Škoda Yeti: ceny všech verzí jsou venku

Škoda Auto zveřejnila kompletní ceny svého nejnovějšího modelu, který jsme vám mohli poprvé podrobně představit již při jeho premiéře na letošním ženevském autosalonu. V dubnu automobilka přispěchala s detailnějšími specifikacemi a do mozaiky modelu Yeti už zbývalo jediné, zato velmi důležtié - ceny. S těmi Škoda přichází nyní a to krátce po české premiéře „Yetiho” na brněnském Autosalonu 2009.

Prvního české SUV se na našich silnicích začne objevovat v druhé polovině července 2009, kdy by se k zákazníkům měly dostat první kusy tohoto modelu. Novinka bude v ČR k dispozici ve čtyřech výbavových stupních: Yeti, Active, Ambition a nejvyšší Experience. K dispozici jsou dva zážehové a tři vznětové motory, které pokrývají výkonovou paletu od 77 do 125 kW.

Základní cena škody Yeti s novým motorem 1,2 TSI/77kW a šestistupňovou manuální převodovkou začíná na 359 800 Kč a součástí standardní výbavy jsou např. čelní airbagy řidiče a spolujezdce, dva boční airbagy, systém ESP včetně ABS, hydraulický brzdový asistent a elektronická uzávěrka diferenciálu. Standardní výbava dále obsahuje 16" ocelová kola, přední halogenové světlomety s čirou optikou, el. ovládaná přední okna a vnější zpětná zrcátka, centrální zamykání a střešní nosič. 

Výbava Active obsahuje ve standardu kromě výše uvedeného také klimatizaci s automatickou regulací Climatic, tónovaná skla a el. ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka.

Výbavový stupeň Ambition nabídne oproti verzi Active mj. 16" hliníková kola Moon, kolení airbag řidiče, hlavové airbagy, integrované přední mlhové světlomety, dálkové ovládání k centrálnímu zamykání, tempomat, palubní počítač Maxi-Dot, autorádio Blues s možností přehrávání CD a MP3.

Nejvyšší výbava Experience nabídne mj. 17" hliníková kola Dolomit, přední mlhové světlomety s Corner funkcí, dvouzónovou klimatizaci s elektronickou regulací včetně pachového filtru s automatickou cirkulací Climatronic, čtyřramenný multifunkční kožený volant, vyhřívaná přední sedadla, autorádio Swing včetně osmi reproduktorů a signalizaci vzdálenosti při parkování vzadu.

K silnějším motorům bude k dispozici i připojitelný pohon všech kol 4x4, u něhož bude též možné měnit nastavení elektronických systémů použitím tzv. Off Road funkce - souboru asistenčních systémů pro jízdu ve ztížených podmínkách.

Kompletní ceny všech nabízených verzí naleznete v přiložené tabulce.

Motorizace / Výbava

Yeti

Active

Ambition

Experience

1,2 TSI/ 77 kW, 6° MP**

359.800,- Kč

399.800,- Kč

459.800,- Kč

489.800,- Kč

1,2 TSI/ 77 kW, 7 ° DSG**

X

449.800,- Kč

509.800,- Kč

539.800,- Kč

1,8 TSI/ 118 kW 4x4, 6° MP

X

539.800,- Kč

599.800,- Kč

629.800,- Kč

2,0 TDI/ 81 kW, 5° MP

X

449.800,- Kč

509.800,- Kč

539.800,- Kč

2,0 TDI/ 81 kW, 4x4 6° MP

459.800,- Kč

499.800,- Kč

559.800,- Kč

589.800,- Kč

2,0 TDI/ 103 kW, 4x4 6° MP

X

X

619.800,- Kč

649.800,- Kč

2,0 TDI/ 125 kW 4x4 ,6° MP

X

X

679.800,- Kč

709.800,- Kč

** motor 1,2 TSI/ 77 kW bude možné objednat od října 2009, v kombinaci se 7 ° DSG  převodovkou začátkem roku 2010.

Pokud vám Škoda Yeti nedá spát, můžete se již dnes vypravit k autorizovaným dealerům Škoda Auto, kteří již mohou přijímat první objednávky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Škoda Yeti
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2003
Stav: 172 195 km
Cena: 92 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2003
Stav: 142 369 km
Cena: 60 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků