Škoda: všechny historické modely automobilky v obrazech

13 komentářů

asdf
31. října • 22:42

je zajímavý, že za první republiky dělali i trošku pěkný auta s pětilitrem a šestapůllitrem. co maj dnes za největší motor? dělaj vůbec šestiválce? ble ble ble 3-[

baytik
29. října • 13:50

zvlast ta MB 1000 s rizenim vpravo pred Parlamentem nebo 110R na miste kde je dneska Bratislavsky hrad :-)

Dany
29. října • 21:00

Myslim , ze ten hrad tam bol aj vtedy .

Toper
29. října • 22:57

Máš bod! :-D

Antiautomat
29. října • 16:10

nadherne auticka...to boli este casy ked vodic musel o tom aute aj nieco vediet.
Krasne na tom bolo ze sa to dalo rozobrat a zlozit, dalo sa to v garazi opravit, bola to cista jednoduchost, clovek pekne videl ako to vsetko funguje, pracuje, toci sa, vrci, chrasti, proste mechanicka krasa a pocit absolutneho kontaktu s nou.Nie ako dneske blbuvzdorne plug/play auta, hoci najdu sa este stale vynimky kde sa ten kontakt s mechanikou este zazit da. Z traumatickej jazdy v e350 som sa musel liecit mesiac, fuj.

Radek.
30. října • 1:23

Takové shnilé srágory a "nadherne auticka"? Asi by ses měl léčit, protože už za totáče jsem ohledně té montovny slyšel trefné přirovnání "mladoboleslavská fabrika na mrdky". Co se týče tvých erotických kontaktů s neautomatizovanou mechanikou:
Doporučuju klasický trakař bez pneumatiky, naložit sadu kol z tvé oblíbené škodivky a párkrát si to vyštuchat nahoru a dolů z kopce...

Marwinus
29. října • 10:24

Parada. Ale kde je Octavia?

DaewooMaster
29. října • 11:04

Přesně tak, je tam sice Spartak, ale 1. Octavie ne, dál třeba MBX či Garde a novodobý Rapid atd. tedy v žádném případě to nejsou VŠECHNY historické modely, a to jsem koukal jen po těch nejnovějších...

Litrico
29. října • 8:45

Velmi pekne, ale ovela lepsie by sa to pozeralo, keby ste tu mali na stranke lepsi system prezerania forografii :-/ je to strasne jednu otvorit, zavriet a otvorit dalsiu, ach jo, ziadne sipky, dalsia, next, nic . . .

xpaja
29. října • 19:52

me tenhle system naopak vyhovuje. pootviram si vsechny fotky do dalsich oken a pak si je prohlednu. takhle nemusim cekat na nacteni tech zbivajicich a a vse je vlastne rychlejsi.

ABC
30. října • 21:37

souhlas!

mates
29. října • 11:48

mnojo, takhle dementne je to asi mesic, to byl zase supr napad nekoho od stolu.... aneb at zije shift, bohuzel....

KeMs*
29. října • 2:39

škoda se zapsala navzdy do dejin CSR nadherny auta ale jen skoda ze nemeli nikdy vykony jako amerika!!! kde uz jejich supersporty meli vykony nad 500 koni a "normalni" auta pod 200 koni se ani nevyrabely :-) aspon ale ze skodovka prezila tatra totiz odesla velice rychle mozna v tom byla i draha cena aut na tu dobu..:-)

Doporučujeme

Články odjinud