je zajímavý, že za první republiky dělali i trošku pěkný auta s pětilitrem a šestapůllitrem. co maj dnes za největší motor? dělaj vůbec šestiválce? ble ble ble 3-[
zvlast ta MB 1000 s rizenim vpravo pred Parlamentem nebo 110R na miste kde je dneska Bratislavsky hrad :-)
Myslim , ze ten hrad tam bol aj vtedy .
Máš bod! :-D
nadherne auticka...to boli este casy ked vodic musel o tom aute aj nieco vediet. Krasne na tom bolo ze sa to dalo rozobrat a zlozit, dalo sa to v garazi opravit, bola to cista jednoduchost, clovek pekne videl ako to vsetko funguje, pracuje, toci sa, vrci, chrasti, proste mechanicka krasa a pocit absolutneho kontaktu s nou.Nie ako dneske blbuvzdorne plug/play auta, hoci najdu sa este stale vynimky kde sa ten kontakt s mechanikou este zazit da. Z traumatickej jazdy v e350 som sa musel liecit mesiac, fuj.
Takové shnilé srágory a "nadherne auticka"? Asi by ses měl léčit, protože už za totáče jsem ohledně té montovny slyšel trefné přirovnání "mladoboleslavská fabrika na mrdky". Co se týče tvých erotických kontaktů s neautomatizovanou mechanikou:Doporučuju klasický trakař bez pneumatiky, naložit sadu kol z tvé oblíbené škodivky a párkrát si to vyštuchat nahoru a dolů z kopce...
Parada. Ale kde je Octavia?
Přesně tak, je tam sice Spartak, ale 1. Octavie ne, dál třeba MBX či Garde a novodobý Rapid atd. tedy v žádném případě to nejsou VŠECHNY historické modely, a to jsem koukal jen po těch nejnovějších...
Velmi pekne, ale ovela lepsie by sa to pozeralo, keby ste tu mali na stranke lepsi system prezerania forografii :-/ je to strasne jednu otvorit, zavriet a otvorit dalsiu, ach jo, ziadne sipky, dalsia, next, nic . . .
me tenhle system naopak vyhovuje. pootviram si vsechny fotky do dalsich oken a pak si je prohlednu. takhle nemusim cekat na nacteni tech zbivajicich a a vse je vlastne rychlejsi.
souhlas!
mnojo, takhle dementne je to asi mesic, to byl zase supr napad nekoho od stolu.... aneb at zije shift, bohuzel....
škoda se zapsala navzdy do dejin CSR nadherny auta ale jen skoda ze nemeli nikdy vykony jako amerika!!! kde uz jejich supersporty meli vykony nad 500 koni a "normalni" auta pod 200 koni se ani nevyrabely :-) aspon ale ze skodovka prezila tatra totiz odesla velice rychle mozna v tom byla i draha cena aut na tu dobu..:-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.