěry. Oproti běžné verzi Ambition je výbava dále obohacena o interiér Sport, dvouzónovou klimatizaci s elektronickou regulací Climatronic, autorádio Swing s CD a MP3, 17" kola z lehké slitiny Annapurna v černo-stříbrném provedení a stříbrný střešní nosič. Image vozu podtrhují charakteristické prvky jako např.: kryty pedálů z ušlechtilé oceli, stříbrné kryty zrcátek, dekorativní lamely předního nárazníků, boční a zadní ochranné lišty vozu nebo tónování zadních skel - Sunset. Výhradně limitovaná edice Yeti Champion je nabízena v metalické barvě Tangerine Orange, na přání ale bude možné objednat jinou sériovou barvu z barevné škály vozů Škoda, a to bez příplatku.

Nabídku pohonných jednotek tvoří dva benzínové a tři dieselové motory s výkony od 77 do 125 kW, a zákazníkům je Champion k dispozici jak v provedení 4x4, tak i jako „dvoukolka”. Cena základního modelu Yeti Champion s benzinovým čtyřválcem 1,2 TSI/77 kW a šestistupňovou manuální převodovkou činí 508 800,- Kč. V červnu letošního roku se nabídka motorizací modelu Yeti rozšíří o benzinový motor 1,4 TSI/90 kW a dieselový agregát 2,0 TDI CR/103 kW 4x4 v kombinaci šestistupňovou automatickou převodovkou DSG.

Limitovanou edici vozů Yeti Champion lze již nyní objednat u všech prodejců Škody v České republice, první dodávky lze očekávat během pár měsíců. Jak přesně je tato limitovaná edice limitovaná Škoda neuvádí, zřejmě dokud o ni někdo bude mít zájem...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Škoda Yeti Champion
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2003
Stav: 172 195 km
Cena: 92 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2003
Stav: 142 369 km
Cena: 60 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 15 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků