Škoda Yeti 2014 v prvním videu: městská i Outdoor verze jen na silnici

Pouhých několik dní po prvním videu Rapidu Spaceback tu máme první video druhé české novinky pro autosalon ve Frankfurtu. Modernizovaná Škoda Yeti se předvádí v „městské“ verzu s lakovanými plastovými díly i jako drsnější Outdoor. O jeho skutečných terénních ambicích nicméně výmluvně svědčí skutečnost, že ani Outdoor v celém videu nesjede z asfaltu...

SUV | Škoda | Design | Škoda Yeti

Škoda Yeti 2014: facelift předčasně odhalen (aktualizováno)

Škoda Yeti 2014 je dílčí modernizací dosavadního modelu. Hlavní novinkou je odstranění typických kulatých světlometů a rozšíření výbavy o parkovací kameru nebo aktivní parkovací asistent, který zvládá příčné i podélné parkování.

Nabídka motorizací pro omlazenou Škodu Yeti zahrnuje čtyři naftové a tři benzinové motory v rozsahu od 105 koní (1.2 TSI) po 170 k (2.0 TDI). Samozřejmostí je u vybraných agregátů také pohon všech kol, který nově používá mezinápravovou spojku Haldex páté generace.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků