Škoda VisionC je tady: pět dveří, čtyři místa a jedna-čtyřka pod kapotou

100 komentářů

VW
1. března • 15:27

Pro všechny příznivce a nadšence značky: Nový sen českých rodin ( Octavie TDI 1,6 ) !

dave_007
28. února • 11:13

Vcelku se mi tento koncept libi - stejne jako A7 a nebo Passat CC. Designove to neni zrovna dech vyrazejici, ale i tak vkusne.Presto mi ovsem unika proc chce mit VW v portfoliu dalsi velke coupe. Napada mne, ze treba VW nepovoli vykonnejsi motor nez prave tu zminovanou 1.4 TSI. Pak by to bylo coupe pro lidove masy. V tom pripade ocekavam podobne 'odlehceny' interier - ovsem se 'skrabkou' a radou chytrych odkladacich prostoru pro 1L lahev vody. Ale to je jen ma spekulace a az cas zpetne ukaze, jak to bylo skutecne zamysleno.Nechapu proc ma byt portfolio Skody zarovane podel portfolia VW a Audi. Skoda ma dobrou pozici na trhu s Octavii a predevsim pak Scoutem, ktery se v zapadni Evrope prodava velice dobre. Byt VW, zameril bych Skodu prave timto smerem a dal rozvijel tyto dva koncepty. Fabia, Rapid, Roomster a Superb - podle meho nazoru - nemaji prilis smysl a zbytecne konkuruji jinym koncernovym vyrobkum.

Ivan
28. února • 10:58

Reklama a masírovanie buducich kupcov nemá konca ..
nič moc... TSi TGi TDI etc etc.. B-] na naše cesty netreba extravaganciu i ked VW skoda etc..
nemá zdaleka prim..čim je tzv viac noviniek,tým menej kvalitné sú autá!..

Fucker
27. února • 15:58

Nic moc a to urcite ta skica posobi 100x lepsie ako bude posobit v reale. Tieto posledne Ochcafky a Trapidy akoze s nejakym cool dizajnom posobia ako extremne nevkusne krabice:-D Jedine co Skoda za celu dobu vyprodukovala a co malo svoj styl dizajn bol prvy Superb, co bolo potom sa inak ako nevkusne plechove krabice nazvat neda:-D Ze nadcasovy dizajn:-D Pravda, krabica furt ostane len krabicou:-D:-D:-D

mirek
28. února • 2:53

Tak nevím o čem vlastně píšeš ty kokotiny.... První Superb byl jednoduše VW Passat s platformou z prodloužené verze, která se prodávala a vyráběla v Číně, tento Superb 1 měl jen pozměněný předek, pozměněné zadní dveře a jinak to byl originál Passat v interiéru i v mechanice... Jeden něměcký fanda si dokonce na původního, krátkého Passata koupil plechy a plasty z předku Superbu a bez problémů mu to sedlo..... Takže Tvoje věta - čo malo svoj styl dizajn... je hlupota na entou, to nemělo svůj styl a ani dizajn, protože to byl styl a dizajn Volkswagenu...

Revan_21
27. února • 17:12

První superb je hned po Fabii II dost ošklivé auto:D Příšerně těžkopádný design

George
27. února • 16:31

Prodeje však ukazují,že tento stupidní názor,zastáváš jen ty,a pár dalších slaboduchých a nepřejících ;-)

VW
28. února • 11:35

A co takhle prodeje Yeti ve srovnání s mizerným Dastrem od Dácie!?

dave_007
27. února • 20:43

Myslim, ze nemas pravdu. Skoda je sice nejprodavanejsi. Nicmene, aby bylo mozne tvrdit, ze Skodu uznava vetsina lidi, musela by mit nadpolovicni vetsinu trhu. A to zrejme nema.Takze hodne lidi Skodu uznava potud, pokud je to nestoji prachy. ;-) Kdyz jde o penize, vetsina vybere neco jineho.

mirek
27. února • 15:28

Moc pěkné auto. Jenže aby se nestalo, jako několikrát u Škodovky a už stokrát u jiných fabrik, že když se z konceptu stane sériový vůz, ztratí na eleganci a atraktivitě, protože se designově výrazné prvky konceptu překreslí na sériové komponenty....
Když jsem se zadíval na čistý boční profil, připomnělo mi to VW CC, tak jsem si našel fotky a... nemůžu si pomoct, rozměry a poměr velikosti předního převisu a zadního převisu k rozvoru kol, rozměry a tvar plechových panelů dveří, velmi silně si to je vzájemně podobné... Že by se použil koncept Superb číslo 1 ? Na platformu VW CC naroubovat jiné plechy a máme na světě další "drahé" a "levné" auto, používající základ už výrobně zaplacené platformy ?

mirek
27. února • 15:41

Ještě doplním, britský Autocar uvádí rozměry Vision C : délku cca 4700 mm a šířku cca 1820 mm.
VW CC má délku 4799 mm a šířku 1855 mm. Velmi těsné rozdíly...

Fantomas
28. února • 5:41

No a co je špatného na tom "překarosovat" něco už hotového?

Revan_21
27. února • 14:32

Tak nějak doufam že to nebude jediný motor co se do ní bude dávat :D

VW
27. února • 14:45

Bohužel nevím který!? Poslední kloudný motor byl 1,8T 110Kw a TDI 1,9! A od té doby bohužel každý nový je jak výhra v loteríi ale většinou PRŮS.R na obzoru! :-D

VW
28. února • 9:58

Ještě je tu další zázrak o kterém se ani nic nepíše! TDI 1,2 55KW !

Revan_21
27. února • 15:26

Normálka:D Dal bych do toho motor z RSa... 2.0tsi ale podchipovanej na nejakej 180-190koní:D aby to nebylo konkurenci pro RS:D Nebo i 1.8tsi byl šla.

Tomas B
27. února • 15:05

já už mám naježděno 7let (4roky první auto, teď 3roky druhý) s 2,0tsi a žádnej problém, neviděl bych to tak černě:-))

Antiautomat
28. února • 9:33

No takto (fyzikom vopred ospravedlnenie za zjednodusenie).
Hla, odpoved na otazku 'vyhonenych' maloraziek, konkretne na tu, preco sa skodovkar nestaci divit ked je jeho (podla katalogu) ultrasuperlahky, ultrasuperekologicky a ultrahypervykjonny minimotor kompletrne na s.acky po par kilometroch. Odpoved dava fyzika z druheho stupna zakladnej skoly a zase na druhej strane ja sa nestacim divit kolko ludi ju zjavne neabsolvovalo, ked je schopna kupit si take nieco. Na ich adresu:Kazdy, kto v hlave nema totalne nas.ane (s prepacenim za vyraz) a chodil na ony spomenuty druhy stupen zakladnej skoly vie, ze piestovy spalovaci motor je stroj tlakovy. Znamena, ze expanziu (hnanu energiou zo spalenia davky paliva v obmedzenom priestore, rozumej vo valci) premiena na mechanicku pracu, cize otaca klukovym hriadelom. V tom sa snad plus minus zhodneme. Ano? Vyborne. Dalej snad vieme, v akych jednotkach sa meria tlak a preco. Zase pre pre tych, ktori urobia tu h.vadinu a dokazu do velkeho auta kupit fukanu malorazku (cize to zjavne nevedia), je to sila na jednotku plochy. Nakolko zase zrejme nevedia, co znamena trivialna operacia delenia, treba im vysvetlit, ze cim mensia plocha, tym vacsie namahanie, ze, objavili prave Ameriku. No a ked k tomu pripocitame dalsi modny vystrelok, ktorym su zbytocne tazke prevody (ked nema doma bicykel s prehadzovackou zase je to zjavne nad jeho ramec chapania) a long life oleje, plus fakt ze sa setri uz nielen na mnozstve materialu ale aj na nom samotnom, vyjde nam na druhej strane rovnice motor, ktory je po par kilometroch samozrejme odpisany. Prirodzene, asi aj veria ze svet marketingu, ktoremu tak sproste naletia, je uzavrety v inej sustave a fyzikalne zakony pren zjavne neplatia, clovek, ktory uveri takemu niecou snad uveri uz vsetkemu. Marketing klamat bude a musi, potrebuju skratka predavat a cim inym oj.bat zakaznika ako roznymi ekozvastami v dnesnej dobe, ze? To este ako tak chapem. Co ale nechapem je, ako im moze priemerne inteligentny jedinec na takyto lep sadnut, to mi je uprimne vec neznama a normalnym logickym pochodom nepochopitela. No a Vasa skusenost to len potvrdzuje, dvojliter (este som zabudol spomenutym malorazkovym jedincom vysvetlit ze objem vypocitame ako plochu podstavy krat vyska, ale to uz je asi nad ich chapanie) takym niecim netrpi lebo preco? Ano, pretoze suciastky su VACSIE, bravo!. Dalej by sa este malo vyznam bavit o tepelnej vymene ale to uz zrejme jedinec, ktory si je schopny kupit nafuknuty maly motor do velkeho auta nema sancu stravit, tym padom zbytocna namaha. Ked je niekto tak blby ze ten marketinovo-ekozvast je schopny prijat za svoju zivotnu filozofiu a este sa tym aj chvastat, potom amen slus. Dot.

VW
27. února • 15:08

To vydrží to TSI jen 4 roky a kilometrů!?

Tomas B
27. února • 15:10

pak by se mělo dle mě koupit nový auto po čtyřech letech;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
VW
27. února • 15:19

Jasně najet 300t km, pak 250 stočit a prodat to nějakýmu zoufalci jako auto po důchodci který jezdil pouze 1x týdně na akce do Lídlu!

vojta
27. února • 21:53

Lidl je levný !!!

VW
28. února • 10:00

Opravdu už koncern patří Lídlu!?B-]

Tomas B
27. února • 15:30

to VW: já tam měl za čtyři roky necelých sto, ty stáčile ;-)

VW
27. února • 15:53

Tak to nechápu proč prodávat auto se 100t na tachometru, pokud ovšem není už KO!?

Tomas B
27. února • 16:59

to vw: protože auto je po čtyřech, pěti letech prostě starý

Tomas B
27. února • 17:03

to vw: ještě doplnim starý hlavně pro můj vnitřní pocit (kdyby to šlo, měnil bych po dvou letech), tomu mýmu nic nebylo, skoro jako nový

VW
28. února • 10:42

Koukám že patříš mezi těch horních 10 000 co si každé 2 roky koupí novou Fabii! B-]

Tomas B
28. února • 17:34

tak teď si mě dostal, díky:-D Do Fabie se dávají běžně motory 2,0tsi...a auta si nekupuju, jen je vyměňuju

VW
28. února • 8:53

JJ zeptej se Revana, ten všechno ví a všemu rozumí! Má starou OCTU 1 1,8T 110Kw 200t km předělanou na plyn a bohužel nezná lepší auto! Na víc nikdy neměl a ani nemá! Proto nemůže každé 4 roky měnit i když věřím že by také moc rád!:-D

Tomas B
28. února • 10:25

to VW: proč bych se měl Revana na něco ptát, ty vidíš nějaký můj dotaz? Vyšetřit by ses měl dát sám, mě dokážou akorát rozesmát takovýhle typy jako seš ty, co mají problém, že nějaká firma funguje a prodává:-D

Revan_21
2. března • 18:26

On je jenom ubrečenej chudák... Sam neřekne co má, a jen plive na ostatní

honza
27. února • 14:26

Obsah 1.4 (110koni) a jeste k tomu na plyn :D to si delate srandu? Vzdyt to budete tlacit do kopce takovej hnuj!! Pro nejakyho duchodce idealni auto. Ale myslete i na mladsi generaci!! Auto uplne k hovnu!!!

VW
27. února • 14:40

Neboj dočkáš se už mají na papíře TSI 1.0 3válec 3turba 220Kw! To bude pecka i bez plynu!B-]

Revan_21
27. února • 15:29

To si pleteš automobilku! Myslim že to byl nissan, kdo ted vymyslel 3válcovej přeplnovanej motor kterej má asi 450 koní:D Budeš se smát i tomu? když se smeješ malomotorum TSI?
Jen nissan zapoměl uvest, že je ten motor jen na jedno použití.

Petr Maleček (dj.kure)
28. února • 21:26

Ano, 3 válcový 1.5 litr. Proč by musel být pro jedno použití? Stačí použít jiné materiály (odolnější) a může naběhat třeba 200k km.

VW
1. března • 9:55

Tady byla řeč o TSI 1.0 tříválec 81kw, momentálně se má montovat do nového Pola a jeho přečipované výkonnější verze pak mají jít do Golfu a Octavie! A co TDI 1,2 tříválec 55Kw který se také používá v koncernových autech, zatím žádné pozitivní reakce!?

VW
27. února • 15:51

Tak teď srovna nejsi v obraze, TSI 1.0 3 válec 81Kw Eu6 už je realita a jde zatím do nového Pola ale počítá se s ním i do Golfu a Octavie ale ve výkonnější verzi! :-D

Revan_21
27. února • 16:43

Noa?:D Když se směješ tomuto, tak by ses měl smat i tomu motoru na jedno použití:D A nebo to je zase jen HATE VW group? :D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
VW
27. února • 17:26

Co bych se smál, naopak! Čím více takovýchto zázraků vyrobí a prodají tím více práce! Rozhodně lepší opravovat motor, než přední nápravu, zarezlé brzdy nebo shnilé výfuky! Ty to vidíš jinak, já bohužel nee!?

Revan_21
27. února • 17:39

Jako sorry:D Ale momentálně si napsal naprostou hovadinu :DDDD

VW
27. února • 17:57

Ta TSI 1.0 3 vál je realita, ta už jezdí a na podzim dorazí v Polu! Promiň ale ty TSI mě jsou opravdu k smíchu! Je sice pravda že ve Fábii jedou, ale ta životnost!? To snad není třeba opakovat že obsah ničím nenahradíš vždyť je to taktéž tvůj názor! Ale jinak nás to docela slušně živí!? Raději TSI než Korejce ale jen na práci! Domů ani jedno ani druhé!

Revan_21
27. února • 18:21

Živodtnost? Co životnost? Ty motory se nedělají tak dlouho aby se dalo rozhodovat jak dlouhzo vydrží! To že ho někdo zhutnuje po par tisicich kilometrech nic neznamená...
Dokážu ti za par tisic zhuntovat i starou 1.9tdi která je snad nesmrtelná.
Já tim chtěl naznačit, že se tady tlemíš maloobjemovejm motorum že kterých pumpujou docela slušný výkony...
Ale když tamhle někdo uděla přeplnovanej třívalec kterej má 400+koní (tady už se bude dát opravdu mluvit o krátké životnosti) tak tě to nechává chladným:D
Jako uznávám... ten kdo si do octavie dá 1.2tsi je mezigalaktický velepitomec... Ale zase proč ty posměšky? Existujou mnohem horší motory:D

VW
27. února • 18:48

Jo to máš pravdu, svého času taky vyráběla Honda 50ccm 4válec! Ale jinak znám dost TSI 1,2 motorů které klekly před 30t Km a nikdo je nehonil! Stačilo natočit v garáži a už nevyjeli! Pravda starší verze s řetězy. nefunkční napínák a vytahaný řetěz! Ale to by se snad v dnešní době ani stávat nemělo!?

Revan_21
27. února • 19:12

Noa? Tak to byla prostě chybná konstrukce, která se ukazala až na x tisicich prodejích. Problem se vyřešil a rozbité motory jsou opravovany v rámci záruky. Myslíš si že koncern je jedinej kdo měl problemy s motorama?

VW
27. února • 19:52

Tak Pepíku 2.1.2014 Červenka, tak si to zpětně přečti! Ostuda VW s motory TSI nekončí, teď ostrouhalo SCIROCCO! Tak co se jim bude sr.t dál!? Vše vyřešeno??? Myslíš??? Na koho a na co se budou vymlouvat příště???

Revan_21
27. února • 21:54

Hele ksichte, Pepíku si říkej někomu jinymu:D
A znovu říkám! Ty si mysliš že VW je jedinej kdo měl problem s... když se to tak veme... s uplně novou generací motorů? Kdo začal používat koncepci přímého vstřiku benzínu dřív než VW? určitě jich moc nebude:D

VW
28. února • 11:23

Historie přímého vstřikování benzínu! V roce 1877 Nikolaus Otto patent na přímý vstřik paliva benzín!!! V roce 1954 Mercedes-Benz 300SL, první motor s přímým vstřikem benzinu v serii!!! :-P:-P:-P

Revan_21
2. března • 17:31

Jo:D A kam se tenhle slavnej patent poděl? Do dnesní doby ho nikdo nezačal masově vyrábět:D Když ho mercedes pouzil uz v roce 54, proc ho nezacal masivně pouzivat hmm? Žeby to byla na tu tobu technologicky nezvladnutelná technologie?

VW
28. února • 8:23

Pane Revan, komu a co nadáváš!? Je to asi jediné co perfektně umíš a čemu rozumíš!? Jakmile ti ale dochází argumenty tak to je jediná reakce která z tebe vyleze! Zase jen důsledek vysokých hodnot IQ hovořících za vše! Nech se vyšetřit ať někomu neublížíš! Vzhled k tomu že vlastníš řidičský průkaz, tak bych doporučoval přidat i psychotesty!

Revan_21
28. února • 10:18

To byla reakce na tvou pepíkovitou narážku :D :D

VW
28. února • 10:25

Pepík, nebo Lojzík, nikomu ale nadávat nemusíš! Nebo si myslíš že jsi nejchytřejší a nejkrásnější!? Já bohudík nee!!!

Revan_21
1. března • 18:52

A řekl jsem ti jenom "ksichte" To není zas tak hrozny :D

VW
2. března • 9:25

OK! Zadej si na vyhledávači: Nový sen českých rodin!------- Docela zajímavý názor na novou Octavii 3!

Revan_21
2. března • 12:44

Abych tam četl nazory lidi jako ty? Co jsou na tenu jen kvuli hatu?:D Ne děkuji, já si raději dělám svuj vlastní názor... Nehodlám číst příspěvky nějakých blbečků, kterým před barakem stojí stare ciganské mondeo :))))

VW
2. března • 14:33

Už zase je někdo u tebe blbečkem!? Proč pořád někoho napadáš, vždyť zase taková hvězda nejsi a to Monteo je určitě min o třídu výš, než nějaká stará Octavie1 z minulého století! Nic kvalitnějšího jsi ještě neměl, tak kde a z čeho si chceš dělat nějaký vlastní názor!? Jinak auto roku v ČR vyhrála Mazda 6, a aby Octavie uspěla a neprohrála rozdílem třídy, tak ji zařadili raději do nižší střední třídy, i když všude hrdě tvrdí že patří právě do střední třídy zároveň s Mazdou 6 a Mondeem!

Revan_21
2. března • 17:30

Nebřec šulínku:D Jsi srandovní když se rádoby rozčiluješ:D
Ciganské mondeo zustane ciganské mondeo... Octavia je prostě auto... auto co bude stále věrně sloužit:D Nevim včem jezdiš ty, ale asi z tebe pramení závist... že by tvuj střep nebyl tak spolehlivej jako moje stara octavka? hmm?
Mazda 6? :D Vyhrat to mohla:D To nic nemeni na tom že je to ošklivé auto s levně vypadajicí maskou a s motorama který mají nolovej točivej moment. Uvidime jestli ta slavná mazda 6 překoná prodejní čísla octavie :))))) Kdž je to tak dokonalé auto:DDDD LOL:D

VW
2. března • 18:08

Tady v Pepíkově pochopitelně ne ale celosvětově si s Octávii vytře! Nevím proč ze sebe děláš takovýho Mistra světa, který zatím na nic jinýho než na shnilýho Megana neměl! A teď Octa 1 z minulého století a už jsi frajer! Koukám že jsi se potatil!? Jinak co takový Nisan 370Z!? Ale to je poněkud jiná Liga!? Jinak ten zadní prolis na Škodovkách se prý vytváří ve svěráku podle prkna!?:-D

Revan_21
2. března • 18:18

Ty jsi tupounek vid:D Fkat bych tě chtěl potkat abych se ti mohl vysmát do ksichtu:DDD Tvuj komentar k prolisum radeji komentovat nebudu:D Tvuj mozek v analni oblasti by to stejně nepochopil:D

VW
2. března • 19:04

Já myslel že se ta demence týká jen lidí nad 60 let!? Bohužel koukám že tě to potkalo poněkud dřív! To z tebe mají chudáci rodiče asi radost!? Docela je lituji! Tady cikáni už ale používají Octávie 2! Tak mám pocit že jsi poněkud zaspal dobu!? JJ komu není z hora dáno v Apatice nekoupí! Běž se vyčůrat, pomodlit a honem spát! A umyj si i uši!:-D

Revan_21
2. března • 19:15

Ale nojoooo ty chytracku:D Si mysliš že si mastr světa co:DDDD LOL :D sedni do své ošuntěné mazdy, odvez ji na vrakač a jdi si koupit nějake pořádné auto! Nejlepe golfa GTI:D

VW
2. března • 19:30

Konečně pochop že jsou i tací kteří mají poněkud jiné možnosti a hlavně více rozumu jak ty Pepíku!?

Revan_21
2. března • 19:41

Jiné možnosti? Vtom případě si jdi pro Dacii sandero:D Tak je pro lidi si jinéma možnostma idealní. :) Ty rozume :D

VW
2. března • 19:59

Pepíku, pokud bych ji potřeboval, tak si pro ni klidně dojdu! Klidně i pro dvě! Ale bohužel ty na ni nemáš a proto jsi skončil jen u té staré Octy 1 z minulého století! Ještě vloni jsi kopal za Rendlíka, teď za Slepici a příště to bude co!? V kolik máte v Bohnicích večerku a bude už konečně klid!?

Revan_21
2. března • 20:13

Já za rendlika nikdy nekopal ty imbecílku:D A za slepici taky nekopu:)
Ja komu za českou tradici okřídleného šípu a jeho předchudci LaK :)

VW
2. března • 23:15

Jasně opět, sprostej, Revan! Žádný okřídlený šíp, ale opelichaná slepice, zase nejsi v obraze!

Revan_21
2. března • 20:12

Viš, já zastávám názor že si raději pořídím lepší auto ojete, než nové auto - sračku:D Resp. raději si koupím za 170 000kč ojetinu než nějakou dáchčiji sandero

Mirus
2. března • 18:01

Nazdar Web Onane, Mazda má nulovej točivej moment u motorů?Ocatvia 2,0 85kW 170NmMazda 2,0 88kW 210NmPořád lepší nulovej točivej moment než zápornej u Octavie, dle tvé "metodiky" měření :-PP.S. samozřejmě že Mazda nikdy nepřekoná Octavii v prodejích, stejně jako jí Octavia nepřekoná v prodejích v Japonsku.... B-]

Revan_21
2. března • 18:16

Srovnávej prosím nove motory:D Srovnej 2.0 od mazdy a 2.0 v octavii :)

Mirus
2. března • 19:19

Proč? Vše co dokázala Škodovka "vytlačit" z dvoulitru obsahu jsem psal, aktuálně dvoulitr nemá, ale to je mimo.Otázka zněla na nulový kroutící moment, tak jaký ho měla Octavia s dvoulitrem 85kW??Odpověz na tohle, neutíkej od tématu aby se ti to hodilo!

Mirus
2. března • 19:36

A nezapomen jak si mi psal, ze Skyactive neni zadny prevratny motor a nema v podstate zadne vylepseni, tak ho muzeme srovnat se starym Skodovackym ne? Kdyz je to vlastne stejny motor bez inovaci :-P

Revan_21
1. března • 18:52

Pro mě je to urážka stejně jako tamto pro tebe :)

Revan_21
27. února • 14:31

Co je na plynu špatného? Já jsem mladý, ježdim na plyn a mam docela silné auto.

honza
27. února • 14:56

Na plynu neni nic spatneho ale na tomhle aute je to zbytecny pokud to nema vykon ;-) 110 koni na takovy auto je opravduk smichu :D

Petr Maleček (dj.kure)
28. února • 21:24

Až se naučíte řídit tak, že ty koně opravdu budete potřebovat, tak si stěžujte, nebo investujte do něčeho lepšího :) Běžný řidič (80% řidičů) určitě u 110 koní problém nevypozoruje. Ještě do nedávna jsem měl 100 koní (nafta), teď mám 120 koní (opět nafta) ... mezi tím jsem měl 130 koní (nafta, 4x4). Pro 99% situací to je výkon naprosto dostatečný (i se slušnou rezervou). Jestli vám to nestačí, tak se odstěhujete od německa.

VW
27. února • 15:11

A proč ne když Supa utáhne TSI 1,4 nebo TDI 1,6 a Octavii pak TSI 1,2 63Kw!?

Antiautomat
28. února • 8:38

''utahne'' ... presne to je ten spravny vyraz

prd
27. února • 13:55

No naadhera,to dalo hodne prace ...A7 v tom vubec nevidim.Se divim,ze VW jako vlastnik pseudoceske Skody chce ve svem portfoliu usmevny klon A7.Nebo ze by opet neco pro vetsi masu lidi,co si chteji pripadat jako ti v Audi A7?Uz vidim ceske ,,novinare",jak to srovnavaji s Audi,BMW,Mercedes ...

Dorian
27. února • 13:42

Nádherný auto B-]

asdf
27. února • 13:20

Mému estetickému cítění to tedy neodpovídá.

Plejtvak
27. února • 12:49

1.4 obsah? Není to moc? Nebyla by přeplňovaná 0.5 nebo extra ekologická 250? :-)

JŮDr. Dolfi
27. února • 13:40

:-D 0,6 MPI by stačila pro normální kauflanďáky

xjohny
27. února • 12:43

Ten zadní prolis na poslední řadě Škodovek je děsnej, nechápu, co se komu mohlo líbit na nápadu "uděláme to jako by to bylo zezadu nabouraný".

VW
28. února • 8:41

No nevím ale poslední modely Škodovky mě tak nějak připomínají domácí garážový tuning, něco jako ve stylu dřevorubecko tesařský!?

George
27. února • 16:26

Nebo jinak.Zkuste ten ,,prolis" udělat technicky jinak.

xjohny
27. února • 21:58

Zkusil bych to narhnout tak, aby tam nemusel být vůbec. Jiná auta mají všemožné jiné prolisy a divně to nevypadá.

Revan_21
27. února • 14:33

Už jsem to psal několikrat... Zkuste si nekdy v malovaní zamalovat zadní prolis... Na to se pak nedá koukat!

standa.t
27. února • 12:41

aha, kupé? Tak to by se měl někdo vrátit do školy, aby se naučil, jak vypadá kupé. To už můžeme rovnou napsat, že Tranzit je limuzína

Revan_21
27. února • 14:31

Vice jak 70let starej koncept 4-dveroveho kupe, nějaký problem?

Fero
27. února • 19:39

Pane Revan to je Seat néé ...ty světla toto...:-D:-D:-D:-D:-D:-D

VW
27. února • 14:37

Jasně zase někdo objevuje Ameriku! B-]

Revan_21
27. února • 15:29

Tu "objevil" mercedes:D před pár lety:D

VW
28. února • 11:29

JJ 1954!

Fantomas
27. února • 11:49

Tak pět dveří. To je nádhera. Ještě štěstí, že to auto nemá dvě dveře. A co jednu dveři? Nebo jednu dveř? Jak by se to napsalo?
:-))

Fantomas
27. února • 14:15

A "nesouhlasiče" poprosím, aby se nestyděli a zkusili nám ty dveře spočítat ;-)

Fantomas
27. února • 16:27

Ale aby nedošlo k nedorozumění. Nejde mi o počet dveří auta, ale o to jak se to píše. Pět dveří je nesmysl, stejně jako pět trenýrek, pět jater, pět kamen,...

Dejf
27. února • 11:28

Že by nový Superb??

George
27. února • 16:33

Zasvěcení ví,že tohle ,do nového Superbu ,nemá daleko ;-)

Lukas-e30
27. února • 11:22

Audi A7 :(

Kenny
27. února • 22:42

Super A7, nýmandi a úchylácí od hovnaje se můžou jít vycpat ;-)

Doporučujeme

Články odjinud