Škoda vstupuje do segmentu SUV, produkční Yeti ukáže již v Ženevě

Mladoboleslavská Škoda oznámila, že letos v Ženevě konečně odhalí sériovou podobu svého prvního SUV, které zřejmě ponese již známý název Yeti. Stane se tak zhruba čtyři roky potom, co Škoda s velikým ohlasem představila stejnojmenný koncept taktéž v Ženevě. O novém modelu ani jeho podobě nejsou prozatím k dispozici žádné bližší informace, spekuluje se ovšem, že Škoda Yeti si propůjčí několik vzhledových rysů od svého koncernového sourozence VW Tiguan.

Co se týče nabídky agregátů, počítá se s hojným zastoupením motorů z řady TSI, přičemž základní jednotkou by se měl stát čtyřválec 1,4 TSI. Nicméně na své si určitě přijdou i zastánci dieselových agregátů, kteří si do Yetiho budou moci objednat dvoulitr s dobře známým označením TDI. Více informací by se mělo objevit ještě před oficiálním březnovým debutem.
Krom produkční podoby modelu Yeti představí Škoda v Ženevě i úspornou verzi Octavie s klasickým přídomkem GreenLine. Pod její kapotou by se měl objevit nový motor TDI s objemem 1,6 litru a rozvodem common-rail.
Tip: Přečtěte si test Škody Superb GreenLine.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Koncept Škoda Yeti z roku 2005
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků