Škoda VisionC je tady: pět dveří, čtyři místa a jedna-čtyřka pod kapotou

Největší lákadlo ženevského stánku automobilky Škoda je tady. Na světě jsou oficiální obrázky i informace týkající se studie VisionC. Ta přichází s pětidveřovou karoserií, čtyřmístným interiérem, rozměrným zavazadelníkem a především zajímavým designem. Jak už bylo několikrát řečeno, tento koncept naznačuje směr, jakým se bude ubírat design připravovaných modelů. Líbí se vám?

Škoda | Autosalony | Design | Škoda Octavia | Ženeva 2014

První oficiální skica naznačuje podobu Škody Octavie Coupe

Základem pro VisionC je opět platforma MQB, tisková zpráva slibuje také nízkou hmotnost a dobrou aerodynamiku. Kdo by ale čekal pod kapotou něco zajímavého, ten bude pravděpodobně zklamán. Tohle kupé totiž používá benzinovou jedna-čtyřku s výkonem 110 koní, přičemž jde o motor upravený pro provoz na zemní plyn. V blíže nespecifikovaném jízdním režimu spotřebuje 3,4 kg.

Škoda | Autosalony | Ženeva 2014

Škoda v Ženevě: Veřejnost si Octavii Coupe neprohlédne

„ŠKODA VisionC je předzvěstí další evoluce designu značky ŠKODA. Podtrhuje vzestup automobilky. Vůz je důkazem vynikající designérské a vývojářské kompetence a podtrhuje dynamiku a vysokou hodnotu značky s bohatou tradicí,“ říká Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO.

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků