Škoda Yeti: ceny všech verzí jsou venku

Škoda Auto zveřejnila kompletní ceny svého nejnovějšího modelu, který jsme vám mohli poprvé podrobně představit již při jeho premiéře na letošním ženevském autosalonu. V dubnu automobilka přispěchala s detailnějšími specifikacemi a do mozaiky modelu Yeti už zbývalo jediné, zato velmi důležtié - ceny. S těmi Škoda přichází nyní a to krátce po české premiéře „Yetiho” na brněnském Autosalonu 2009.

Prvního české SUV se na našich silnicích začne objevovat v druhé polovině července 2009, kdy by se k zákazníkům měly dostat první kusy tohoto modelu. Novinka bude v ČR k dispozici ve čtyřech výbavových stupních: Yeti, Active, Ambition a nejvyšší Experience. K dispozici jsou dva zážehové a tři vznětové motory, které pokrývají výkonovou paletu od 77 do 125 kW.

Základní cena škody Yeti s novým motorem 1,2 TSI/77kW a šestistupňovou manuální převodovkou začíná na 359 800 Kč a součástí standardní výbavy jsou např. čelní airbagy řidiče a spolujezdce, dva boční airbagy, systém ESP včetně ABS, hydraulický brzdový asistent a elektronická uzávěrka diferenciálu. Standardní výbava dále obsahuje 16" ocelová kola, přední halogenové světlomety s čirou optikou, el. ovládaná přední okna a vnější zpětná zrcátka, centrální zamykání a střešní nosič. 

Výbava Active obsahuje ve standardu kromě výše uvedeného také klimatizaci s automatickou regulací Climatic, tónovaná skla a el. ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka.

Výbavový stupeň Ambition nabídne oproti verzi Active mj. 16" hliníková kola Moon, kolení airbag řidiče, hlavové airbagy, integrované přední mlhové světlomety, dálkové ovládání k centrálnímu zamykání, tempomat, palubní počítač Maxi-Dot, autorádio Blues s možností přehrávání CD a MP3.

Nejvyšší výbava Experience nabídne mj. 17" hliníková kola Dolomit, přední mlhové světlomety s Corner funkcí, dvouzónovou klimatizaci s elektronickou regulací včetně pachového filtru s automatickou cirkulací Climatronic, čtyřramenný multifunkční kožený volant, vyhřívaná přední sedadla, autorádio Swing včetně osmi reproduktorů a signalizaci vzdálenosti při parkování vzadu.

K silnějším motorům bude k dispozici i připojitelný pohon všech kol 4x4, u něhož bude též možné měnit nastavení elektronických systémů použitím tzv. Off Road funkce - souboru asistenčních systémů pro jízdu ve ztížených podmínkách.

Kompletní ceny všech nabízených verzí naleznete v přiložené tabulce.

Motorizace / Výbava

Yeti

Active

Ambition

Experience

1,2 TSI/ 77 kW, 6° MP**

359.800,- Kč

399.800,- Kč

459.800,- Kč

489.800,- Kč

1,2 TSI/ 77 kW, 7 ° DSG**

X

449.800,- Kč

509.800,- Kč

539.800,- Kč

1,8 TSI/ 118 kW 4x4, 6° MP

X

539.800,- Kč

599.800,- Kč

629.800,- Kč

2,0 TDI/ 81 kW, 5° MP

X

449.800,- Kč

509.800,- Kč

539.800,- Kč

2,0 TDI/ 81 kW, 4x4 6° MP

459.800,- Kč

499.800,- Kč

559.800,- Kč

589.800,- Kč

2,0 TDI/ 103 kW, 4x4 6° MP

X

X

619.800,- Kč

649.800,- Kč

2,0 TDI/ 125 kW 4x4 ,6° MP

X

X

679.800,- Kč

709.800,- Kč

** motor 1,2 TSI/ 77 kW bude možné objednat od října 2009, v kombinaci se 7 ° DSG  převodovkou začátkem roku 2010.

Pokud vám Škoda Yeti nedá spát, můžete se již dnes vypravit k autorizovaným dealerům Škoda Auto, kteří již mohou přijímat první objednávky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Škoda Yeti
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

včera | Radek Pecák | 35 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků